Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Berichtdoor nounake » di 21 feb 2017, 15:11

Personeel ? Nancy, de perfect gestyleerde maître d'hôtel die alles doet : van schoonmaken tot koken en zich overal mee bemoeien .
Peter? Die loopt daar wat rond nu Waldek hem als advocaat hem niet meer nodig heeft. En Marianne ???? Daar denkt hij niet meer aan !
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5751 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor Kees » di 04 apr 2017, 10:46

Ben ik nu de enige die vindt dat Femke doet alsof er niks aan de hand is met Mayra. " Ik duim er voor dat alles terug gaat goedkomen tussen u en Ann " zei Femke gisteren tegen Mayra. Is Femke misschien vergeten wat Mayra allemaal uitgespookt heeft : maandenlang liegen, Jessica stalken en beschuldigen van aanranding, verdwijnen met Sandrine naar Kaapverdië ,.. Ik kan zo nog wel efkens doorgaan. Valt me tegen.
Kees
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor nounake » di 04 apr 2017, 11:54

Mij viel ze gisteren ook dik tegen ! Bij de taxi's behandelen ze haar als het arme slachtoffer :boo:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5751 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor lord F. » di 04 apr 2017, 12:31

Kees schreef:Ben ik nu de enige die vindt dat Femke doet alsof er niks aan de hand is met Mayra. " Ik duim er voor dat alles terug gaat goedkomen tussen u en Ann " zei Femke gisteren tegen Mayra. Is Femke misschien vergeten wat Mayra allemaal uitgespookt heeft : maandenlang liegen, Jessica stalken en beschuldigen van aanranding, verdwijnen met Sandrine naar Kaapverdië ,.. Ik kan zo nog wel efkens doorgaan. Valt me tegen.

Femke houdt privé en werk gescheiden. Behalve dat ze een paar dagen niet komen opdagen is heeft ze professioneel niks verkeerd gedaan.

Femke is in ieder geval anders dan Sam die zich wel zou moeien bij zaken die haar niet aangaan.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor Kees » di 04 apr 2017, 12:58

nounake schreef:Mij viel ze gisteren ook dik tegen ! Bij de taxi's behandelen ze haar als het arme slachtoffer :boo:

Idd bij mij kwam het zo ook over !
Kees
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor satine » di 04 apr 2017, 13:18

lord F. schreef:Femke houdt privé en werk gescheiden. Behalve dat ze een paar dagen niet komen opdagen is heeft ze professioneel niks verkeerd gedaan.

Inderdaad.
Femke heeft ook van in het begin gezegd dat ze zich niet wou moeien. En dat doet ze dus ook niet.
Verder kan een beetje empathie nooit kwaad, Femke is beter af met een werkneemster die zich begrepen en gesteund voelt, dan iemand die ze juist de mantel heeft uitgeveegd over haar privé-leven.
Ik vind het netjes dat ze zich erbuiten houdt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Arciat » di 04 apr 2017, 14:14

lord F en satine, dat het goed is dat Femke zich niet bemoeit met de privézaken of -leven van haar werknemers vind ik dus ook. Maar Femke zou moeten nadenken wat Mayra's leugen(s) voor Jessica (die ook een werkneemster bij haar was) tot gevolg hebben; Jessica heeft haar job opgezegd (= geen salaris meer voor haar) en in de Withoeve zijn ze een goede werkkracht armer. Als de kwaadaardigheid van een werknemer op de werkvloer schade aanbrengt dan moet de werkgever ingrijpen en zeker als een andere werkkracht de dupe is.
Arciat
Nog geen rang

Heeft bedankt: 277 keer
Is bedankt: 57 keer

Berichtdoor satine » do 06 apr 2017, 12:58

Dat is waar, maar ondertussen is Kobe erbij gekomen in de Withoeve, ik denk niet dat Jessica onmisbaar is.
Mayra is 1 van de twee chauffeurs.
Zij doet al jaren haar job goed, tot ze zonder boe of bah verdween voor een week.
Ofwel had Femke haar toen meteen moeten ontslaan, ofwel haar houden.
Want welke andere reden heeft ze om Mayra buiten te gooien? Alleen haar privé-leven en dat zijn haar zaken niet.

Trouwens, Peter heeft ook aan Ann geweigerd om haar te helpen omdat Mayra zijn werkneemster is.

Ik zeg niet dat ik het ook op deze manier zou doen, maar als ze uitgaan van het principe werk en privé gescheiden te houden, dan begrijp ik hun standpunt wel.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » wo 17 mei 2017, 08:19

Met alle respect en begrip voor Femke in deze omstandigheden, maar is het nu echt nodig dat elke keer als er iets gebeurt, IEDEREEN rondom haar het moet uitzweten, alsof die andere mensen stuk voor stuk verantwoordelijk zijn voor wat haar overkomt?
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Captain Cuckoo » wo 17 mei 2017, 08:42

satine schreef:Met alle respect en begrip voor Femke in deze omstandigheden, maar is het nu echt nodig dat elke keer als er iets gebeurt, IEDEREEN rondom haar het moet uitzweten, alsof die andere mensen stuk voor stuk verantwoordelijk zijn voor wat haar overkomt?

Ik merk weinig verschil tussen haar gedrag en dat van van Sam, Lowie, Karin, Simone, Ann... en nog wel een paar? :denk:
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

Berichtdoor satine » wo 17 mei 2017, 08:55

Van die anderen vraag ik mij dat ook af, maar dit is Femke's topic dus had ik het hier specifiek over haar. ;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor vdbemdsa » wo 17 mei 2017, 08:56

Ik vind ze ook overdreven hoor, Nancy heeft het er al moeilijk genoeg mee, dat moet ze toch ook beter.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 25 keer

Berichtdoor Sanneke » do 18 mei 2017, 13:12

Femke, misschien is het geen slecht idee om nog eens met die psychiater te gaan praten waar je na Lucas z'n dood geweest bent...
Sanne
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 44 keer

Berichtdoor Lullemathijs » do 18 mei 2017, 19:04

Femke weer in flip modus. Joepiiieeeee :|
Lullemathijs
Nog geen rang

Heeft bedankt: 9 keer