Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Ann De Decker

Berichtdoor Crackers » do 28 apr 2011, 19:05

satine schreef:
Crackers schreef:
Rieka schreef:En zelfs bestuurders van ziekenwagens en ambulances moeten zich aan het verkeersreglement houden.
Daarin zijn ze strenger dan vroeger!

door het rood rijden mag toch nog dacht ik? Dat zie ik ze wel nog doen. Maar inderdaad, om hun pakje frietjes warm te houden zoals ze vroeger deden volgens sommige grapjes dat mag niet meer... ook niet bij de politie :thumbdown:

Ze mogen wel door het rood licht rijden, ze worden daar niet voor beboet - MAAR als er een ongeluk van komt, zijn ze wel in fout.

Dit is wel het topic van Ann he ;)

Als Ann geflitst wordt, krijgt ze wel een boete, en als ze iemand aan rijdt zoals gisteren ook, in hoedanigheid van dokter of niet, speelt geen rol. Al weet ik niet wie gisteren in fout was, Ann of Mayra?
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor satine » do 28 apr 2011, 19:07

Crackers schreef:
satine schreef:
Crackers schreef:
Rieka schreef:En zelfs bestuurders van ziekenwagens en ambulances moeten zich aan het verkeersreglement houden.

door het rood rijden mag toch nog dacht ik? Dat zie ik ze wel nog doen. Maar inderdaad, om hun pakje frietjes warm te houden zoals ze vroeger deden volgens sommige grapjes dat mag niet meer... ook niet bij de politie :thumbdown:

Ze mogen wel door het rood licht rijden, ze worden daar niet voor beboet - MAAR als er een ongeluk van komt, zijn ze wel in fout.

Als Ann geflitst wordt, krijgt ze wel een boete, en als ze iemand aan rijdt zoals gisteren ook, in hoedanigheid van dokter of niet, speelt geen rol. Al weet ik niet wie gisteren in fout was, Ann of Mayra?

Ik reageerde op wat ik gequote had en daar ging het over bestuurders van ziekenwagens en ambulances.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1546 keer
Is bedankt: 3476 keer

Berichtdoor Rieka » do 28 apr 2011, 19:11

satine schreef:
Crackers schreef:

Okee, ook een dokter moet zich aan de verkeersregels houden, gelijk hoe of wanneer.
De ziekenwagen die ze liet oproepen zal wel wat rapper mogen rijden, maar mag ook niet zomaar door het rode licht rijden.
En ik weet dit zo goed omdat mijn jongste dochter een paar jaar ambulanier geweest is, en ik heb ook een paar dokters in de familie.
Dus weet ik wel zeker dat dit niet klopt! Ann zal, als ze(de scenaristen, het realistisch willen voorstellen, op z'n minst een zware boete krijgen...Wait and see!
Rieka

Berichtdoor Crackers » do 28 apr 2011, 19:16

ik vond het gewoon niet erg realistisch die scene van gisteren, zeker als je Ann een beetje kent, die laat zich niet zo maar opjagen tot ondoordacht gedrag. Ik had het ook bij 'wat niet klopt in Thuis' kunnen zetten, maar dan ben ik weer een zaag :cry:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Luc » do 28 apr 2011, 19:22

Crackers schreef:ik vond het gewoon niet erg realistisch die scene van gisteren, zeker als je Ann een beetje kent, die laat zich niet zo maar opjagen tot ondoordacht gedrag. Ik had het ook bij 'wat niet klopt in Thuis' kunnen zetten, maar dan ben ik weer een zaag :cry:

Ann kan toch gewoon een off day hebben ? Niet iedereen gedraagt zich altijd zoals we soms verwachten.
Da's waar, maar ze is in fout.
En Crackers: "Ken uzelf, dan kent u God", ken je die spreuk? :lol:
Maar ik ben van 't zelfde gedacht als jij wat betreft die scène van gisteren: past totaal niet bij de Ann die we gewoon zijn, maar ook zij kan eens tilt slaan,hé?! (met zo'n moeder)
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor Amiche » do 28 apr 2011, 23:20

Het meest vreemde vond ik dat ze geen aandacht aan die fiets besteedde. Ann kon nooit gezien hebben of dat een geparkeerde of gebruikte was. Voor hetzelfde geld had er iemand onder gelegen! Ze vroeg of het met de bestuurder goed was en voor die haar zin kon uitspreken was ze al terug ingestapt. De chauffeur had ook kunnen zeggen "met mij wel, maar de fietser...." Op z'n minst had ze als arts naar de andere auto toe moeten gaan. Een normale bestuurder had dat ook moeten doen laat staan een arts.
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 232 keer
Is bedankt: 252 keer

Berichtdoor Crackers » vr 29 apr 2011, 13:04

En zelfs als die fiets daar gewoon geparkeerd stond, dan nog moet de eigenaar daarvan vergoed worden.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Rieka » vr 29 apr 2011, 13:06

Ann was gisteren toch bij Taxi Ter Smissen? Ik denk dat het ongeval nog ter sprake moet komen...
Rieka

Berichtdoor satine » vr 29 apr 2011, 13:10

Of misschien ook niet.
Een hele aflevering over de afhandeling van de verzekeringspapieren, uitzoeken van wie de fiets is, het bezoek aan de garagist voor het opmaken van een bestek ... :P

Wie zit daar op te wachten, dat is toch maar bijzaak?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Rieka » vr 29 apr 2011, 13:12

Het ongeval zal zeker te sprake komen, maar voor mij hoeft het ook niet uitgebreid zijn, hoor!
Rieka

Berichtdoor satine » vr 29 apr 2011, 13:14

Er zal meer dan waarschijnlijk nog wel iets over gezegd worden, maar sommige dingen die niet ter zake doen (zoals die fiets) worden soms gewoon niet besproken.
En daar heb ik geen enkel probleem mee. :mrgreen:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Rieka » vr 29 apr 2011, 13:16

moi non plus!
Rieka

Berichtdoor Crackers » vr 29 apr 2011, 13:30

Ik wel, het zag er mij nog een dure fiets uit! :thumbdown:
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » vr 29 apr 2011, 13:32

Crackers schreef:Ik wel, het zag er mij nog een dure fiets uit! :thumbdown:

Stuur dan een mailtje naar Een, ze helpen je daar vast graag verder. :crazy:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » vr 29 apr 2011, 13:38

satine schreef:
Crackers schreef:Ik wel, het zag er mij nog een dure fiets uit! :thumbdown:

Stuur dan een mailtje naar Een, ze helpen je daar vast graag verder. :crazy:

Inderdaad...
De dingen in Thuis zouden nogal traag gaan als ze zoiets zelfs nog zouden tonen! :bye: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3680 keer
Is bedankt: 2363 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages