Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Berichtdoor hannanaske » za 18 feb 2017, 16:10

Sam heeft Toon zo gepusht omdat ze hem ook het beste kent en merkte op dat Toon zijn eigen gevoelens heeft genegeerd. Of Sam er goed aan doet om zo te moeien, laat ik in het midden, maar ze heeft het wel bij het juiste eind gehad.

Trouwens, ik weet niet of het verstandig is om zo'n belangrijke informatie achter te houden. Volgens mij is dat toch het beste dat je de persoon op wie je verliefd bent in te lichten over je transformatie. Het zal moeilijk zijn en de kans bestaat dat die partner gaat twijfelen, maar als je 't pas zegt als je in een relatie bent, riskeer je hem om kwijt te geraken en doet het nog zoveel meer pijn als hij er niet mee omkan.

Kaat is nu een vrouw, sowieso, maar voor mensen die transgender zijn is het wel belangrijk dat je het vertelt aan je partner. Zoiets mag je echt niet verzwijgen vind ik. :naughty:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 103 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor tvx1 » za 18 feb 2017, 16:58

Allemaal goed en wel, maar wat ziet zij nu in hemelsnaam in Toon? :roll: Er is toch veel beter te vinden dan hem. Het is ook overduidelijk dat hij niet geïnteresseerd is in een vaste relatie. Wat net bewezen is door het feit dat hij op één week tijd met drie vrouwen naar bed is geweest. Dat is toch ook veelzeggend over hoe veel Kaat voor hem betekent.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor lord F. » za 18 feb 2017, 18:24

tvx1 schreef:Allemaal goed en wel, maar wat ziet zij nu in hemelsnaam in Toon? :roll: Er is toch veel beter te vinden dan hem. Het is ook overduidelijk dat hij niet geïnteresseerd is in een vaste relatie. Wat net bewezen is door het feit dat hij op één week tijd met drie vrouwen naar bed is geweest. Dat is toch ook veelzeggend over hoe veel Kaat voor hem betekent.

En moest het aan hem gelegen hebben kon je Judith daar nog bij rekenen. ;)

Zoals ik het begrepen heb voelde hij wel iets voor Kaat maar kon hij zich er niet overzetten dat ze een transgender is en heeft hij zich dan maar op avontuurtjes met Jana en Karin gestort om dat te doen vergeten.

Maar soit, los daarvan vind ik Toon een platte opportunist. :lol:
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor ikke » za 18 feb 2017, 19:07

lord F. schreef:En moest het aan hem gelegen hebben kon je Judith daar nog bij rekenen. ;)

Zoals ik het begrepen heb voelde hij wel iets voor Kaat maar kon hij zich er niet overzetten dat ze een transgender is en heeft hij zich dan maar op avontuurtjes met Jana en Karin gestort om dat te doen vergeten.

Maar soit, los daarvan vind ik Toon een platte opportunist.
:lol:

En of! :wtf:
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1631 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor Tiboko » di 21 feb 2017, 21:13

Jammer voor Kaat, maar ze is vaak genoeg gewaarschuwd voor Toon. Iedereen zei dat hij een vrouwenzot was die enkel op seks uit is en daarnaast niks wil, maar zij denkt er duidelijk anders.

Helaas voor haar, maar voor een relatie moet je met twee zijn en zijn hart ligt duidelijk bij iemand anders.
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 108 keer

Berichtdoor Lazylady » di 21 feb 2017, 21:29

Nu moet ik ook wel zeggen dat ik niet snap wat zij in Toon ziet, niet tegenstaande dat haar confrontatie van vorige week heel sterk was. Maar helaas, het is en blijft toch Toon.
Lazylady
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 299 keer
Is bedankt: 797 keer

Berichtdoor Flower-Power » wo 22 feb 2017, 15:24

Tiboko schreef:Jammer voor Kaat, maar ze is vaak genoeg gewaarschuwd voor Toon. Iedereen zei dat hij een vrouwenzot was die enkel op seks uit is en daarnaast niks wil, maar zij denkt er duidelijk anders.
.

Volgens mij denkt ze niet anders. Maar ze werd gewoon verliefd en kon dat niet tegen houden.
Volgens mij weet ze best hoe Toon zijn verleden is maar haar verliefde hormonen konden haar niet behoeden voor de fout die ze nu gemaakt heeft. Al weten we natuurlijk niet zeker of ze wel een fout heeft gemaakt - want we weten nog steeds niet wat Toon wil of denkt of voelt. We kunnen alleen maar veronderstellen wat Toon wil of voelt vanuit het geen we tot nu toe van hem weten, waarbij het volgens mij niet uitgesloten is dat dit ooit kan veranderen. Dat hoeft niet meteen met Kaat te zijn maar het kan wel.

Heb ook wel ergens medelijden met Kaat dat ze zo verliefd is op Toon en hij nu zo raar doet.
Maar er zijn nu eenmaal mensen die verliefde gevoelens niet kunnen onderdrukken - en al helemaal niet als de andere partij dan ook nog eens aangeeft dat hij het wel ziet zitten om te kussen en zo maar dan niet verder wil gaan (relatie).
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 22 feb 2017, 21:12

Toon ligt momenteel heel erg met zichzelf overhoop. Voor iemand die onenight stands de gewoonste zaak van de wereld vindt, en daar achteraf absoluut niet mee zit, doet hij nu wel tamelijk vreemd.
En Kaat begrijp ik ook niet helemaal.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1580 keer

Berichtdoor Christel » do 23 feb 2017, 13:24

Inderdaad onbegrijpelijk dat Kaat toch doorgezet heeft. Ze heeft Toon een hele tijd heel verstandig op afstand gehouden, dus ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook wel aan het ge-push van Sam heeft gelegen dat ze alsnog overstag is gegaan. Jammer voor haar dat het nu zo uitdraait, en ik had er gisteren ergens ook wel mee te doen, maar van de andere kant had ze dit kunnen verwachten...

Volgens mij kan het toch wel wat worden tussen haar en Toon, want hij lijkt wel echt om haar te geven, maar dan zal ze toch wat harder moeten worden en ook rekening moeten houden met een hele hoop geduld en kruim wat ze in die relatie zal moeten steken. En niet al na één nachtje samen teleurgesteld zijn in hem als hij niet volgens haar verwachtingen reageert.
Pushen en claimen werkt bij Toon alleen maar averechts, dat zou Kaat inmiddels toch wel moeten weten...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3270 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor jessie V. » do 23 feb 2017, 13:35

Dat is inderdaad zo. En claimen en pushen was wat ze deed. Toon had haar wat charmanter af kunnen wimpelen, maar hij weet zich momenteel geen raad aan zijn gedrag te zien. Dus ze zal wel een snaar geraakt hebben.
Als Sam zich nou eens koest houdt en die twee eens even met rust laat wordt het misschien nog wat.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » do 23 feb 2017, 16:00

Ik vind ook dat Kaat veel te snel te veel wil; dat kan niets goed opleveren .....Met haar vader had ze zo'n geduld, waarom dan nu niet ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5718 keer
Is bedankt: 755 keer

Berichtdoor ikke » do 23 feb 2017, 17:34

Omdat het snel moet gaan?
Er zit geen happy end aan te komen, dat voel ik aan mijn water. En Kaat waarschijnlijk ook?
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1631 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor martha » do 23 feb 2017, 18:51

Ik had eerder het gedacht dat het door Bob was dat ze naar Toon gegaan is :denk:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 623 keer

Berichtdoor jessie V. » ma 06 maart 2017, 19:16

Kaat weet ook van geen ophouden. Waarom gaat ze daar nou weer naartoe? Waarom is ze er zo zeker van dat hij van haar houdt? Waaruit is dat gebleken? Dat hij met haar naar bed ging? Ze was de zoveelste in de rij.
Gelukkig voor haar dat het goed af liep deze keer.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Flower-Power » ma 06 maart 2017, 22:48

jessie V. schreef:Kaat weet ook van geen ophouden. Waarom gaat ze daar nou weer naartoe? Waarom is ze er zo zeker van dat hij van haar houdt? Waaruit is dat gebleken? Dat hij met haar naar bed ging? Ze was de zoveelste in de rij.
Gelukkig voor haar dat het goed af liep deze keer.

Ze geloofde gewoon de vele mensen die haar vertelden dat Toon wel degelijk iets voor haar voelt.
Zelfs Simonne zei haar dat zeer duidelijk.
En het is nu toch wel duidelijk dat ze gelijk hebben.- Zo lijkt het althans nu toch.
Want anders zou hij toch zeker na weer een nacht samen, haar geen sleutel hebben gegeven van zijn appartement.
Al keek hij op het einde wel wat raar uit zijn ogen of zag ik dat verkeerd?
Enfin hoop dat Kaat gelukkig kan blijven.
Afwachten.... want natuurlijk weet je maar nooit met Toon.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 69 keer
Is bedankt: 215 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages