Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Berichtdoor ikke » vr 26 jan 2018, 07:17

ranske schreef:In Thuis hangt komt er al sex als een mannelijk personage even met een vrouwelijk alleen is.
Nu weer Tom en Thilly na Tom en Karin, Tom en Judith, Tom en Bianca, Tom en Peggy, Tom en Lynn enz...
Zoiets heette vroeger een parochiestier maar diene mens heeft ocharme geen weerstand zeker ?

Ik deel je ergernis. En Tommeke ziet Judith ocharme och zo graag...
Als hij dat nog een keer luidop zal zeggen, zal Thilly hem rap het zwijgen (kunnen) opleggen.
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor xJxLxTx » vr 26 jan 2018, 11:18

Zou Thilly dit gedaan hebben om Tom nu met een eigen portie acteerwerk te kunnen aanklagen voor verkrachting?
Wat ik wel erg vergaand vind en niet denk dat Judith dergelijke "hulp" zou kunnen apprecieren. en zo niet, dan is ze het ******* van thuis aan het worden, amai.
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 26 jan 2018, 11:47

Ik heb ook zoiets gedacht. Ze wil Tom toch een loer draaien (dacht ik). Maar misschien ook niet.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1580 keer

Berichtdoor Christel » vr 26 jan 2018, 11:50

Ook ik kon niet helemaal volgen gisteravond... Ik kan me van de ene kant niet voorstellen dat ze zich enorm tot Tom aangetrokken voelde ineens, maar van de andere kant zie ik ook niet in hoe ze Judith hier verder mee vooruit helpt. Daarbij zou ik het wel heel apart vinden als ze daar aan die bar een heel plan uit heeft zitten dokteren om Tom een loer te kunnen draaien, want uiteindelijk wist ze niet dat hij langs zou komen in de Frens, dus ze heeft dat echt last minute moeten bekokstoven allemaal dan...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3272 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 26 jan 2018, 12:42

misschien was ze dat al langer van plan (Tom een loer te draaien bedoel ik)en zag ze nu haar kans schoon. Maar dat is maar een veronderstelling. We wachten af.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1580 keer

Berichtdoor heidiw » vr 26 jan 2018, 12:42

Wat mij betreft zijn ze mekaar waard. Ze bespringen gelijk wie ze maar kunnen en zijn zo gefrustreerd als iets als er te lang niets te bespringen valt. Maar wie van de twee nu het laagst gevallen is kan ik niet zo direct zeggen
heidiw
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 243 keer
Is bedankt: 409 keer

Berichtdoor ikke » vr 26 jan 2018, 13:36

heidiw schreef:Wat mij betreft zijn ze mekaar waard. Ze bespringen gelijk wie ze maar kunnen en zijn zo gefrustreerd als iets als er te lang niets te bespringen valt. Maar wie van de twee nu het laagst gevallen is kan ik niet zo direct zeggen

Voor mij is het nog altijd Tom, want Thilly durft ervoor uitkomen dat het haar enkel om de sex te doen is. Maar deze keer ook om Tom een ferme loer te draaien, vermoed ik. Twee vliegen in één klap en dus (bijna) 3-0 voor Thilly(gesteld dat ze het wil tegen hem gebruiken om haar zus te helpen)
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » vr 26 jan 2018, 14:27

Thilly heeft Tom al veel vroeger binnen willen doen, eigenlijk al direct na haar opduiken in Thuis, nog voor de trouw. Ik herinner me zoiets als proberen samen te douchen nadat zij met Tom gaan hardlopen was. Ik heb nog altijd geen symphatie voor Thilly en ook ik dacht gisteren aan de piste van "verkrachting" in Tom zijn schoenen te schuiven maar dan hebben we terug de recyclage verhaallijn van Tom en Lynn. Wat ook met Judith te maken had want toen was Tom zich letterlijk in het zweet aan het lopen om Judith toch maar binnen te kunnen doen tot grote woede van Lynn.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 623 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 26 jan 2018, 15:53

martha schreef:Thilly heeft Tom al veel vroeger binnen willen doen, eigenlijk al direct na haar opduiken in Thuis, nog voor de trouw. Ik herinner me zoiets als proberen samen te douchen nadat zij met Tom gaan hardlopen was. Ik heb nog altijd geen symphatie voor Thilly.

Ja, dat is waar. Ne mens zou het vergeten... Thilly is verschenen als onruststoker en dat zal ze blijven ook. Ik vermoed trouwens dat die ene nacht weer maar eens tot een zwangerschap zal leiden.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 285 keer

Berichtdoor Tiboko » vr 26 jan 2018, 18:56

Soapseut schreef:Thilly is verschenen als onruststoker en dat zal ze blijven ook.

Ik denk niet dat Thilly zich hier zomaar liet gaan hoor, er hing een raar "sfeertje" rond die scènes.

Er komt zeker een staartje aan en dan denk ik toch meer richting klacht of iets dergelijks ;-)

Dit gezegd zijnde, toch weer typisch Tom dat hij zich door de eerste de beste passant (en dan nog de zus van) laat versieren. Als daar maar geen vodden van komen, Tommeke :clap:
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 108 keer

Berichtdoor ikke » vr 26 jan 2018, 20:16

Jawadde, al meteen betrapt door zus Judith.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » za 27 jan 2018, 11:08

Met Tom had ik medelijden in zijn hoop op Judith, samen met mama en Stan en later Emma en wat doet die ?
Met Karin al terug van 't zelfde. Nu is 't Thilly die hem stond uit te dagen. Het verstand dat dit zijn kans op Judith
tot nul brengt heeft hij niet en wat de bijbedoeling van Thilly kan zijn al evenmin ?
Sex hoort bij een soap maar het mag niet een gebrek aan inspiratie invullen.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1183 keer
Is bedankt: 559 keer

Berichtdoor ikke » za 27 jan 2018, 14:28

ranske schreef:Met Tom had ik medelijden in zijn hoop op Judith, samen met mama en Stan en later Emma en wat doet die ?
Met Karin al terug van 't zelfde. Nu is 't Thilly die hem stond uit te dagen. Het verstand dat dit zijn kans op Judith
tot nul brengt heeft hij niet en wat de bijbedoeling van Thilly kan zijn al evenmin ?
Sex hoort bij een soap maar het mag niet een gebrek aan inspiratie invullen.

Naar mijn gevoel verwart men zeep met soep. :whistle:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » zo 28 jan 2018, 01:08

De eerste soaps waren reklame voor zeep, die naam blijft tenzij Thuis volledig in de soep draait ;)
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1183 keer
Is bedankt: 559 keer

Berichtdoor ikke » zo 28 jan 2018, 07:59

ranske schreef:De eerste soaps waren reklame voor zeep, die naam blijft tenzij Thuis volledig in de soep draait ;)

Die indruk heb bij tijd en wijlen. En Tom is een chef-soepmaker! :yup:
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages