Luc Bomans (Mark Willems)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Berichtdoor Trouwe kijker » vr 04 mei 2018, 16:24

Soapseut schreef:Ik ben dat goor gesmos en gekwijl van de Luc nu wel beu, het mag beginnen vooruit gaan.

De andere personages zijn duidelijk vergeten hoe Luc echt is en was... maar de kijker niet en de kijker is dat gepamper beu. Maak er een eind aan, en rap! Ik kan met mijn moeite mijn twix binnenhouden als die mens op het scherm verschijnt.

Je bent heus niet de enige die er zo over denkt. Ik ben die vent ook kotsbeu. Zijn geroep, zijn getier en zijn dwingelandij.
Trouwe kijker
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 67 keer

Berichtdoor Tiboko » do 10 mei 2018, 13:50

Ik zal hem wel een beetje missen, maar dan vooral de smeerlap van drie jaar geleden en niet de sukkel die in zijn rolstoel nog iedereen moest en zou manipuleren.

Fout van de regie/scenaristen dat ze hem toen niet hebben laten doodgaan. Dat was voor Luc die altijd de geslepen slechterik was, een mooier en vooral gepaster afscheid geweest...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 161 keer

Berichtdoor OiOi » do 10 mei 2018, 15:07

Eindelijk dood! :dance: Ik ben na jaren nog eens ingelogd om dit te vieren.
Sinds zijn retardatie moest ik elke Luc-scène doorspoelen uit plaatsvervangende schaamte. Nu natuurlijk nog een paar dagen gebleit (want iedereen is al lang vergeten wat voor een door en door slecht persoon Luc was) tot hij onder de grond ligt, maar dan zijn we er eindelijk vanaf.
OiOi
Nog geen rang

Is bedankt: 7 keer

Berichtdoor Kwast » do 10 mei 2018, 19:07

Tja, het is sneu maar aan alles komt een eind. Behalve aan een worst, die heeft er twee.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 316 keer
Is bedankt: 445 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 11 mei 2018, 16:55

Is die nu dood gevroren???
Soapseut

Berichtdoor Erica » za 12 mei 2018, 00:34

OiOi schreef:Eindelijk dood! :dance: Ik ben na jaren nog eens ingelogd om dit te vieren. <br abp="279">Sinds zijn retardatie moest ik elke Luc-scène doorspoelen uit plaatsvervangende schaamte. Nu natuurlijk nog een paar dagen gebleit (want iedereen is al lang vergeten wat voor een door en door slecht persoon Luc was) tot hij onder de grond ligt, maar dan zijn we er eindelijk vanaf.

"Iedereen lang vergeten wat voor een door en door slecht persoon Luc was?"Hoeveel van degenen die nu in Thuis spelen weten wat Luc allemaal uitgespookt heeft.Hoeveel weten er dat Luc ooit Simone verkracht heeft?Weet iemand als Bob daarvan?Daar is al jaren niet meer over gesproken.Zelfs Julia heeft dat toen ze een relatie had met Luc nooit geweten,en Simone had alle reden om het haar toen te vertellen,maar heeft het nooit gedaan.
Erica
Nog geen rang

Is bedankt: 18 keer

Berichtdoor satine » za 12 mei 2018, 09:19

Erica schreef:Hoeveel weten er dat Luc ooit Simone verkracht heeft?

Frank weet dat maar al te goed, want het gaat over zijn eigen vrouw.
Maar toch was Luc een heilige en werd er in alle talen over alles gezwegen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1683 keer
Is bedankt: 3715 keer

Berichtdoor Soapseut » za 12 mei 2018, 10:27

Die hele verhaallijn was van de pot gerukt en ik vind het jammer dat Luc er op die manier uit gaat. Nu ja, we zijn van die tenenkrommende scenes verlost. Dat is het voornaamste.
Maar ik had Luc ook liever zien gaan als slechterik. Dat was passender geweest.
Soapseut

Berichtdoor Nickos » ma 14 mei 2018, 10:43

satine schreef:
Erica schreef:Hoeveel weten er dat Luc ooit Simone verkracht heeft?

Frank weet dat maar al te goed, want het gaat over zijn eigen vrouw.
Maar toch was Luc een heilige en werd er in alle talen over alles gezwegen.

Er is in de eerste twee jaar nadat het gebeurd is nog veel over gesproken, maar dan heeft Luc het leven van Franky gered (dat was in de laatste aflevering van seizoen 8 geloof ik) waardoor zowel Frank als Simonne Luc vergeven hebben. Dat is de reden dat er daarna nooit meer over gesproken is.

Of dat realistisch is is natuurlijk een andere discussie.
Gebruikers-avatar
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 165 keer

Berichtdoor Erica » ma 14 mei 2018, 18:18

Ik bedoelde eigenlijk andere mensen,zoals die in het gemeenschapshuis,in de Frens,en de personages die er nadien zijn bijgekomen.Want daar is al jaren niet over gesproken.Dat Frank dat nog weet is nogal wiedes.
Erica
Nog geen rang

Is bedankt: 18 keer

Berichtdoor martha » ma 14 mei 2018, 18:32

Luc heeft ook de dood van Jack, het kindje van Jana op zijn geweten en dat wisten/weten de meesten in het studentenhuis maar goed genoeg
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 482 keer
Is bedankt: 785 keer

Berichtdoor Soapseut » ma 14 mei 2018, 19:45

Dat Luc voorgoed invalide was na zijn mislukte zelfmoordpoging vond ik op zich niet slecht, maar hij had wel een verdiend tragisch einde mogen krijgen (als eeuwige slechterik had dat wel gemogen).

Zoveel mensen sterven (onverdiend) alleen. Luc werd bepamperd dat het geen naam had.

Ik ben blij dat het achter de rug is, want het was niet om aan te zien.
Soapseut

Berichtdoor apestaart » do 17 mei 2018, 18:12

Luc wenst gecremeerd te worden en dat de helft van zijn as bijgezet wordt aan het graf van Florke en de andere helft moet Frank gaan uitstrooien in de USA.
Allee, Frank mag een vliegreisje naar de overkant van de (Atlantische) Oceaan maken, ik hoop dat Frank geen vliegangst zal hebben en geen pillen tegen de luchtziekte moet slikken anders kunnen we nog lol beleven. :mrgreen:
Luc is dus een speciale zelfs als hij nu dood is. :D
Maar heeft Luc toen afgevraagd of Frank zo'n vliegtuigreis kan permitteren want dat is bepaald niet zo goedkoop, van de erfenis zal het alvast niet komen want er valt niks te erven aangezien Luc geen nagel had om aan zijn gat te krabben.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 12 keer

Berichtdoor satine » do 17 mei 2018, 18:29

Frank en Simonne hebben al jaren twee inkomens en geen kinderen meer ten laste.
Daar zal toch wel een reisje afkunnen zeker? :denk:
En dat zal Luc ook wel geweten hebben.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1683 keer
Is bedankt: 3715 keer

Berichtdoor heidiw » vr 18 mei 2018, 11:36

apestaart schreef:Allee, Frank mag een vliegreisje naar de overkant van de (Atlantische) Oceaan maken, ik hoop dat Frank geen vliegangst zal hebben en geen pillen tegen de luchtziekte moet slikken

Heeft hij en doet hij. Remember La Palma? De begrafenis van Jenny? Hij heeft toen toch van schrik een aantal keer op de wc moeten kamperen :yup: Maar zo zijn er wel meer mensen en het is echt niet plezant. Niet voor hen en niet voor de medereizigers.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 446 keer
Is bedankt: 733 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages