Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Berichtdoor vdbemdsa » vr 09 nov 2018, 12:42

Christel schreef:
martha schreef:toen Dieter binnenkwam stonden de kasten nog tegen de muur en hingen ook de kaders nog aan de muur. :doh: En is dat nu misschien de trend om het nieuwe behangpapier boven op het oude te plakken ? :denk: Ik heb altijd geweten dat men eerst het oude moest verwijderen en dat was het meeste werk :whistle:

Inderdaad! "Gezellig" afkrabben en in de weer met de plantenspuit of een stoommachine... :doh: :sick: :silent:
Ik vond het ook wel raar dat ze het gewoon laag over laag plakten, moet ik zeggen, maar voor de sfeer zal dit toch het best geweest zijn :razz: ;)

Als er nog maar 1 laag hangt, kan dat geen kwaad, en hopelijk hebben ze iets anders voorzien voor de onderkant.
vdbemdsa
Nog geen rang

Heeft bedankt: 1 keer
Is bedankt: 30 keer

Berichtdoor martha » wo 21 nov 2018, 18:07

Vraag me af wat de bedoeling is van Marianne door Tom en Ann uit te nodigen voor een etentje. Misschien zet zij beiden aan het werk om opnieuw te behangen en dat zonder bobbeltjes :lol:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor ikke » wo 21 nov 2018, 18:07

martha schreef:Vraag me af wat de bedoeling is van Marianne door Tom en Ann uit te nodigen voor een etentje. Misschien zet zij beiden aan het werk om opnieuw te behangen en dat zonder bobbeltjes :lol:

Misschien gaan ze eerst proberen de bobbeltjes weg te werken?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1877 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Christel » wo 21 nov 2018, 18:34

:lol:
En ik vraag me dan weer af of het wel goedkomt met dat behang als Tom of Ann zich daarmee gaan bemoeien. Tot op heden leek Ann alleen maar goed in het slopen van meubels, en op de een of andere manier heb ik in Tom's "kluskwaliteiten" ook niet heel veel vertrouwen... :mrgreen: :razz:

Marianne kan het toch niet laten om te hopen op die uiteindelijke "one big happy family", blijkbaar. Ik hoop voorzichtig voor haar dat dat goedkomt, maar hoop tegelijkertijd dat ze daar niet weer in gaat verzanden en dat het haar hele leven gaat beheersen. Tom en Ann hebben al vaker bewezen dat ze wispelturig en egoïstisch zijn op dat vlak, en daar heb ik het eerlijk gezegd wel echt mee gehad inmiddels, met die kinderachtige familieruzies elke keer... :oops:

Het feit dat Leo haar zo vakkundig negeert zal er ook wel voor iets tussen zitten, want Marianne heeft verder niet veel meer om handen, hè?

Ik zou zo graag eens zien dat Marianne hen allemaal in hun sop laat gaarkoken en iets gaat doen wat ze zelf leuk vindt. Maar dat is ijdele hoop, vrees ik...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2573 keer

Vorige

Keer terug naar Personages