Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Berichtdoor ikke » wo 19 apr 2017, 19:07

lord F. schreef:Je vergeet nog dat Peggy Kasper ook min of meer vermoord heeft. ;-)

Nee, 't was een oengeloek.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1431 keer
Is bedankt: 1338 keer

Berichtdoor zarsas » do 20 apr 2017, 00:13

Rosa is kort na de miskraam ook in haar menopauze belandt waardoor ze ook geen kinderen meer kon krijgen
zarsas
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 13 keer

Berichtdoor Linne » do 20 apr 2017, 01:43

Linne schreef:De droom van Waldek over Rosa, gebeurde dat echt en komt dat hem terug voor de geest
of is het gewoon een droom na zijn bezoek van Mayra ?

annekeHU schreef:nee, dat is echt gebeurd.
Rosa is zwanger geweest en Waldek was de papa. Dat alles is lang geleden, nog voor Kasper zijn intrede deed in de soap. Rosa heeft getwijfeld of ze het kind wel wou, maar een tijdje later heeft ze een miskraam gehad.

Bedankt, wist daar niets van omdat er hier periodes overgeslagen werden met kijken.
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 265 keer
Is bedankt: 426 keer

Berichtdoor Soapseut » do 20 apr 2017, 14:07

Linne schreef:[b]Als er nu iets is wat Waldek niet doet is het een eigen onderkomen zoeken.

Waar zou Waldek nu gaan wonen... waar oh waar... hmmmm... ik zie in mijn grote kristallen bol... een .... loft....
Kan die mens geen ongeloek tegenkomen, want eerlijk gezegd heb ik zijn tronie wel genoeg gezien voor even.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 121 keer
Is bedankt: 251 keer

Berichtdoor lord F. » do 20 apr 2017, 14:38

Niet vergeten dat Julia met al zijn geld er vandoor gegaan is hé dus hij zal momenteel wellicht wat krap bij kas zitten. :-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 417 keer
Is bedankt: 957 keer

Berichtdoor Soapseut » do 20 apr 2017, 16:43

lord F. schreef:Niet vergeten dat Julia met al zijn geld er vandoor gegaan is hé dus hij zal momenteel wellicht wat krap bij kas zitten. :-)

Da's waar. En dat overkomt die mens allemaal hé, die zit daar voor niks tussen :yup:
Sommige mensen trekken dat toch aan hé zeg. :razz:
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor lord F. » do 20 apr 2017, 18:20

Soapseut schreef:
lord F. schreef:Niet vergeten dat Julia met al zijn geld er vandoor gegaan is hé dus hij zal momenteel wellicht wat krap bij kas zitten. :-)

Da's waar. En dat overkomt die mens allemaal hé, die zit daar voor niks tussen :yup:
Sommige mensen trekken dat toch aan hé zeg. :razz:

Dat heb ik niet gezegd maar je kan dat detail dat Julia al zijn geld verbrast heeft niet over het hoofd zien bij z'n huidige financiële situatie. :-)
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 417 keer
Is bedankt: 957 keer

Berichtdoor Soapseut » do 20 apr 2017, 20:06

Jaja da's waar. 5.000 euro is ook niet niks. Ergens een appartement huren, en twee maanden waarborg leggen... zo snel heb je dat niet bij elkaar.
Maar de mens werkt toch op mijn zenuwen, na! :twisted:
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor zarsas » do 20 apr 2017, 23:02

Hij kan misschien bij Mayra gaan wonen. Dan kan hij zijn kind mee opvoeden
zarsas
Nog geen rang

Is bedankt: 13 keer

Berichtdoor satine » do 20 apr 2017, 23:10

Het zou misschien niet slecht zijn als hij een oogje hield op Mayra.
Ik heb haar nooit een slechte mama gevonden voor Sandrine, integendeel.
Ze staat er altijd klaar voor en gaat op een spontane manier met haar om.
Maar de manier waarop Mayra zwanger is geworden, doet mij toch mijn wenkbrauwen fronsen.
Zeker omdat dit niet de eerste keer is.

Waldek heeft zich laten vangen. En hoe!
Hij is helemaal in de zevende hemel bij de gedachte aan 'zijn kind' dat onderweg is, maar hij weet niet half waar hij aan begonnen is, vrees ik.
Niet dat hij veel keuze had, maar toch.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1219 keer
Is bedankt: 2749 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 21 apr 2017, 08:54

Ik begrijp niet dat hij geen link legt met de eerste keer dat Mayra achter de mannen aan raasde om aan een kind te komen. Hij is daar toch (als enige) getuige van geweest.
Laatst bijgewerkt door jessie V. op vr 21 apr 2017, 11:18, in totaal 1 keer bewerkt.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1591 keer
Is bedankt: 1386 keer

Berichtdoor Soapseut » vr 21 apr 2017, 10:35

Waldek is veel te blij dat hij een kind gaat krijgen, de manier waarop kan hem niet zoveel schelen. Hij en Mayra komen ook goed overeen. Op zich vind ik het geen slechte regeling. Dat Mayra een heks is, staat er een beetje los van. En inderdaad, als moeder is ze niet slecht. Ik zou precies liever haar dan Ann als moeder hebben.

Ann heeft hemel en aarde bewogen om aan een kind te geraken, dat ze nadien dropt bij babysits en de oma... Mayra gaat inderdaad vlotter en spontaner om met Sandrine dan Ann. En als iemand Ann en Marianne op haar plaats kan zetten, is het Mayra. Ik kijk er wel naar uit :yup:
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Berichtdoor Tiboko » vr 21 apr 2017, 11:35

Soapseut schreef:Waldek is veel te blij dat hij een kind gaat krijgen, de manier waarop kan hem niet zoveel schelen. Hij en Mayra komen ook goed overeen. Op zich vind ik het geen slechte regeling. Dat Mayra een heks is, staat er een beetje los van. En inderdaad, als moeder is ze niet slecht. Ik zou precies liever haar dan Ann als moeder hebben.

Waldeks probleem is dat hij nooit vooruit kijkt. Hij ziet niet in dat het Mayra wellicht vooral om de centjes van de kersverse papa te doen is en vermits hij zelf amper rond komt (anders bleef hij niet bij Rosa), gaat dat ongetwijfeld problemen geven...

Mayra (die uiteraard niet zo'n goede moeder is, ze liet de toen zieke Sandrine zomaar een half uurtje alleen toen ze boos achter Jessica aan holde én ze nam het kind zomaar mee weg van school om naar Kaapverdië te reizen) heeft dat ook wel duidelijk aangegeven. Ze zei tegen Waldek "we hoeven niet samen te wonen of een relatie te hebben, alles blijft zoals nu"...
Tiboko
Poster rang 1
Poster rang 1

Is bedankt: 68 keer

Berichtdoor Christel » vr 21 apr 2017, 12:32

^ Inderdaad...
Er was Mayra destijds zoveel aan gelegen om dat doktershuis in te palmen, dat ik me ook niet aan de indruk kan onttrekken dat het haar nu om een bepaalde financiële zekerheid te doen is als het om Waldek gaat.

En als het Mayra allemaal meezit, is het inderdaad een prima moeder. Maar haar verleden leert toch wel dat ze zichzelf te allen tijde op de eerste plaats zet én dat ze niet bepaald stabiel in elkaar steekt. De manier waarop ze zwanger is geworden, is op z'n minst bedenkelijk. Het grootste probleem wat ik daarmee heb, is dat het voor de zoveelste keer aangeeft dat ze totaal geen rekening houdt met de gevolgen voor andere mensen, en zelfs niet met de gevolgen voor haar toekomstig kindje.

Ook ik vrees dat Waldek zichzelf nog flink tegen gaat komen, want nu komen ze nog overeen ja, voor zolang het duurt, maar je wilt Mayra niet "tegen" krijgen... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2835 keer
Is bedankt: 1921 keer

Berichtdoor satine » vr 21 apr 2017, 13:06

Christel schreef:Er was Mayra destijds zoveel aan gelegen om dat doktershuis in te palmen, dat ik me ook niet aan de indruk kan onttrekken dat het haar nu om een bepaalde financiële zekerheid te doen is als het om Waldek gaat.

Dat kan natuurlijk een reden zijn. De bijdrage van Waldek kan een verschil maken, maar zal nooit een doktersinkomen evenaren, vrees ik.
Ik denk ook wel dat ze Waldek heeft uitgekozen omdat ze van haar vorige keer wist dat hij een kinderwens had en dat hij haar altijd heeft bijgestaan zonder verder voor al te veel problemen te zorgen.
En, op deze manier zou het voor 'de buitenwereld' wel eens beter kunnen overkomen.
Ze hebben de lakens gedeeld, ongelukje gehad, maar ze gààn er samen voor.
Dat klinkt altijd beter dan te moeten vertellen wat er écht is gebeurd.

Arme Waldek, hij weet echt niet in welk wespennest hij verzeild is geraakt.
Hij is al lang rare dingen aan het doen en af en toe verdient hij een dik pak lappen, maar in de klauwen van Mayra dat wens ik hem toch niet toe. :nope:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1219 keer
Is bedankt: 2749 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages