Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Berichtdoor Donderkop » do 08 nov 2018, 20:30

Het was een sombere dag gisteren. Ik weet niet waarom ik er zo zwaar aan til, maar ik neem me toch voor om met tien minuten vertraging naar Thuis te beginnen kijken. Dan kan ik de Waldek-historie voortspoelen. Want... nee, echt niet. Dank u. Waldek hoeft niet meer voor mij. Ik was nog zo blij twee maanden geleden! Een mens zo voor de zot houden... :(
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor apestaart » do 08 nov 2018, 23:32

Nuria kan het niet meer aan om nog langer voor de baby te zorgen en zij vraagt Waldek om voortaan voor de baby te zorgen.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor Donderkop » do 08 nov 2018, 23:40

apestaart schreef:Nuria kan het niet meer aan om nog langer voor de baby te zorgen en zij vraagt Waldek om voortaan voor de baby te zorgen.

Ja, dat is de normaalste zaak van de wereld. Een wildvreemde Pool komt een kind in je handen duwen "je dode kind was het mijne, dit levende kind is het jouwe, en trouwens, haar naam is Zoë. Toedels, ik ga naar Polen"

Vervolgens krijgt de moeder een inzinking en mag Waldek het kind terug hebben, in zijn appartement dat blijkbaar nog niet verhuurd is... Ik dacht even dat we daar Mayra zouden aantreffen.

Nuria heeft blijkbaar geen ouders die op het kind kunnen letten, of broers of zussen...? Twan, van de aardbol gevallen? Ook geen ouders of broers of zussen? Niemand?

Ik wilde trouwens uitgesteld kijken, maar dan kan je niet doorspoelen. Les geleerd: Thuis is geprogrammeerd, dan kan doorspoelen wel.

Dat is nu toch niet serieus meer...
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor apestaart » vr 09 nov 2018, 00:04

Nuria had nochtans tegen Waldek gezegd dat Twan niks meer met Nuria en met de baby wil te maken hebben en heeft alle contact verbroken.
Het kan zijn dat Nuria nog familie heeft maar niettemin wil Nuria die baby weg.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor satine » vr 09 nov 2018, 11:15

Donderkop schreef:Een wildvreemde Pool komt een kind in je handen duwen "je dode kind was het mijne, dit levende kind is het jouwe, en trouwens, haar naam is Zoë. Toedels, ik ga naar Polen"

Vervolgens krijgt de moeder een inzinking en mag Waldek het kind terug hebben, in zijn appartement dat blijkbaar nog niet verhuurd is... Ik dacht even dat we daar Mayra zouden aantreffen.

Nuria heeft blijkbaar geen ouders die op het kind kunnen letten, of broers of zussen...? Twan, van de aardbol gevallen? Ook geen ouders of broers of zussen? Niemand?

Ik wilde trouwens uitgesteld kijken, maar dan kan je niet doorspoelen. Les geleerd: Thuis is geprogrammeerd, dan kan doorspoelen wel.

Dat is nu toch niet serieus meer...
Ja, dat appartement, daar schrok ik ook van dat dit blijkbaar nog altijd door hem gehuurd wordt, maar dààr met Nuria afspreken dat ging niet, het MOEST op een bankje in het park, anders kon Paulien daar niet voorbijkomen. :roll:
Dus hij krijgt 'zijn' kind terug - het zeemzoeterige gedoe kan helemaal opnieuw beginnen.

Ik hoop dat er gauw 1 of andere sociale dienst achter komt hoe de vork aan de steel zit met Zoë en dat iemand het kindje in een stabiel gezin plaatst.
Geen 'Oh, wat moet ik nu met mijn supergeweldige dochter' of 'Zullen Paulien en Adil dit kindje adopteren of dat van Tamara?'

Deprimerend.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor ikke » vr 09 nov 2018, 13:27

Ik ben ook "bang" dat dit de inleiding is voor een adoptie van Zoë (door Paulien en Adil ?).
Ongelooflijk dat men ons zoiets durft voor te schotelen! Zelfs met dieren mag men zo niet sjacheren.
Dikke AWOE! Driewerf AWOE!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1875 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » vr 09 nov 2018, 18:05

Waldek wilde toch zo graag een kind, hij zag/ziet Zoe doodgraag, dus het zou voor mij te ongeloofwaardig zijn als hij haar laat adopteren. Ik hoop dat de scenaristen ons dat niet aandoen. Ik denk dat er trouwens al meer als genoeg geadopteerde personages rondlopen in thuis (Sam, Olivia, Sandrine).
tisaltijdiets
Nog geen rang

Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor ikke » vr 09 nov 2018, 19:02

tisaltijdiets schreef:Waldek wilde toch zo graag een kind, hij zag/ziet Zoe doodgraag, dus het zou voor mij te ongeloofwaardig zijn als hij haar laat adopteren. Ik hoop dat de scenaristen ons dat niet aandoen. Ik denk dat er trouwens al meer als genoeg geadopteerde personages rondlopen in thuis (Sam, Olivia, Sandrine).
tisaltijdiets schreef:Waldek wilde toch zo graag een kind, hij zag/ziet Zoe doodgraag, dus het zou voor mij te ongeloofwaardig zijn als hij haar laat adopteren. Ik hoop dat de scenaristen ons dat niet aandoen. Ik denk dat er trouwens al meer als genoeg geadopteerde personages rondlopen in thuis (Sam, Olivia, Sandrine).

Het is gewoon te stom voor woorden: Waldek geeft zomaar een kind terug aan de biologische moeder en die ziet het niet zitten en dropt het kind terug in de armen van Waldek. Dit kan voor mij echt niet door de beugel en ik ga er echt niet meer woorden aan verspillen. :thumbdown:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » vr 09 nov 2018, 21:00

Onvergeeflijk ons zo liggen hebben met die terugkeer van Waldek :doh: dan horen waarom :naughty:

Heb medelijden met die vrouw. De moederband met dat kindje zat diep. Dan zegt de buur,inmiddels
ook zonder partner : uw babietje was uw kindje niet, pak vast, dit is het en vertrekt naar Polen.
Logisch dat ze het niet aankon :eek: en zich richt tot hem. Zelf zag ik hem liever niet meer terug.:doh:

Emoties over gesol met babietjes gaan diep en vraag me af" moet dat echt ? :nope: "
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor Tiboko » za 10 nov 2018, 02:34

Luc wist het al.

Riep hij indertijd niet "Awoe voor Waldek !" :yup:

Voor wie nog dacht dat er nog een greintje realisme in Thuis zat, die komt bedrogen uit. Natuurlijk zijn er instanties en natuurlijk had Ann als dokter dit al moeten rapporteren en natuurlijk had Adil indertijd dit verhaal moeten vertellen aan een vertrouwenspersoon...

Maar als mensen op die manier baby's aan elkaar doorgeven, dan spreken we van mensenhandel.

Alle vier de gevangenis in (Mayra natuurlijk, maar ook Nuria en Waldek) en uiteraard Twan, die medeplichtig is. Verder voorwaardelijke straffen voor Adil en Pauline, die op de hoogte waren van deze zwendel, maar het niet aan de autoriteiten hebben doorgegeven.

En een rode kaart voor de scenaristen die zo'n plot durven te bedenken. Eveneens voor de Thuis-regie die dit in beeld durft te brengen. Foei foei foei.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor ikke » za 10 nov 2018, 09:07

Een rode kaart voor de scenaristen die zo'n plot durven te bedenken. Eveneens voor de Thuis-regie die dit in beeld durft te brengen.

Juist, niet Waldek maar bovenvermelden mogen verdwijnen.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » za 10 nov 2018, 16:17

Een misplaatste verhaallijn die de trouwe kijker uitlacht.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor apestaart » za 10 nov 2018, 20:41

Aan Tiboko, alle 4 in de gevangenis gooien is nogal drastisch en een mensenhandel zou ik nog niet zozeer noemen want er is geen geld mee gemoeid het is dus niet zo dat die baby verkocht werd.
De enige schuldige die dat allemaal in gang heeft gestoken is Mayra en die zou in de gevangenis moeten vliegen want een baby omruilen voor een andere baby is al strafbaar, dat is in feite een soort ontvoering van beide baby's.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor Tiboko » vr 23 nov 2018, 12:09

Wat ik me bij Waldek afvraag is waarvan die momenteel leeft?

Nadat Julia hem gepluimd had, leefde hij van zijn inkomen als Kabouter. Daarmee betaalde hij ook deels de huur van het appartement waar hij met Mayra woonde.

Toen gaf hij zijn job op (geen opzegvergoeding of dergelijke) en trok voor een paar maand naar Polen. Intussen was Mayra weg en betaalt hij op zijn eentje de huur van dat appartement. Daarnaast moet hij ook de nutsvoorzieningen betalen (verwarming, belastingen...) en nu ook nog eens alle kosten voor de verzorging van een baby.

Ik vraag me af hoe hij dit doet.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 177 keer

Berichtdoor kingpietro105 » vr 23 nov 2018, 14:33

Tiboko schreef:Wat ik me bij Waldek afvraag is waarvan die momenteel leeft?

Nadat Julia hem gepluimd had, leefde hij van zijn inkomen als Kabouter. Daarmee betaalde hij ook deels de huur van het appartement waar hij met Mayra woonde.

Toen gaf hij zijn job op (geen opzegvergoeding of dergelijke) en trok voor een paar maand naar Polen. Intussen was Mayra weg en betaalt hij op zijn eentje de huur van dat appartement. Daarnaast moet hij ook de nutsvoorzieningen betalen (verwarming, belastingen...) en nu ook nog eens alle kosten voor de verzorging van een baby.

Ik vraag me af hoe hij dit doet.

is heel simpel te verklaren hij heeft Plot Armor

https://www.urbandictionary.com/define. ... ot%20armor
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages