Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Berichtdoor 2fast » do 14 sep 2017, 18:08

In de aflevering van maandag of dinsdag zag je naast waldek een nachtemmer staan. Maar hoe dat dan zou gebeuren...?
2fast
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 3 keer

Berichtdoor ranske » do 14 sep 2017, 18:11

Julia voelt zich zodanig gekwetst dat ze haar wraak te uitvoerig maakt.
Daardoor is het nu afgelopen. Blij dat die enge kelderstory voorbij is.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1187 keer
Is bedankt: 559 keer

Berichtdoor Christel » do 14 sep 2017, 21:11

Nou ben ik toch wel benieuwd hoe het verder moet met Julia, want mensen zijn al wel vaker de weg wat kwijt geweest in Thuis, maar bij haar gaat het toch heel wat stappen verder inmiddels. Ik vraag me echt af in wat voor staat Paulien haar aantreft, mocht ze al beslissen om bij haar moeder op bezoek te gaan...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3280 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor Caligula » do 14 sep 2017, 21:51

Tja,Julia...in een instelling dan maar zeker en hopelijk ontsnapt ze daar niet zoals in de tijd die Isabelle.
Daar is echt niet veel mee aan te vangen hoor. Dat mens is compleet geschift,wat wil je daar nog mee doen?
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor Soapseut » vr 15 sep 2017, 06:26

Julia heeft volgens mij hulp gekregen. Waldek herinnert zich dat hij werd weggesleept, maar was dat enkel door Julia? Hij was zat, die weet dat niet zeker... Julia kon dat niet alleen, daar is geen sprake van. Maar wie zou haar geholpen hebben?
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 287 keer

Berichtdoor ikke » vr 15 sep 2017, 06:31

Soapseut schreef:Julia heeft volgens mij hulp gekregen. Waldek herinnert zich dat hij werd weggesleept, maar was dat enkel door Julia? Hij was zat, die weet dat niet zeker... Julia kon dat niet alleen, daar is geen sprake van. Maar wie zou haar geholpen hebben?

viewtopic.php?f=92&t=902284&p=401691&hilit=Wie+hielp+Julia#p401691 ;)
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 15 sep 2017, 12:10

Soapseut schreef:Julia heeft volgens mij hulp gekregen. Waldek herinnert zich dat hij werd weggesleept, maar was dat enkel door Julia? Hij was zat, die weet dat niet zeker... Julia kon dat niet alleen, daar is geen sprake van. Maar wie zou haar geholpen hebben?

Ze hebben ons duidelijk beelden getoond van Julia die op haar eentje aan Waldek aan't sleuren was. Dus nee, geen handlanger. En Waldek was niet zat, maar half buiten bewustzijn na dat pak rammel van Frank.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor Christel » vr 15 sep 2017, 21:44

Tsja, hoe ze dit alles voor elkaar gekregen heeft met iemand die half buiten bewustzijn was en dus totaal niet meegaf, is mij ook nog altijd een raadsel, maar ik geloof toch ook echt niet dat Julia hulp gehad heeft. Niks wijst daar verder ook op.

Haar geestelijke toestand zal haar misschien zo ver gedreven hebben dat het haar toch gelukt is? Want ze was blijkbaar wel érg gemotiveerd om haar "mannen" terug te pakken voor wat ze gedaan hebben.

Hoe dan ook kan het mij persoonlijk niet zo heel veel meer schelen, eerlijk gezegd. Blij dat ze haar eindelijk ontmaskerd hebben en dat ze nu achter slot en grendel zit. Ik ben eens benieuwd of het ooit nog goed komt met haar, want tijdens dat bezoekje van Paulien vanavond, zag het er wederom niet bepaald veelbelovend uit... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3280 keer
Is bedankt: 2176 keer

Berichtdoor Kwast » za 16 sep 2017, 16:57

Gelukkig zit Julia vast. Ik ben benieuwd hoelang ze de vermeende onschuld gaat blijven spelen. Bij haar zitten meer draadjes los dan vast. Het is toch niet te geloven dat je zoveel mensen pijn wil doen simpelweg verwerkt tot voer voor de maden?

Van mij mag ze de komende jaar brommen. Hoewel detentie in Thuis nooit echt lang duurt. Nu is het nog een kwestie van bewijzen. Bewijzen dat ze Luc heeft verminkt. Wordt de getuigenis van Luc als bindend beschouwd gezien zijn toestand?

Julia was eerst een leuk personage maar nu hebben ze er een psycho Cruella de Vil van gemaakt.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 419 keer

Berichtdoor tvx1 » za 16 sep 2017, 19:13

Kwast schreef:Gelukkig zit Julia vast. Ik ben benieuwd hoelang ze de vermeende onschuld gaat blijven spelen. Bij haar zitten meer draadjes los dan vast. Het is toch niet te geloven dat je zoveel mensen pijn wil doen simpelweg verwerkt tot voer voor de maden?

Van mij mag ze de komende jaar brommen. Hoewel detentie in Thuis nooit echt lang duurt. Nu is het nog een kwestie van bewijzen. Bewijzen dat ze Luc heeft verminkt. Wordt de getuigenis van Luc als bindend beschouwd gezien zijn toestand?

Julia was eerst een leuk personage maar nu hebben ze er een psycho Cruella de Vil van gemaakt.

Die verminking is nog het minste. Ze heeft verdorie twee mensen vermoord. Haar straf zal vooral daarvoor zijn.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » zo 17 sep 2017, 01:00

toen ik julia zag zitten dacht ik eerst : wat voor een muts heeft die aan maar bleek een verband te zijn :lol:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 626 keer

Berichtdoor ranske » do 21 sep 2017, 15:23

Cois en Marieke onschuldig vermoord, Luc, Waldek en Simonne ontsnappen en Julia opgepakt.
Opgelucht maar een paar vraagjes :
Hoe wist Julia waar Waldek, murw geslagen door Frank achtergelaten werd ?
Hoe geraakte Waldek in die kelder, waar was dat ? Simonneke heeft toch het adres bij de taxi's ?
Dat zal later vanzelf aan 't licht komen zeker maar ik vraag het toch maar even.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1187 keer
Is bedankt: 559 keer

Berichtdoor ikke » do 21 sep 2017, 16:01

ranske schreef:Cois en Marieke onschuldig vermoord, Luc, Waldek en Simonne ontsnappen en Julia opgepakt.
Opgelucht maar een paar vraagjes :
Hoe wist Julia waar Waldek, murw geslagen door Frank achtergelaten werd ?
Hoe geraakte Waldek in die kelder, waar was dat ? Simonneke heeft toch het adres bij de taxi's ?
Dat zal later vanzelf aan 't licht komen zeker maar ik vraag het toch maar even.

Ik zit met dezelfde vragen. We kunnen voorlopig alleen gissen.
Op de eerste vraag denk ik dat het puur toeval kan zijn dat ze een murw geslagen Waldek op haar weg vond. Maar het kan ook dat ze Frank en Simonne 's doen en laten al een tijdje nauwlettend volgde en zo getuige was van de knokpartij.
Maar dit is eigenlijk ook pure speculatie.
Ik ga het hier dus bij houden. ;)
Julia zal voorlopig geen kwaad meer uithalen, dat is nu wel zeker... of toch niet?
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor Caligula » do 21 sep 2017, 20:41

Dat zou best kunnen want ik meen dat Waldek na hun ontsnapping tegen Mayra (denk ik) gezegd heeft dat Julia hem blijkbaar al een tijdje in het oog had.
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor tvx1 » wo 22 nov 2017, 19:03

Hoe zit het nu eigenlijk et Julia? Heeft ze de reeks verlaten of gaan we haar nog terug zien.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages