Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Berichtdoor johan1969 » vr 11 mei 2018, 15:30

Waldek had precies niet veel zin om in te stemmen met het huwelijks'aanzoek'
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor Christel » vr 11 mei 2018, 15:31

satine schreef:Waldek, 1 goede raad: als je wil dat je 'gezinnetje' blijft verder bestaan, dan zou ik Mayra niet teveel tegenspreken.
Just my two cents. :mrgreen:

Denk dat jouw two cents minimaal een euro waard zijn, aan het snoetje van Mayra te zien gisteren... :razz: :lol:

Waldek heeft blijkbaar nog altijd niet half in de gaten hoeveel ellende hij in huis gehaald heeft met Mayra. Ik blijf dat verbazend vinden, eigenlijk. Iemand die hem eerder nog chanteerde door hem op te willen laten draaien voor moord als hij niet deed wat ze zei, daar zou een normaal mens toch voor de rest van z'n leven met een grote boog omheen lopen? :-?
In elk geval niet een gezin en een relatie mee beginnen... :nope:

Waldek moet wel echt wanhopig zijn. Ik hoop voor hem maar dat hij niet wanhopig genoeg is om alsnog met een huwelijk in te stemmen waar hij inderdaad duidelijk geen zin in heeft...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3739 keer
Is bedankt: 2385 keer

Berichtdoor martha » za 12 mei 2018, 18:10

Zou het niet kunnen dat waldek schrik heeft dat hij zoë niet meer te zien krijgt moest Mayra haar valiezen pakken en ervan door gaat ? Dat het daarom is dat hij overal mee instemt, een huis met tuin en huwelijk (alhoewel dat laatste hebben ze de kijker niet laten zien)
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 462 keer
Is bedankt: 739 keer

Berichtdoor ranske » zo 13 mei 2018, 20:46

Van Waldek is een opportunist die zich graag toont als de vergevingsgezinde pastoor. :angel: Behalve toen hij bij Rosa, die Luc voor hem liet staan tijdens haar huwelijksplechtigheid en van wie hij letterlijk wegliep met zijn koffers zonder
verdere uitleg omdat het omwille van Peggy was. Heb toen ook gelachen met Rosa's dramatische pogingen om hem te doen " praten ". Hij is niets waard, anderen zijn wit, zwart, geel, paars, zgroen of rood maar tenminste iets. Hij is zo onbetrouwbaar als wat zonder principes zonder vaste principes en weet nu niet eens dat hij helemaal geen dochterke heeft. Aanpappen met Mayra is om problemen vragen. Zeker al door de manier ze hem in haar netten ving. Dat die
zo simpel kan zijn kan bijna niet. Hij gebruikte Julia toen hij Simonne en we zien de gevolgen.:doh:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1318 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor nounake » do 07 jun 2018, 07:32

Belachelijk dat die gisteren opeens zo kwaad was om de "zogezegde" vergetelheid " van Mayra . Waarom zou hij dat direct niet geloven ? Hij heeft geen enkele medische achtergrond en was smoorverliefd ...Maar natuurlijk, het moet nu snel gaan want 14 juni staat voor de deur :nope: :nope: :nope:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5759 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor ikke » do 07 jun 2018, 08:13

nounake schreef:Belachelijk dat die gisteren opeens zo kwaad was om de "zogezegde" vergetelheid " van Mayra .

Dat verbaasde mij ook heel erg.. Tenzij hij (buiten beeld) gebeld heeft naar de kliniek en meer informatie gekregen en nog verder opgezocht heeft? Misschien geïnformeerd naar de bloedgroep van het overleden kindje?
Come and see this evening?!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1792 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor linniethepooh » do 07 jun 2018, 08:18

Ik begrijp dat ook niet. Of hij moet gewoon heel goed zijn in erfelijkheidsleer, en dan moet hij ook wel de bloedgroep van Mayra kennen om te weten dat de vermenging van hun genen geen bloedgroep O+ kan geven. :nope:

Sowieso klopt het allemaal niet. Ik ben eind oktober bevallen en ze hebben natuurlijk ook bij mijn baby de bewuste hielprik gedaan, maar das enkel om eventuele allergiën of intoleranties op te sporen. Ik heb geen bloedgroepkaart gekregen hoor... Ook niet bij mijn eerste dochter. En dan dat die dokter in Thuis daar zo licht over gaat '"Oh no biggie, er is waarschijnlijk een fout gebeurt bij de vaststelling van de bloedgroep!" Hallo!!! Het gaat hier wel over DNA he, een bewijs van identiteit... Dat is niet zomaar iets om licht over te gaan... :shock: :crazy:
linniethepooh
Nog geen rang

Is bedankt: 9 keer

Berichtdoor Christel » do 07 jun 2018, 09:58

Een bloedgroep vaststellen is wel ietsje minder belangrijk en ingrijpend dan DNA natuurlijk. ;)
Wat dat betreft kan ik die dokter wel volgen. En van wat ik heb begrepen, hangt het heel erg af van het ziekenhuis of de bloedgroep direct bepaald wordt bij de geboorte. Het ene ziekenhuis doet dat wel, het andere niet.

Maar de reactie van Waldek verbaasde mij ook heel erg! Hij loopt al maanden dolverliefd en met zijn hoofd in de wolken rond, compleet blind voor de acties van Mayra. Hij knipperde zelfs niet met zijn ogen toen ze dat contract wilde waarin bepaald werd dat ze alleen maar een gezond kind wilde, en dat hij het mocht hebben als het gehandicapt zou zijn.
En dan maakt hij er nu zo'n probleem van dat ze blijkbaar vergeten is door te geven dat Zoë's bloedgroep verkeerd bepaald was? :-?

Dat hij wat argwanend is dat kan ik nog wel volgen, vooral omdat Mayra in eerste instantie zo heftig reageerde dat hij dat kaartje uit haar portemonnee gehaald had, maar toen hij gisteren ook na haar sussende woorden en taartje nog boos bleef, vond ik dat heel raar. Dat past helemaal niet bij de Waldek van de laatste tijd... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3739 keer
Is bedankt: 2385 keer

Berichtdoor Soapseut » do 07 jun 2018, 14:09

Waldek wisselt af tussen dom en intelligent, in functie van waar de scenaristen naartoe willen. De finale komt eraan, dus mogen Waldek zijn betere hersencellen even de bovenhand krijgen.

Waldek is uitgemolken. Hij heeft op alle vrouwen al eens gezeten en zijn echte kind is dood (en Kasper ook), hij heeft geen hechting meer in het Thuisdorp want hij heeft al zijn bruggen verbrand... Ik zou hem op een lange reis sturen, zoals Peggy, en later eens zien of iemand hem nog mist.
Soapseut

Berichtdoor Tiboko » do 07 jun 2018, 14:39

Soapseut schreef:Waldek wisselt af tussen dom en intelligent

Waldek is een jojo. Het ene moment wil hij niet trouwen, het andere doet hij een romantisch huwelijksaanzoek. Het ene moment is zijn job alles (Mayra bleef voortdurend bij die baby), nu komt hij zo af en toe eens over de vloer bij de Kabouters.

Ik werk van thoeus uit zegt hij dan tegen Adil. Alsof je de volledige administratie van dit bedrijf van thuis uit kunt doen. Bovendien hadden ze zoveel werk dat ze blij waren dat Eddy terug was en nu is het weer klusjes voor twee :mrgreen:

Het ene moment laat hij alle paperwork rond Zoë aan Mayra over, het andere zit hij in het bloedgroep boekje te snuffelen. Dan wordt hij kwaad, terwijl Mayra hem een plausibele uitleg geeft. Verder: het ene moment kan hij Rosa nog amper zien (staan), het volgende keuvelt hij gezellig met haar in het ziekenhuis.

Misschien moeten ze toch eens nadenken wat ze met Waldek aan moeten.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor ranske » do 07 jun 2018, 23:49

Het seizoenseinde nadert en bij Waldek en Mayra komen er problemen die meer spanning brengen.
Please laat dit opgelost geraken want in 't volgend seizoen is dit niet langer vol te houden :nope:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1318 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor heidiw » vr 08 jun 2018, 21:07

Oeioei, eerst zijn geld letterlijk naar Judith gooien, zijn briefje voor de ziekenkas vergeten en dan zo roepen tegen een onschuldige baby, die heeft ook haar "moeder" niet zelf gekozen hé.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 606 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 08 jun 2018, 22:35

Het is nogal schrikken natuurlijk als je hoort dat je niet de vader bent van een kind waar je dol op bent.
Maar ja, het schaap kan er ook niks aan doen.
Ik ben toch benieuwd of hij nog te weten gaat komen dat dat kind net zo min van Mayra is en hoe dat in zijn werk is gegaan.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1868 keer
Is bedankt: 1718 keer

Berichtdoor Kwast » za 09 jun 2018, 06:13

Tja, eens was hij er toch wel achter gekomen
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 312 keer
Is bedankt: 443 keer

Berichtdoor apestaart » do 06 sep 2018, 20:49

Waldek neemt contact op met de echte ouders van Zoë of liever Magali met de woorden "Ik moet u dringend spreken.", Waldek gaat hen van die baby wissel op de hoogte brengen en de baby teruggeven aan de rechtmatige ouders.
Waarschijnlijk gaat hij zeggen dat het ziekenhuis een vergissing heeft begaan en dus zodoende gaat hij Mayra buiten schot houden.
Ik vraag mij af of die ouders daar geen vragen over gaan stellen, ik ben benieuwd.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 5 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages