Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Simonne Backx (Marleen Merckx)

Berichtdoor Rieka » do 16 jun 2011, 20:21

Simonneke had nog geen eigen topic, hoe is/was 't mogelijk?!
Rieka

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Berichtdoor Wallanderjunior » vr 17 jun 2011, 13:06

Rieka schreef:Simonneke had nog geen eigen topic, hoe is/was 't mogelijk?!

daar moet een mens dan al eens zeeën tranen huilen en dan nog geen eigen topic krijgen ;)

dat werd inderdaad tijd, Simonneke is toch wel meer dan de echtgenote van Frank of de mama van Franky of de dochter van Yvette ...
nu Frank de waarheid kent over het "steekincident", zal ze vanaf september weer haar handen vol hebben en jammer genoeg misschien weer haar voorraad tranen moeten aanspreken!
Wallanderjunior

Berichtdoor Rieka » vr 17 jun 2011, 13:08

Wallanderjunior schreef:

daar moet een mens dan al eens zeeën tranen huilen en dan nog geen eigen topic krijgen ;)

dat werd inderdaad tijd, Simonneke is toch wel meer dan de echtgenote van Frank of de mama van Franky of de dochter van Yvette ...
nu Frank de waarheid kent over het "steekincident", zal ze vanaf september weer haar handen vol hebben en jammer genoeg misschien weer haar voorraad tranen moeten aanspreken!

Nee, Simonneke was boos op 't eind van dit seizoen, die zal in september vechtlustig zijn en niet veel huilen (hoop ik)
Rieka

Berichtdoor Wallanderjunior » vr 17 jun 2011, 13:15

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:

Nee, Simonneke was boos op 't eind van dit seizoen, die zal in september vechtlustig zijn en niet veel huilen (hoop ik)

zou best wel eens kunnen kloppen!
Wallanderjunior

Berichtdoor Rieka » vr 17 jun 2011, 13:18

Wallanderjunior schreef:
Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:

zou best wel eens kunnen kloppen!

Waw: een kloppende Simonneke, ik zie "Thuis" weer helemaal zitten! :violin:
Rieka

Berichtdoor Wallanderjunior » vr 17 jun 2011, 13:32

jaja, een kloppende Simonne, dat zie ik ook wel zitten
Frank kan best al een cursus "eerste hulp bij zichzelf" gaan volgen ofwel toch maar wat afkoelen voordat Simonneke vuurstenen tegen mekaar begint te slaan
we kunnen ons nog aan vuurwerk verwachten ten huize Bomans!
Wallanderjunior

Berichtdoor jessie V. » vr 17 jun 2011, 19:02

Simonneke loopt al vanaf de steek met het mes heen en weer te rennen tussen Franky en Frank om begrip te kweken en rampen te bezweren tussen die twee. Vooral aan Frank heeft ze al een hele tijd haar handen vol en daardoor geen moment rust.
Ik zou het heel fijn vinden mocht ze inderdaad gaan meppen. Ik zou me dat heel goed kunnen voorstellen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1852 keer
Is bedankt: 1704 keer

Berichtdoor Christel » vr 17 jun 2011, 21:32

^ Daar sluit ik me helemaal bij aan: liever een mep dan gesnotter! Misschien helpt dat wel om Frank bij te laten draaien, want al de rest schijnt niet te werken.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor Wallanderjunior » za 18 jun 2011, 11:51

Christel schreef:^ Daar sluit ik me helemaal bij aan: liever een mep dan gesnotter! Misschien helpt dat wel om Frank bij te laten draaien, want al de rest schijnt niet te werken.

Frank lijkt me ook wel de eeuwige puber die een harde hand nodig heeft ;) ik ben benieuwd of Simonneke goed aan haar conditie zal gewerkt hebben om er eens stevig tegenaan te gaan
meppen is ook vermoeiend ;)
Wallanderjunior

Berichtdoor Rieka » za 18 jun 2011, 14:08

Wallanderjunior schreef:
Christel schreef:^ Daar sluit ik me helemaal bij aan: liever een mep dan gesnotter! Misschien helpt dat wel om Frank bij te laten draaien, want al de rest schijnt niet te werken.

Frank lijkt me ook wel de eeuwige puber die een harde hand nodig heeft ;) ik ben benieuwd of Simonneke goed aan haar conditie zal gewerkt hebben om er eens stevig tegenaan te gaan
meppen is ook vermoeiend ;)

't Is idd te hopen voor Simonneke dat ze Frank voor een tijdje buiten westen kan meppen, alleen al om zichzelf de nodige tijd te verschaffen om dekking te kunnen zoeken. :lol:
Rieka

Berichtdoor satine » do 01 sep 2011, 18:58

Ben ik de enige die vindt dat Simonne wel raar reageert op Franky?
Een moeder die onvoorwaardelijk haar man boven haar kind stelt - zelf moeder zijnde kan ik daar niet bij.
Ik zou op zijn minst eerst tekst en uitleg vragen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Cataclysm Child » do 01 sep 2011, 19:17

Ik snap dat ze boos is, maar haar reactie nu is er los over.
Gebruikers-avatar
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Berichtdoor Christel » do 01 sep 2011, 19:41

^ Dat vind ik ook...

satine schreef:Ben ik de enige die vindt dat Simonne wel raar reageert op Franky?
Een moeder die onvoorwaardelijk haar man boven haar kind stelt - zelf moeder zijnde kan ik daar niet bij.

Je bent zeker niet de enige. Het is misschien niet zo netjes van Franky om zo lang te blijven liegen, maar hij heeft er een paar (toch best goede) redenen voor gehad vind ik. Simonne zou inderdaad op z'n minst eens kunnen vragen waarom hij dit gedaan heeft. Er zomaar van uit gaan dat het alleen maar komt omdat Franky verliefd is op Bram, en hem vervolgens helemaal laten vallen, vind ik behoorlijk kort door de bocht. Dit had ik niet van Simonne verwacht! Ze weet toch als geen ander hoe moeilijk Frank gedaan heeft? :think:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor lord F. » do 01 sep 2011, 19:45

Christel schreef:^ Dat vind ik ook...

satine schreef:Ben ik de enige die vindt dat Simonne wel raar reageert op Franky?

Je bent zeker niet de enige. Het is misschien niet zo netjes van Franky om zo lang te blijven liegen, maar hij heeft er een paar (toch best goede) redenen voor gehad vind ik. Simonne zou inderdaad op z'n minst eens kunnen vragen waarom hij dit gedaan heeft. Er zomaar van uit gaan dat het alleen maar komt omdat Franky verliefd is op Bram, en hem vervolgens helemaal laten vallen, vind ik behoorlijk kort door de bocht. Dit had ik niet van Simonne verwacht! Ze weet toch als geen ander hoe moeilijk Frank gedaan heeft? :think:

Ja, en dat Frank uiteindelijk alles in gang gezet heeft door die aandelen van Bram achter te houden is iedereen blijkbaar al vergeten. Wel raar dat Franky dat ook niet (meer) aanhaalt. Net als t feit dat Frank z'n messteek toch ook een beetje uitlokte door Bram zwaar te provoceren met die aandelen.
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gebruikers-avatar
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 419 keer
Is bedankt: 985 keer

Berichtdoor jessie V. » do 01 sep 2011, 22:15

Ik denk dat ze ook een beetje het noorden kwijt is. Ze moet zich nu weer zo inspannen en trucs verzinnen om Frank ervan te weerhouden deze of gene te vermoorden. Boven dien zit ze thuis met Jenny en haar moeder en Leo opgescheept, die ze ook weer uit elkaar moet zien te houden, dat ze het geduld en begrip niet meer op kan brengen voor haar zoon, die haar trouwens toch ook de nodige ellende heeft bezorgd.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1852 keer
Is bedankt: 1704 keer

Volgende

Keer terug naar Personages