Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Berichtdoor tvx1 » za 24 feb 2018, 02:58

jessie V. schreef:En wat moet An met dat huis?
Er in wonen zoals de vorige keer toen het van haar was. En er haar dokterspraktijk in blijven uit baten.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 566 keer

Berichtdoor ikke » za 24 feb 2018, 08:46

martha schreef:Met wat heeft Ann afgedreigd ? Dat zij nooit meer sandrine zal kunnen zien ? De kijker zag direct aan het gezicht van Marianne dat er iets niet klopte toen zij samen met Ann terugkwam en dan die grijns op het gezicht van Ann :boo:

Dat vraag ik mij ook af. Ik ben zwaar onder de indruk van Ann.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1769 keer
Is bedankt: 1667 keer

Berichtdoor satine » za 24 feb 2018, 10:43

tvx1 schreef:
Er in wonen zoals de vorige keer toen het van haar was. En er haar dokterspraktijk in blijven uit baten.

Inderdaad - het is even goed haar ouderlijk huis als dat van Tom.
Je kan je even goed afvragen wat Tom ermee moet.
Buiten 'winnen van Judith' dan.

Ik denk dat Ann Marianne voor de keuze heeft gezet:
ofwel verhuis ik mijn praktijk en zie je Sandrine niet meer, of je laat het huis aan mij en dan mag je daar komen wonen en zie je Sandrine elke dag als ze niet bij Mayra is, net als vroeger.
Wat ze dan met Judith van plan zijn is mij een raadsel. Maar als ik zie hoeveel mensen er al tegelijk in dat huis gewoond hebben, zal er wel plaats zijn voor 3 mensen meer?
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor jessie V. » za 24 feb 2018, 11:41

Ik denk dat An dat huis op de eerste plaats gekocht heeft om het uit handen van Tom te houden
Verder hebben zowel Marianne als Judith daar mee te maken. Denk ik.
Ze heeft waarschijnlijk met Marianne een soort deal gesloten. Marianne is geen mak schaap dat zich laat bedreigen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1848 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor ikke » za 24 feb 2018, 11:56

satine schreef:Ik denk dat Ann Marianne voor de keuze heeft gezet:
ofwel verhuis ik mijn praktijk en zie je Sandrine niet meer, of je laat het huis aan mij en dan mag je daar komen wonen en zie je Sandrine elke dag als ze niet bij Mayra is, net als vroeger.
Wat ze dan met Judith van plan zijn is mij een raadsel. Maar als ik zie hoeveel mensen er al tegelijk in dat huis gewoond hebben, zal er wel plaats zijn voor 3 mensen mee?

Dat zou heel redelijk zijn van Ann, maar de laatste tijd is ze allesbehalve redelijk, dus ik vrees dat haar voorstel minder redelijk is dan wat jij hier schreef
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » za 24 feb 2018, 12:03

Misschien heeft Judith bij Ann de ogen geopend omdat die geen ruzies meer wil?
Uiteindelijk gaat het hier ook wel een beetje om Sandrine, die haar oma graag ziet en er altijd met plezier naartoe gaat.
Misschien heeft Ann besloten om de strijdbijl (al dan niet tijdelijk) te begraven?
Als Ann het huis koopt, kan de praktijk gewoon blijven waar die is en kan ze er ook zelf weer gaan wonen.
Al dan niet met Marianne of Judith en de kinderen.

Dus heeft Ann er wel degelijk voordeel bij om het huis te kopen. En dan mag ze al eens een beetje water in haar wijn doen.
Voor zover we gezien hebben, heeft wat ze 'in de privé' tegen Marianne gezegd heeft, zijn doel niet gemist.
Ik ben benieuwd - ook hoe Marianne dit aan Tom gaat uitleggen, als blijkt dat Ann het huis inderdaad koopt.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Kwast » za 24 feb 2018, 12:29

Of Ann de zottin van Thuis heeft Sandrientje als chantagemiddel ingezet. Hoe ziet Ann dat voor zich? Zij gaat er wonen met Judith de kinderen en Marian? Lijkt me een volstrekt onhoudbare situatie. Ann is wel zo een slecht karakter dat ze Marian onder druk heeft gezet met Sandrientje. Ann lijkt me nu niet direct het type dat water bij de wijn doet. Wat is die vrouw afgegleden regelrecht de serpentenkuil in.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 311 keer
Is bedankt: 440 keer

Berichtdoor ikke » za 24 feb 2018, 14:00

satine schreef:Misschien heeft Judith bij Ann de ogen geopend omdat die geen ruzies meer wil?
Uiteindelijk gaat het hier ook wel een beetje om Sandrine, die haar oma graag ziet en er altijd met plezier naartoe gaat.
Misschien heeft Ann besloten om de strijdbijl (al dan niet tijdelijk) te begraven?
Als Ann het huis koopt, kan de praktijk gewoon blijven waar die is en kan ze er ook zelf weer gaan wonen.
Al dan niet met Marianne of Judith en de kinderen.

Dus heeft Ann er wel degelijk voordeel bij om het huis te kopen. En dan mag ze al eens een beetje water in haar wijn doen.
Voor zover we gezien hebben, heeft wat ze 'in de privé' tegen Marianne gezegd heeft, zijn doel niet gemist.
Ik ben benieuwd - ook hoe Marianne dit aan Tom gaat uitleggen, als blijkt dat Ann het huis inderdaad koopt.

We hebben ook duidelijk gezien dat Marianne zichzelf moest forceren om niets te zeggen/doen.
Waar gaat dit heen? Ben wel benieuwd maar ik verwacht niets goeds meer van Ann. :(
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » za 24 feb 2018, 20:46

Ik volg toch de denkpiste van Santine. Ann koopt het huis en heeft haar moeder voorgesteld weer bij haar in te trekken, zodat Sandrine weer vaker bij haar oma is. Bijgedachte is wellicht dat nu Mayra een baby heeft, ze zo stilaan toch wel wat minder Sandrine zal "bijhouden" en dat er dus meer Ann-dagen komen. Wellicht kan Judith dan weer naar de loft die ze met Tom en de kids bewoonde voor Tom zijn moeders huis kocht. Iedereen dus tevreden, behalve Tom.
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor tvx1 » zo 25 feb 2018, 21:54

satine schreef:
tvx1 schreef:

Inderdaad - het is even goed haar ouderlijk huis als dat van Tom.
Je kan je even goed afvragen wat Tom ermee moet.
Buiten 'winnen van Judith' dan.

Ik denk dat Ann Marianne voor de keuze heeft gezet:
Wat ze dan met Judith van plan zijn is mij een raadsel. Maar als ik zie hoeveel mensen er al tegelijk in dat huis gewoond hebben, zal er wel plaats zijn voor 3 mensen meer?

Maar het is toch op geen enkele manier Marianne haar beslissing om het huis aan iemand te "laten"?
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor 2fast » ma 26 feb 2018, 08:14

[/quote]
Maar het is toch op geen enkele manier Marianne haar beslissing om het huis aan iemand te "laten"?[/quote]
Marianne zal financieel het meeste slagkracht hebben, ze zal iedereen kunnen overbieden dus zo kan zij wel beslissen om het huis aan iemand "te laten"
2fast
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 3 keer

Berichtdoor tvx1 » ma 26 feb 2018, 21:47

Voor een keer heeft Marianne de juiste keuze gemaakt. Tom is nu trouwens wel oud genoeg om zijn eigen boontjes te doppen.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ikke » di 27 feb 2018, 09:02

tvx1 schreef:Voor een keer heeft Marianne de juiste keuze gemaakt. Tom is nu trouwens wel oud genoeg om zijn eigen boontjes te doppen.

De juiste keuze???
Volgens mij was de enige juiste keuze van Marianne geweest dat ze haar beide lieve kindjes het alleen liet uitvechten. Nu heeft ze niets gewonnen en zal haar "geluk" maar duren tot Ann weer een reden heeft gevonden om haar weg te houden van Sandrientje
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » di 27 feb 2018, 11:55

De juiste keuze vraag ook ik me af ? Zo achterlijk kan ze toch niet geworden zijn om Ann te geloven ?
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1314 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor Christel » di 27 feb 2018, 12:31

Alles hangt af van Ann's woord, en hoeveel dat waard is kun je je inderdaad afvragen. Als ze zich al aan de afspraak houdt, is het maar afwachten wanneer mevrouw het weer zodanig op haar heupen krijgt dat Sandrine alsnog weggehouden wordt van Marianne.

Toch vind ik ook dat Marianne de juiste keuze gemaakt heeft, en dan wel om het simpele feit dat zowel Tom als Ann inderdaad hun eigen boontjes maar moeten doppen. Daar hebben ze ruimschoots de leeftijd voor.
Daarbij vind ik hun reacties zodanig buiten proportie wanneer ze hun zin niet krijgen van "mama", dat ik me zelfs begin af te vragen of Sandrine al deze ellende wel waard is.

Ik hoop dat Ann zich aan haar woord houdt en dat Marianne en Sandrine weer van elkaars gezelschap kunnen en mogen genieten, en verder hoop ik dat Tom's onbeschofte gedrag en Ann's harteloze ultimatum er voor gezorgd hebben dat Marianne de kracht vindt om haar kinderen eindelijk eens los te laten. Dat ze het die 2 egoïsten in de toekomst lekker zelf uit laat zoeken. :bye:

Marianne zou van het leven moeten genieten, in plaats van zich keer op keer naar beneden te laten halen door hun zwartgallige, zure acties...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2367 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages