Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Berichtdoor pnele » vr 26 jan 2018, 12:52

Ja hij zei toch dat hij haar had neergeslagen met een fles...
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 45 keer

Berichtdoor Christel » vr 26 jan 2018, 13:00

Inderdaad... Hij viel haar met die fles aan in de Dreef en heeft haar achteraf verplaatst toen hij dacht dat Kaat dood was. Dat vertelde hij 's morgens na de aanval tegen Karin toen die hem vroeg waar Kaat gebleven was, omdat ze misschien hulp nodig had. ;)

Ook ik vind het overigens nogal een prestatie om zoiets te voet, op pure wilskracht en ook nog eens ongezien voor elkaar te krijgen. Maar ja... :lol: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor satine » vr 26 jan 2018, 13:04

Als Julia dat kan met Waldek, kan Kobe dat ook met Kaat. :mrgreen:

We weten natuurlijk niet hoever dat 'bos' verwijderd is van de dreef - in het Thuisdorp dan.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor ranske » vr 26 jan 2018, 13:50

xJxLxTx schreef: Kobe vertelde reeds dat hij haar verplaatst heeft en zoals we Tim hoorden zeggen, gedumpt is geweest in het bos.
Dat allemaal te voet ? Want Kobe heeft enkel een fiets dacht ik. Die drugs gaf hem dan mega krachten zeker.? :crazy:

Bovendien, hoe sleep je ongezien een bewusteloze gekwetste door de Dreef tot in het bos ?
Kobe wist niet dat ze nog leefde en daardoor blijft Kaat daar liggen met een schedelbreuk ? ? ?
Dat Kaat daar zolang in de kou op de grond lag en nog leeft is een mirakel. De schrijvers
kunnen de Kabouters een kapel op die plaats laten bouwen uit dankbaarheid en de
bedevaarders kunnen kaarsen branden ter genezing van iemand met 'n schedelbreuk.
Ik stel voor een kapel te bouwen op die plaats voor bedevaarders Weer iets wat niet kan, is de inspiratie op ?
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor ikke » vr 26 jan 2018, 14:33

ranske schreef:
xJxLxTx schreef: Kobe vertelde reeds dat hij haar verplaatst heeft en zoals we Tim hoorden zeggen, gedumpt is geweest in het bos.
Dat allemaal te voet ? Want Kobe heeft enkel een fiets dacht ik. Die drugs gaf hem dan mega krachten zeker.? :crazy:

Bovendien, hoe sleep je ongezien een bewusteloze gekwetste door de Dreef tot in het bos ?

Kobe kreeg advies van Julia? Die kon op haar eentje een stevige, volwassen, bewusteloze man op een andere locatie krijgen zonder hulp. :whistle:
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1669 keer

Berichtdoor xJxLxTx » ma 29 jan 2018, 13:38

ikke schreef:
ranske schreef:

Kobe kreeg advies van Julia? Die kon op haar eentje een stevige, volwassen, bewusteloze man op een andere locatie krijgen zonder hulp. :whistle:

Als je kok bent in de Withoeve heb je bovenaardse krachten blijkbaar :wtf:
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 28 keer
Is bedankt: 24 keer

Berichtdoor jessie V. » ma 05 feb 2018, 21:47

Kaat binnenkort naar huis? Ze had toch een schedelbasisfractuur? Is dat niet wat vroeg?
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor vdbemdsa » di 06 feb 2018, 09:30

Wat ik raar vind, ze heeft dus die fles achteraan op haar hoofd gekregen, kon je zien door de flitsen, en Kobe sleurt haar dan weg (Kobe? is niet duidelijk te zien dan, maar hij zegt het zelf), hoe kan dan haar gezicht zo toegetakeld zijn, want daar zijn serieuse klappen op gegaan zo te zien.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor xJxLxTx » di 06 feb 2018, 10:36

Ze hebben ons duidelijk nog niet de volledige aanval getoond, al weet ik niet of we die nog zullen zien, maar ze zal naast die fles op haar hoofd wel nog zware slagen gekregen hebben zeker?
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor satine » di 06 feb 2018, 11:06

Ze hebben laten zien hoe Kobe Kaat aan haar voeten versleept heeft, ze lag toen op haar buik.
Vandaar de verwondingen aan haar gezicht.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor vdbemdsa » di 06 feb 2018, 16:02

satine schreef:Ze hebben laten zien hoe Kobe Kaat aan haar voeten versleept heeft, ze lag toen op haar buik.
Vandaar de verwondingen aan haar gezicht.

Dat weet ik nog zo nog niet hoor, dat waren echt verwondingen van slagen in een gezicht hoor volgens mij, zo moest het toch alleszins voorstellen
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor satine » di 06 feb 2018, 16:08

Ik denk niet dat het bos waar Kobe haar gedumpt heeft een glad grondoppervlak was.
Misschien ziet het er daarom uit alsof ze geslagen is?
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor pnele » di 06 feb 2018, 16:28

Ja ik denk ook dat hij niet bij ieder opstapje en dergelijke haar hoofd opgehoffen heeft om haar zo niet verder toe te takelen.
Op en van een voetpad gaan, takjes en steentjes op de weg,... Ik vind het niet raar dat ze er zo uitzag eerlijk gezegd.
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 45 keer

Berichtdoor xJxLxTx » wo 07 feb 2018, 10:50

Het lijkt er op dat ze Kobe zal vergeven hé. Ok als hij spijt heeft en dit gedaan heeft onder invloed en zonder helemaal bij zinnen te zijn. Maar het gaat hier toch wel over héél zware aanval en haar voor dood achterlaten. Ik hoop dat ze er toch niet zo gemakkelijk over gaat als nu al lijkt..
xJxLxTx
Nog geen rang

Berichtdoor Christel » wo 07 feb 2018, 11:09

Dat zou ik ook nogal extreem vergevingsgezind vinden, eerlijk gezegd. Het is zoals je zegt; hij heeft haar niet alleen verschrikkelijk toegetakeld, maar ook nog eens gewoon laten creperen. Die aanval kan nog gebeurd zijn omdat hij zichzelf niet in de hand had en het rood werd voor z'n ogen (ook al is en blijft het abnormaal dat hij dan zo tekeer gaat, maar goed), maar dat hij haar voor dood heeft achtergelaten, heeft hij bewust en weloverwogen gedaan.
Dat is in mijn ogen niet iets waar je "even" overheen stapt, ook al is Kaat in de regel nog zo begripvol.

Er zijn grenzen...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages