Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Berichtdoor satine » do 11 jan 2018, 23:28

Ik begin mij af te vragen hoe graag Tom Judith en de kinderen ooit gezien heeft.
Het is wel heel laag om alles op de spits te willen drijven, alleen voor een hoop bakstenen, ook al is het zijn ouderlijk huis.
Maar hij vergeet wel dat er ook nog twee kinderen bij betrokken zijn.

De roes van een overwinning kan heel kort zijn, Tom. Als het zover komt natuurlijk.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 12 jan 2018, 12:30

Zijn moeder zal alles op alles zetten voor een overwinning van Tom. Het WAS haar huis tenslotte. Al denkt zij meer in de tegenwoordige tijd.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1852 keer
Is bedankt: 1704 keer

Berichtdoor satine » vr 12 jan 2018, 12:34

Ik vraag me af hoe Tom dat ziet, moest het huis aan hem toegewezen worden.
Gaat hij dan Judith en de kinderen eruit zetten en zijn moeder terug binnen pakken?
Of zou hij in 'het appartement' van Mayra en Ann (en later van Charité) gaan wonen?
Hoe dan ook, zolang de praktijk er is, loopt hij elke dag Ann en/of Judith tegen het lijf.

Of zou hij het willen verhuren aan Judith? :denk:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor heidiw » vr 12 jan 2018, 15:06

Ik heb het vermoeden dat hij op openbare verkoop zal aansturen. In ieder geval zal hij Judith voor het blok zetten, dat ruik je van kilometers ver.
Peter zegt constant dat Judith sterk staat omdat ze een getuige heeft van bedrog (van voor het huwelijk, niet tijdens) maar Tom heeft een getuige van partnergeweld en ik denk dat dat toch zwaarder doorweegt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor martha » vr 12 jan 2018, 17:13

Tom tom tom toch :naughty: : en het was niet eens vrijdag poepertjesdag :mrgreen:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 447 keer
Is bedankt: 717 keer

Berichtdoor ikke » vr 12 jan 2018, 17:39

heidiw schreef:Ik heb het vermoeden dat hij op openbare verkoop zal aansturen. In ieder geval zal hij Judith voor het blok zetten, dat ruik je van kilometers ver.

Nee, :naughty: dat denk ik niet. Dat huis moet en zal in de familie blijven, koste wat kost, let maar op!.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1668 keer

Berichtdoor Christel » vr 12 jan 2018, 17:56

ikke schreef:
heidiw schreef:Ik heb het vermoeden dat hij op openbare verkoop zal aansturen. In ieder geval zal hij Judith voor het blok zetten, dat ruik je van kilometers ver.

Nee, :naughty: dat denk ik niet. Dat huis moet en zal in de familie blijven, koste wat kost, let maar op!.

Misschien dat er dan wel weer een stroman aan te pas moet komen? Dat is wel eens vaker gebeurd in Thuis... :mrgreen:

heidiw schreef:Peter zegt constant dat Judith sterk staat omdat ze een getuige heeft van bedrog (van voor het huwelijk, niet tijdens) maar Tom heeft een getuige van partnergeweld en ik denk dat dat toch zwaarder doorweegt.

Eigenlijk staan zowel Tom als Judith niet heel erg sterk met hun getuigen, volgens mij, aangezien het in beide gevallen om familie gaat. Tom heeft alleen wel heel erg in zijn voordeel werken dat Stan de zoon van Judith is (dus men zou verwachten dat hij in het voordeel van zijn moeder getuigt), en dat hij van Ann kan aanvoeren dat ze een flinke scène op zijn huwelijk geschopt heeft waardoor men aan kan nemen dat ze hem bewust zwart wil maken, omdat ze kwaad op hem is...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor heidiw » vr 12 jan 2018, 18:16

ikke schreef:

Je hebt gelijk want ik hou in het achterhoofd dat moeder Marianne haar centen terug heeft en dat ze via openbare verkoop met stroman zoals Christel zegt meer kans maakt om haar huis in handen te krijgen. Op zich zal Tom er nooit in slagen Judith zo ver te krijgen dat ze het aan hem laat. Maar haar voordeel is natuurlijk dat haar praktijk daar is...
Laatst bijgewerkt door heidiw op vr 12 jan 2018, 18:20, in totaal 1 keer bewerkt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor ikke » vr 12 jan 2018, 18:19

heidiw schreef:
ikke schreef:

Ik hou in het achterhoofd dat moeder Marianne haar centen terug heeft en dat ze via openbare verkoop met stroman zoals Christel zegt meer kans maakt om haar huis in handen te krijgen. Op zich zal Tom er nooit in slagen Judith zo ver te krijgen dat ze het aan hem laat.

Dat is idd een optie. Maar wel een déja-vu dan. Marianne heeft ooit al zo'n truc uitgehaald. 'k Denk om het kapsalon van Rosa te kopen...
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1668 keer

Berichtdoor martha » vr 12 jan 2018, 19:34

Christel schreef:

Eigenlijk staan zowel Tom als Judith niet heel erg sterk met hun getuigen, volgens mij, aangezien het in beide gevallen om familie gaat. Tom heeft alleen wel heel erg in zijn voordeel werken dat Stan de zoon van Judith is (dus men zou verwachten dat hij in het voordeel van zijn moeder getuigt), en dat hij van Ann kan aanvoeren dat ze een flinke scène op zijn huwelijk geschopt heeft waardoor men aan kan nemen dat ze hem bewust zwart wil maken, omdat ze kwaad op hem is...

Tom heeft dan wel pit bull Karin aan zijn zijde staan. Is het juist niet om die kwaliteit dat zij aangeworven werd ?
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 447 keer
Is bedankt: 717 keer

Berichtdoor Kwast » vr 12 jan 2018, 20:56

Karin als advocaat, de vrouw die de reden tot deze rechtszaak is. Ironischer zal het wel niet worden? Tom ligt bij elke vrouw onder de sloef en hij heeft het zelf niet eens door. Tom is niet bepaald het helderste lichtje in de kerstboom
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 311 keer
Is bedankt: 440 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 12 jan 2018, 22:05

Dat is toch een rare zaak. Karin de advocaat van Tom. De (mede) veroorzaakster van heel het gebeuren.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1852 keer
Is bedankt: 1704 keer

Berichtdoor Christel » za 13 jan 2018, 00:24

Kwast schreef:Tom ligt bij elke vrouw onder de sloef en hij heeft het zelf niet eens door. Tom is niet bepaald het helderste lichtje in de kerstboom

Echt hè? :lol:
Geen idee of hij het zelf niet door heeft (ik denk eigenlijk dat hij het ergens wel beseft), maar hij vindt het blijkbaar allemaal wel prima.
Best wel tenenkrommend, elke keer wanneer hij weer eens de les gespeld krijgt door "moeder". :doh: :mrgreen:

En dat Karin hem als advocate verdedigt, maakt het hele circus inderdaad wel compleet. Daar is niks objectiefs meer aan te bekennen... :crazy:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor ranske » za 13 jan 2018, 02:05

Scenes bij de rechtbank zijn spannend behalve in deze clowneske vertoning.

Ook Peter die nu precies voor alles inzetbaar is ?
Zowel voor het huwelijksfeest van Tom en Judith als advokaat van de tegenpartij op hun scheiding.

In Thuis kan alles.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor ranske » vr 26 jan 2018, 01:31

In Thuis hangt komt er al sex als een mannelijk personage even met een vrouwelijk alleen is.
Nu weer Tom en Thilly na Tom en Karin, Tom en Judith, Tom en Bianca, Tom en Peggy, Tom en Lynn enz...
Zoiets heette vroeger een parochiestier maar diene mens heeft ocharme geen weerstand zeker ?
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages