Luc Bomans (Mark Willems)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Luc Bomans (Mark Willems)

Berichtdoor jessie V. » zo 12 dec 2010, 13:48

Luc was altijd een van mijn favorieten in goede en slechte tijden, maar nu begint hij me danig op de zenuwen te werken met zijn gezaag tegen Bram over die aandelen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Re: Luc

Berichtdoor lord F. » zo 12 dec 2010, 15:24

jessie V. schreef:Luc was altijd een van mijn favorieten in goede en slechte tijden, maar nu begint hij me danig op de zenuwen te werken met zijn gezaag tegen Bram over die aandelen.

toch begrijpbaar? vind het ook maar iets raars dat 17-18-jarigen plots evenveel te zeggen hebben in een bedrijf als de baas zonder dat ze daar enige ervaring in hebben.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor satine » zo 12 dec 2010, 16:30

Mij kan het weinig schelen wie wat te zeggen heeft binnen Sanitechniek, maar de manier waarop Luc met Bram omgaat stoort mij ook enorm.
We weten allemaal hoe gebrand hij is om ze in zijn handen te krijgen, maar dat met die enveloppe met 5000 euro vond ik toch wel laag.

Hij kent de achtergrond van Bram zijn privéleven toch ook?
Niet tot op het kleinste detail, maar toch...
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor lord F. » zo 12 dec 2010, 17:14

satine schreef:Mij kan het weinig schelen wie wat te zeggen heeft binnen Sanitechniek, maar de manier waarop Luc met Bram omgaat stoort mij ook enorm.
We weten allemaal hoe gebrand hij is om ze in zijn handen te krijgen, maar dat met die enveloppe met 5000 euro vond ik toch wel laag.

Dan nog, voor de rest heeft Bram geen rotte frank. Toch wel bizar dat hij die €50.000,- dan integraal in Sanitechniek zou steken.

Nu hij 18 is zou hij dan beter zien om een huis te kopen met dat geld (en een lening). Lijkt voor mij een veel logischer investering dan dat geld in een firma te steken. Maar toegegeven, Luc haalde met die sportwagen toch wel de verkeerde beweegredenen aan om z'n aandelen aan hem te verkopen. :)
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » ma 13 dec 2010, 00:36

lord F. schreef:
satine schreef:Mij kan het weinig schelen wie wat te zeggen heeft binnen Sanitechniek, maar de manier waarop Luc met Bram omgaat stoort mij ook enorm.

Dan nog, voor de rest heeft Bram geen rotte frank. Toch wel bizar dat hij die €50.000,- dan integraal in Sanitechniek zou steken.

Nu hij 18 is zou hij dan beter zien om een huis te kopen met dat geld (en een lening). Lijkt voor mij een veel logischer investering dan dat geld in een firma te steken. Maar toegegeven, Luc haalde met die sportwagen toch wel de verkeerde beweegredenen aan om z'n aandelen aan hem te verkopen. :)

Het gaf heel duidelijk aan dat Luc totaal niet bezig is met wat het goed is voor Bram en wat niet. Hij heeft blijkbaar niet eens nagedacht over het feit dat dat geld Bram kan helpen om een eigen woonruimte te vinden. Als meneer inderdaad zijn aandelen maar in handen krijgt, dan maakt de rest hem geen barst uit. Maar goed, dan lijkt hij toch nog in iets op zijn broer. Die kun je ook niet op veel gevoel voor anderen betrappen.
Mij stoort Lucs manier van omgaan met Bram ook enorm. :?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor johan1969 » ma 13 dec 2010, 17:36

Rond Luc gebeurt er niet veel meer en hij heeft ook niet echt snode plannen meer.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor Luc » ma 13 dec 2010, 22:13

Wacht maar tot Waldek iets te dicht naar zijn goesting bij Rosa komt.
Gebruikers-avatar
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Is bedankt: 1 keer

Berichtdoor johan1969 » di 14 dec 2010, 08:13

Ja, dat was ook weer heel 'subtiel' van Waldek toen hij vermeldde dat hij 'altijd wel een band met Rosa en Peggy zal hebben'. Luc begon al te koken.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor satine » di 14 dec 2010, 14:23

johan1969 schreef:Ja, dat was ook weer heel 'subtiel' van Waldek toen hij vermeldde dat hij 'altijd wel een band met Rosa en Peggy zal hebben'. Luc begon al te koken.

Hij was even 'subtiel' als Luc, die vroeg er gewoon om.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 28 dec 2010, 11:19

Zou Luc Rosa beu zijn?
Ik denk dat hij ondertussen toch wel weet dat wat hij nu doet niet bij Rosa in goeie aarde gaat vallen?
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Rieka » di 28 dec 2010, 13:51

satine schreef:Zou Luc Rosa beu zijn?
Ik denk dat hij ondertussen toch wel weet dat wat hij nu doet niet bij Rosa in goeie aarde gaat vallen?

Wat doet ie dan wel???
Behalve (terecht) jaloers zijn?
Rieka

Berichtdoor lord F. » di 28 dec 2010, 14:11

Rieka schreef:
satine schreef:Zou Luc Rosa beu zijn?

Wat doet ie dan wel???
Behalve (terecht) jaloers zijn?

Hij wil geld afhouden van Waldek z'n loon zodat die Rosa vlugger kan terugbetalen. :)
Maar €250,- afhouden per maand van z'n loon. Dat wil zeggen dat Waldek bijna 17 jaar bij Sanitechniek moet blijven werken tegen dat dat afbetaald is. :)
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 28 dec 2010, 14:23

lord F. schreef:Hij wil geld afhouden van Waldek z'n loon zodat die Rosa vlugger kan terugbetalen. :)
Maar €250,- afhouden per maand van z'n loon. Dat wil zeggen dat Waldek bijna 17 jaar bij Sanitechniek moet blijven werken tegen dat dat afbetaald is. :)

Net nadat Rosa duidelijk had aangegeven dat het voor allemaal geen haast had.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » di 28 dec 2010, 15:10

Wat Luc nu doet, is volgens mij gewoon de zaken op de spits drijven omdat hij toe is aan duidelijkheid. En eerlijk gezegd kan ik hem daarin geen ongelijk geven. Rosa loopt zo duidelijk achter Waldek aan dat zelfs Bram er een opmerking over maakte. Ik denk dus niet dat hij Rosa beu is, maar wel de manier waarop ze met Waldek omgaat. En daar heeft hij een goed punt, al gaat het hem denk ik wel zijn relatie kosten...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor RuneThandy » di 28 dec 2010, 15:30

Als Rosa echt van Luc zou houden, zou ze afstand nemen van Waldek. Maar daar staat ze totaal niet bij stil.
Het zit er natuurlijk ook dik in dat Waldek en Rosa terug bij elkaar komen. Zou totaal geen verrassing zijn in ieder geval. Over voorspelbaar gesproken...
Gebruikers-avatar
RuneThandy
Nog geen rang

Is bedankt: 0 keer

Volgende

Keer terug naar Personages