Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Berichtdoor ikke » za 20 jan 2018, 09:28

martha schreef:En nog iets : dat werkt een ganse dag in de keuken, eten klaarmaken en dan moet Didi een pizza bestellen en laten leveren :doh:

Ze hadden zodanig veel klanten met grote honger die alles tot de laatste kruimel naar binnen gespeeld hebben.
Logisch dat ze dan na een hele dag hard werken (en dansen) geen puf meer overhad om nog een maaltijd voor 2 in mekaar te boksen. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor Kwast » ma 22 jan 2018, 11:37

ikke schreef:
martha schreef:En nog iets : dat werkt een ganse dag in de keuken, eten klaarmaken en dan moet Didi een pizza bestellen en laten leveren :doh:

Ze hadden zodanig veel klanten met grote honger die alles tot de laatste kruimel naar binnen gespeeld hebben.
Logisch dat ze dan na een hele dag hard werken (en dansen) geen puf meer overhad om nog een maaltijd voor 2 in mekaar te boksen. :mrgreen:

"Naar binnen gespeeld" O wat is het Vlaams toch mooi :clap:
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 312 keer
Is bedankt: 443 keer

Berichtdoor satine » za 27 jan 2018, 14:40

Ik vraag mij af waarom Nancy de hele week al zo kortaf was tegen Dieter.
Die man kan precies niks meer goed doen. :eh:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1565 keer
Is bedankt: 3528 keer

Berichtdoor martha » ma 29 jan 2018, 17:30

Ik denk dat het komt omdat Nancy zich de meerdere voelt in de keuken van de withoeve. Didi is veel te braaf voor Nancy. Nancy heeft altijd weerwerk moeten bieden aan de verwijten en commando's van Eddy en Marianne. Alhoewel ten tijde van Eddy kon zij ook goed commanderen zoals "jij zorgt voor het eten" "je kunt zien dat er vanavond eten in huis is" "je moet ons Britney van school halen (of naar school brengen)". Eddy deed dat uiteindelijk nadat hij Nancy eerst had uitgescholden en Marianne die kon er ook goed wat van om Nancy verwijten te maken. Nu zijn die twee personen verdwenen en is daar Didi verschenen, de brave teddybeer.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 463 keer
Is bedankt: 744 keer

Berichtdoor heidiw » ma 29 jan 2018, 22:35

Nancy is een gewoontedier hé en nu is haar routine Nancy-Kobe-Kaat doorbroken en is ze haar kluts kwijt omdat het niet meer loopt hoe ze het gewoon is.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 610 keer

Berichtdoor Christel » ma 29 jan 2018, 22:53

Denk dat dat allemaal wel meespeelt idd...
En ik zie eerlijk gezegd ook niet veel liefde tussen haar en Dieter. Wel een soort bijzondere vriendschap, waarin ze elkaar vooral vinden in hun kinderlijkheid, maar het verschil tussen die 2 wordt soms toch wel pijnlijk duidelijk als je ziet hoe Nancy hem soms afsnauwt. Alsof ze Britney op haar donder staat te geven... :think: :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3747 keer
Is bedankt: 2388 keer

Berichtdoor ranske » di 30 jan 2018, 11:11

Christel schreef:Denk dat dat allemaal wel meespeelt idd...
En ik zie eerlijk gezegd ook niet veel liefde tussen haar en Dieter. Wel een soort bijzondere vriendschap, waarin ze elkaar vooral vinden in hun kinderlijkheid, maar het verschil tussen die 2 wordt soms toch wel pijnlijk duidelijk als je ziet hoe Nancy hem soms afsnauwt. Alsof ze Britney op haar donder staat te geven... :think: :-?

Dieter verdraagt veel, ziet haar als een soort moeder. Hij ontbreekt de maturiteit om Nancy te dimmen.
Ze zijn gelukkig op hun manier alhoewel de vraag hoe dat gaat blijven duren er ook is.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1324 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor satine » di 30 jan 2018, 11:24

Ik heb er even echt in geloofd, in de combinatie Nancy-Dieter.

Maar sinds ze getrouwd zijn heb ik de indruk dat Dieter alleen nog maar 'moet en niet mag'.
Nancy heeft blijkbaar iemand nodig die weerwerk biedt, die af en toe voor haar de puntjes op de i zet als ze weer eens te ver dreigt te gaan.
En dat doet Dieter niet of te weinig.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » di 30 jan 2018, 17:45

En natuurlijk dat gazet Nancy direct gaat rondvertellen wat zij gehoord heeft over Kobe en er helemaal niet bij stilstaat dat de ouders van het slachtoffers erbij zijn :roll: En dat Frank juist datgene niet moest horen :roll: :roll:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 463 keer
Is bedankt: 744 keer

Berichtdoor satine » do 08 maart 2018, 10:38

Natuurlijk had Eddy even naar Nancy kunnen bellen om te zeggen dat hij later zou zijn en dat Angèle Britney even opvangt tot hij gedaan heeft.
Maar als Nancy niet wou dat 'Jane' haar dochter opving, waarom liet ze ze dan niet bij Peter en Femke achter?
Blijkbaar doen die toch hele dagen niets anders dan wat rondhangen en een danske placeren.

En het verwonderde mij wel dat Nancy nog niet op de hoogte was van de relatie tussen Tarzan en Jane.
In Thuisdorp weet toch iedereen alles van elkaar? :mrgreen:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » do 08 maart 2018, 14:56

Dat laatste vond ik ook wel apart moet ik zeggen. :mrgreen:
Van het feit dat Adil een potje sperma in moet leveren zijn al meteen verschillende mensen op de hoogte, maar Eddy's relatie blijkt na maanden nog steeds een verrassing te zijn.
Dat dit "nieuwtje" zo lang geheim gebleven is, laat overigens wel zien wat Nancy's aandeel over het algemeen in de verspreiding van de roddels is... :razz: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3747 keer
Is bedankt: 2388 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 09 maart 2018, 00:25

Nancy is duidelijk nog niet over Eddy heen...
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 567 keer

Berichtdoor satine » vr 09 maart 2018, 11:30

^ Nee, inderdaad niet.
Maar ze is ook niet van hem gescheiden omdat ze hem niet meer graag zag, maar omdat ze niet anders kon.
En ze doet haar best wel om hem te vergeten en om afstand te houden, maar gevoelens laten zich niet dwingen.
Ik denk ook wel dat ze niet gedacht had dat Eddy ooit naar een andere vrouw zou kijken, laat staan er iets mee beginnen.
En dat die 'nieuwe vrouw' waar je niks van afwist ook nog de hele middag op je kind gaat letten in plaats van de papa...
Veel moeders zouden het hier moeilijk mee hebben.
Dus ik had wel wat met Nancy te doen, hoewel ze de laatste tijd niet altijd even sympathiek overkomt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor heidiw » wo 21 maart 2018, 09:39

Zo, eindelijk eens op haar plaats gezet. En dan ook nog geen gelijk gekregen van Didi...
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 610 keer

Berichtdoor ikke » wo 21 maart 2018, 13:27

heidiw schreef:Zo, eindelijk eens op haar plaats gezet. En dan ook nog geen gelijk gekregen van Didi...

Ze komt er wel weer over heen. Didi zal haar wel helpen. Ze is met haar gat in de boter gevallen maar beseft het nog niet ten volle...'t Komt nog wel! :denk:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1686 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages