Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Berichtdoor satine » vr 29 dec 2017, 13:30

Tiboko schreef:Het is dan ook heel raar dat ze op dit moment voortdurend voor Judith's deur staat.

Dat vind ik niet zo echt raar, ze heeft uiteindelijk toch een hele tijd in het doktershuis gewoond en is nog maar pas verhuisd.
En nu is het kerstvakantie. Emma geeft toch wel elke keer de indruk dat ze blij is Marianne te zien.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1402 keer
Is bedankt: 3149 keer

Berichtdoor martha » vr 29 dec 2017, 17:42

"dag Marianne" :twisted: Ik had mijn moeder nooit met haar voornaam moeten aanspreken :eek: Gisteren kon ann tov van haar moeder niet lager vallen :thumbdown:

En ik hoop zo hard als inderdaad Ann denkt Judith te moeten binnen doen ze zo'n klets in haar gezicht krijgt dat ze de rest van het seizoen scheel ziet :whistle: Want inderdaad meer en meer zie ik Ann met zo'n verdwaasde blik richting Judith loeren :shh:
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 623 keer

Berichtdoor Christel » vr 29 dec 2017, 18:02

Tiboko schreef:Nu legt Marianne het er natuurlijk heel dik bovenop dat ze een plannetje heeft en Judith is slim genoeg om dat te doorzien. Ze kent bovendien het verleden van Marianne goed genoeg om te weten dat haar "schoonmoeder" niet zomaar plots toenadering zoekt.

Marianne en Judith hebben toch jarenlang heel goed met elkaar door één deur gekund? :-?
Het is eerder Ann die plots toenadering zoekt tot Judith, eigenlijk...
Tot voor kort gedroegen ze zich enkel als collega's, en Judith nam ten tijde van de flinke ruzie tussen Marianne en Ann zelfs nog eerder een standpunt in het voordeel van Marianne in dan dat Tom dat deed, dus dat zegt best veel.

De enige reden dat Judith ineens zo gekant is tegen Marianne, is omdat ze weet dat die Tom zo goed als altijd de handen boven het hoofd houdt, én omdat Ann de zaak op aan het stoken is.

Ook ik vind dat Ann wel heel erg "kruipt" voor Judith momenteel, waardoor je er onderhand meer van zou gaan denken.
Laatst bijgewerkt door Christel op za 30 dec 2017, 01:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3272 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor ranske » za 30 dec 2017, 01:07

Dat ze haar moeder aanspreekt bij haar naam moet nogal pijn gedaan hebben.
Ann is ziek.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1183 keer
Is bedankt: 559 keer

Berichtdoor slipstreamdrive » za 30 dec 2017, 11:47

Bijzonder triestig om te zien hoe ze haar eigen dochter als een wraakmiddel gebruikt om haar moeder te treffen. Misschien toch eens naar het kind zelf luisteren, Ann?
slipstreamdrive
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 31 keer

Berichtdoor satine » za 30 dec 2017, 14:53

Ann luistert alleen nog naar zichzelf.
Hoewel ze toch even nadacht blijkbaar toen Tom zei dat ze alleen zou achterblijven.
Enne... had Ann Julia-koekjes bij voor Mayra? :eh:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » za 30 dec 2017, 17:05

Dat laatste vroeg ik me ook even af :razz:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1580 keer

Berichtdoor Tiboko » za 30 dec 2017, 21:39

satine schreef:Hoewel ze toch even nadacht blijkbaar toen Tom zei dat ze alleen zou achterblijven.

Ik denk dat dit een eerste stap naar weer "normale" contacten met Mayra wordt.

Ze heeft dus toch even nagedacht over wat Tom zei...
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 108 keer

Berichtdoor Kwast » ma 01 jan 2018, 20:21

Wat is het toch een verschrikkelijk mens. Ze manipuleert voor het leven. Weet precies welk achterwerk ze moet likken. Zichzelf een beetje binnen slijmen bij Judith en Emma, mensen tegen haar moeder opzetten, ambras trappen op de bruiloft van haar broer, Sandrientje weghouden bij haar oma. Zoals Tom het al zei, ze is goed bezig.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 286 keer
Is bedankt: 419 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 12 jan 2018, 10:31

Ik vind ook dat het geslijm bij Judith gênant is. Als zij haar moeder niet meer wil zien, is dat begrijpelijk. Marianne is een moeial en dat is vermoeiend en ergerlijk. Sandrine weghouden bij Marianne versta ik ook nog wel... als het echt hoog zit, wil je die confrontatie niet meer. Dat ze gisteren zei "familie wordt overschat" kon ik volgen. Maar wat mij stoort is het gestook. Dat is niet nodig. Dat ze afstand neemt en koppig is, tot daar aan toe, maar dat kleuterschool gedrag is ziek.
Ze mocht zelfs Tom zijn affaire verklikken, maar niet op die manier.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 285 keer

Berichtdoor satine » vr 12 jan 2018, 11:35

Soapseut schreef:Ze mocht zelfs Tom zijn affaire verklikken, maar niet op die manier.
Eigenlijk had ze dat moeten doen zo gauw ze het wist.
Of verder zwijgen.
Maar de trouw gewoon laten doorgaan en Jessica meebrengen als chantagemiddel? :naughty:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Soapseut » vr 12 jan 2018, 11:53

satine schreef:
Soapseut schreef:Ze mocht zelfs Tom zijn affaire verklikken, maar niet op die manier.
Eigenlijk had ze dat moeten doen zo gauw ze het wist.
Of verder zwijgen.
Maar de trouw gewoon laten doorgaan en Jessica meebrengen als chantagemiddel? :naughty:

Ja inderdaad. Ik snap haar wel, op een manier, maar de manier waarop ze alles aanpakt is belachelijk.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Christel » vr 12 jan 2018, 12:20

Soapseut schreef:Sandrine weghouden bij Marianne versta ik ook nog wel... als het echt hoog zit, wil je die confrontatie niet meer.

Dat vind ik juist nog wel het ergste aan het gedrag van Ann, eigenlijk.
Als Sandrine nog kleiner was geweest en helemaal geen band met haar oma had gehad, dan kon ik daar nog ergens inkomen. Maar Sandrine vraagt naar Marianne. Ze is dagelijks met haar opgegroeid en gek met haar, en ze miste haar, dat heeft ze verschillende keren aangegeven. En aangezien Sandrine nog jong is, is ze op dat vlak afhankelijk van haar moeder...

Dan vind ik het nogal schandelijk dat je je als volwassen vrouw niet een klein beetje aan kunt passen en in kunt leven in de gevoelens van je dochtertje. En dat alles gewoon omdat je zelf je frustraties niet kwijt kunt... :nope: :boo:
Ann gebruikt Sandrine elke keer weer als inzet, en daar dienen kinderen niet voor.
Blij om te zien dat Rosa zich wel normaal opstelt in dit hele gebeuren, en dat zelfs Mayra zich kon vinden in deze regeling...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3272 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 12 jan 2018, 13:37

Ja ik vraag me af hoe Ann zal reageren als ze beseft dat Mayra en Rosa die ontmoeting geregeld hebben.
Het probleem met Ann is ook dat ze niet standvastig is. Als je wil breken met je familie, Ok... maar hou je daar dan aan. Sandrine ziet constant mensen komen en gaan... voor dat kind is dat niet goed.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor heidiw » vr 12 jan 2018, 13:53

Ze kan het ook zelf hebben voorgesteld toen ze Rosa bezocht. Maar indien niet kan ze er niets tegen doen, Mayra kan met Sandrine gaan en staan waar ze wil tijdens haar week. En desnoods kan Marianne bezoekrecht afdwingen, er is immers een bewezen band van bij de geboorte.
Maar, ik vind dat Ann precies zo giftig niet meer doet.
heidiw
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 243 keer
Is bedankt: 409 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages