Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Berichtdoor satine » di 27 feb 2018, 12:49

Marianne zou inderdaad haar kinderen het beter zelf laten uitvechten en zich nergens meer mee moeien.
Genieten van het leven en het gezelschap van Sandrine, zo veel ze kan.

Maar of dat gaat lukken en of ze het ook kan volhouden, daar twijfel ik aan. ;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor martha » di 27 feb 2018, 19:34

en nu maar hopen dat zij geen ruzie krijgt met Rosa want zij mag van ann sandrine zien via rosa.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 446 keer
Is bedankt: 715 keer

Berichtdoor tvx1 » di 27 feb 2018, 20:51

ikke schreef:
tvx1 schreef:Voor een keer heeft Marianne de juiste keuze gemaakt. Tom is nu trouwens wel oud genoeg om zijn eigen boontjes te doppen.

De juiste keuze???
Volgens mij was de enige juiste keuze van Marianne geweest dat ze haar beide lieve kindjes het alleen liet uitvechten.

Dat heeft ze op zich toch gedaan door Tom niet financieel te helpen bij het bieden.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 566 keer

Berichtdoor ikke » wo 28 feb 2018, 08:27

tvx1 schreef:
ikke schreef:
tvx1 schreef:Voor een keer heeft Marianne de juiste keuze gemaakt. Tom is nu trouwens wel oud genoeg om zijn eigen boontjes te doppen.

De juiste keuze???
Volgens mij was de enige juiste keuze van Marianne geweest dat ze haar beide lieve kindjes het alleen liet uitvechten.

Dat heeft ze op zich toch gedaan door Tom niet financieel te helpen bij het bieden.

In zekere zin. ..
Ze liet haar kinderen niet hun boontjes doppen, ze koos "eieren voor haar geld". En ik vrees dat 't rotte eieren zullen blijken te zijn.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1771 keer
Is bedankt: 1669 keer

Berichtdoor ranske » wo 28 feb 2018, 12:01

Waarom hielp ze hem niet financieel ? Ann dreigde dat ze haar kleinkind niet zou zien.
Marianne had moeten weten dat men zoiets nooit waar kan maken, tenzij emigreren..
Deze grootmoeder was zo geraakt door de grove chantage dat ze Tom niet meer hielp.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 28 feb 2018, 21:39

De marginalen......
Die houding, dat gedrag en dat waar die kinderen bij zijn.
Aan zo'n oma zou ik mijn kind toch ook niet meegeven, hoor.
Wat een vertoning.
De appels vallen toch niet ver van de boom.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor satine » do 01 maart 2018, 10:45

:shock: Waar kwam dit opeens vandaan - zo hebben we Marianne toch al een tijdje niet meer gezien?
Hopelijk was dit eenmalig en van korte duur, want mooi was het niet.

En misschien had ze medelijden met Sandrine, dat 't kind met zo'n twee moeders moet opgroeien, maar dit is niet de manier om haar dan wèl 'fatsoenlijk' op te voeden.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor heidiw » do 01 maart 2018, 12:10

Ik begrijp haar even niet... het ging toch over het kind van Nancy, die haar altijd hondstrouw is geweest en haar soms tot in het absurde steunde. Gelukkig is Nancy erop gekomen en kon ze Marianne om haar plaats zetten. Helaas was er deze keer geen emmer met vuil kuiswater binnen bereik :twisted:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor satine » do 01 maart 2018, 12:34

Ik denk dat het eerder om Eddy ging - maar waarom die opeens weer tot de basse classe behoorde, dat is mij een raadsel.
Of zocht ze een slachtoffer om het venijn dat ze van Ann mocht slikken op uit te werken?
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » do 01 maart 2018, 13:09

Ook ik kon even echt helemaal niet meer volgen... :shock:

Marianne is altijd hautain geweest (de laatste tijd wel veel minder dan voorheen, maar goed), maar heeft zich echt nog nooit op zo'n manier opgesteld tegenover kinderen. Britney was zelfs min of meer kind aan huis bij haar toen ze nog klein was.
Dat Eddy weer terug bij "af" is, komt geloof ik door dat gebeuren met Lucas. Ik meen dat het vanaf toen weer bergafwaarts is gegaan. Maar dat ze dat op Britney uitwerkt - inderdaad ook het kind van vriendin Nancy - kan ik met geen mogelijkheid begrijpen... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor jessie V. » do 01 maart 2018, 14:41

Het is te hopen voor Marianne dat Sandrine hier niet al te veel over zegt tegen An. Misschien heeft Sandrine het ook niet allemaal goed begrepen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1850 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor Soapseut » do 01 maart 2018, 18:01

Dat iemand als Marianne neerkijkt op Eddy, is te begrijpen natuurlijk. Maar ze moet inderdaad niet zo tegen hem doen waar de kinderen bij zijn, Britney heeft niks misdaan en Nancy ook niet.

We kunnen niet verwachten dat iedereen Eddy terug in de armen sluit. Wat die mens allemaal op zijn kerfstok heeft... ik zou er zo denigrerend niet tegen praten (hij zal ook wel het slachtoffer zijn van zijn opvoeding), maar ik zou er gewoon totaal niks meer tegen zeggen. En het zou even hautain overkomen vrees ik...
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor heidiw » do 01 maart 2018, 18:20

Maar toen ze half verlamd na haar val van de trap naar de fysio moest was Eddy wel goed genoeg om taxi te spelen. Net zoals ze hem nodig had om Geert onterecht van slagen en verwondingen te beschuldigen. En Eddy zei trouwens niets wat niet waar is, het moet als moeder toch steken om je kinderen als kemphanen tegenover elkaar te zien staan.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor Soapseut » do 01 maart 2018, 19:11

Het is een feit dat de kinderen van Marianne even 'marginaal' zijn als Eddy, er is geen verschil. Wat dat betreft mag Marianne een toontje lager zingen.
Maar enkele jaren geleden had Eddy nog geen dode baby op zijn geweten. Iedereen gaat daar makkelijk over, heb ik de indruk.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor Christel » vr 02 maart 2018, 11:51

Dat ze niet veel meer van Eddy moet hebben kan ik ook wel volgen eerlijk gezegd, ook al zijn er inmiddels weer veel mensen bijgedraaid om hem heen. Ik denk zelfs dat Nancy hem opnieuw een kans gegeven had (de hoeveelste kans zou dat ook geweest zijn?), mochten Peter en Femke daar niet tussen gestaan hebben, wat ik eigenlijk veel onbegrijpelijker vind dan de houding van Marianne tegenover hem.

Daarbij was de manier waarop Eddy het over Ann en Tom had ook wel provocerend, ook al zei hij niks wat niet waar was. Hij probeerde haar duidelijk uit haar tent te lokken...

Maar dat maakt het nog altijd niet oké dat Marianne het dan maar op Britney gooide. Dat was er wel ver over vond ik...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages