Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Berichtdoor Christel » di 13 feb 2018, 00:47

Dat waren er vanavond wel een paar... :mrgreen:
1. Steven en Kobe; die het nodig vonden om onder het oog van Karin geheimzinnig te gaan staan doen over de erkenning van Kobe. Eerst is ze wel goed genoeg om haar zoontje uit de shit te helpen, om vervolgens door beide heren - in haar eigen kantoor nota bene - buitenspel gezet te worden. Er was in elk geval geen vaderschapstest nodig om te bepalen dat Kobe en Steven familie zijn van elkaar; die 2 zwelgen zo egoistisch in hun zelfmedelijden en zijn zo met zichzelf bezig, dat je niet naast hun familieband kunt kijken. Ik word er echt een beetje misselijk van als 1 van de 2 in beeld komt. Laat staan wanneer ze samen het scherm sieren.

2. Lowie en Bob; die nu dus blijkbaar bezig zijn aan een masterplan om Kobe terug te pakken, en dat op zo'n belachelijke manier aan lijken te gaan pakken dat ik me afvraag of dat wel goedkomt...

3. Tamara; die haar "rups" :roll: als een soort overdominante meesteres naar hun kamer sommeert, om hem vervolgens na een kieteldood toe te vertrouwen dat ze uiteraard mee wil doen aan dat schitterende masterplan :eh:

Misschien dat één van al deze bovenstaande, briljante grote lichten eens aan Kaat kan vragen hoe zij zich bij dit alles voelt? Want hoewel zij het grote slachtoffer is in dit hele verhaal, vind ik dat er betrekkelijk weinig met haar ingezeten wordt.

4. Nancy; die van een commercieel feestje een soort halszaak lijkt te maken alsof haar leven er vanaf hangt. Daar is niks spontaans, romantisch of liefs meer aan te bekennen, en alles waar "Didi" nu nog mee afkomt, is er hooguit op gericht om te presteren. Niet omdat hij Nancy zo ontzettend graag ziet, waar hij overigens in mijn ogen ook steeds minder reden toe heeft...

Wat een treurig en egoïstisch boeltje bij elkaar is het soms toch... :nope: :thumbdown:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3274 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor ikke » di 13 feb 2018, 09:14

Christel schreef:Dat waren er vanavond wel een paar... :mrgreen:
1. Steven en Kobe; die het nodig vonden om onder het oog van Karin geheimzinnig te gaan staan doen over de erkenning van Kobe. Eerst is ze wel goed genoeg om haar zoontje uit de shit te helpen, om vervolgens door beide heren - in haar eigen kantoor nota bene - buitenspel gezet te worden. Er was in elk geval geen vaderschapstest nodig om te bepalen dat Kobe en Steven familie zijn van elkaar; die 2 zwelgen zo egoistisch in hun zelfmedelijden en zijn zo met zichzelf bezig, dat je niet naast hun familieband kunt kijken. Ik word er echt een beetje misselijk van als 1 van de 2 in beeld komt. Laat staan wanneer ze samen het scherm sieren.

2. Lowie en Bob; die nu dus blijkbaar bezig zijn aan een masterplan om Kobe terug te pakken, en dat op zo'n belachelijke manier aan lijken te gaan pakken dat ik me afvraag of dat wel goedkomt...

3. Tamara; die haar "rups" :roll: als een soort overdominante meesteres naar hun kamer sommeert, om hem vervolgens na een kieteldood toe te vertrouwen dat ze uiteraard mee wil doen aan dat schitterende masterplan :eh:

Misschien dat één van al deze bovenstaande, briljante grote lichten eens aan Kaat kan vragen hoe zij zich bij dit alles voelt? Want hoewel zij het grote slachtoffer is in dit hele verhaal, vind ik dat er betrekkelijk weinig met haar ingezeten wordt.

4. Nancy; die van een commercieel feestje een soort halszaak lijkt te maken alsof haar leven er vanaf hangt. Daar is niks spontaans, romantisch of liefs meer aan te bekennen, en alles waar "Didi" nu nog mee afkomt, is er hooguit op gericht om te presteren. Niet omdat hij Nancy zo ontzettend graag ziet, waar hij overigens in mijn ogen ook steeds minder reden toe heeft...

Wat een treurig en egoïstisch boeltje bij elkaar is het soms toch... :nope: :thumbdown:

Dan zal ik maar geen moeite doen om vanavond naar de aflevering kijken die ik gisteren miste.
Bedankt, Christel voor dit verslag. Vanavond hopelijk een betere aflevering?!
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor jessie V. » di 13 feb 2018, 09:38

Aan Steven erger ik me al vanaf het eerste moment dat hij op het toneel verscheen en het wordt steeds erger.
Stiekem hoop ik toch dat blijkt dat hij niet de vader van Kobe is, mocht er een test komen.
Ik vraag me ook af wat Kaat van de wraakactie van die twee vindt. Maar gezien het karakter van Lowie kan ik me voorstellen dat hij weer op hol slaat.
Ik ga nog even verder je lijstje langs Christel en dan kom ik bij Nancy. Ik vind dat Diedie ook eens op moet treden. Ik erger mij OOK/meer aan hem dan aan Nancy.
Soms vind ik dingen echt te onnozel voor woorden.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1581 keer

Berichtdoor Christel » di 13 feb 2018, 12:05

jessie V. schreef:Ik ga nog even verder je lijstje langs Christel en dan kom ik bij Nancy. Ik vind dat Diedie ook eens op moet treden. Ik erger mij OOK/meer aan hem dan aan Nancy.

Daar heb je ook helemaal gelijk in. De reden dat ik me iets minder aan hem stoor dan aan Nancy, is omdat hij zich zonder erg zo dommig op lijkt te stellen. Niet dat dat een excuus is, maar Nancy vind ik met haar gedram en haar eisenlijst heel egoïstisch overkomen, en daar stoor ik me nog het meeste aan.
Maar Didi zou zeker wel eens van zich af zou mogen bijten idd, en hij was anders ook zeker op mijn lijst(je) beland eigenlijk, maar ik wilde het ook weer niet té lang maken. :mrgreen: :lol:

En ja, ook ik vind sommige dingen echt te onnozel voor woorden... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3274 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor ikke » di 13 feb 2018, 12:45

jessie V. schreef:Aan Steven erger ik me al vanaf het eerste moment dat hij op het toneel verscheen en het wordt steeds erger.
Stiekem hoop ik toch dat blijkt dat hij niet de vader van Kobe is, mocht er een test komen.
Ik vraag me ook af wat Kaat van de wraakactie van die twee vindt. Maar gezien het karakter van Lowie kan ik me voorstellen dat hij weer op hol slaat.
Ik ga nog even verder je lijstje langs Christel en dan kom ik bij Nancy. Ik vind dat Diedie ook eens op moet treden. Ik erger mij OOK/meer aan hem dan aan Nancy.
Soms vind ik dingen echt te onnozel voor woorden.

Wraak is zonder meer dom(mijn gedacht). En in dit geval gewoonweg idioot, aangezien we mogen aannemen dat 't hoogstwaarschijnlijk helemaal tegen Kaat's opvatting in gaat.
Doe wel en zie niet (d)om
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1632 keer
Is bedankt: 1546 keer

Berichtdoor jessie V. » di 13 feb 2018, 14:41

Ik vraag me af wat Lowie gedaan zou hebben, als Bob hem niet tegen gehouden had. Op Kobe afstormen en dan?
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1581 keer

Vorige

Keer terug naar Personages