Mayra Magiels (Muriel Bats)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Berichtdoor ranske » ma 18 jun 2018, 10:39

Brand (Ter Smissen) OF een auto ongeluk (Bianca), scenario voor 'n seizoensfinale, nu EN.
Toen was ik overtuigd dat zwangere Bianca dood was, nu van niets meer.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1341 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor Christel » ma 18 jun 2018, 13:47

ikke schreef:
Christel schreef:Mayra had inderdaad beter eerst de hulpdiensten kunnen bellen. Gelukkig dat Waldek dat in ieder geval gedaan heeft.
Maar goed, de manier waarop Mayra vertrok en het feit dat ze vervolgens de hele babywissel bekende aan Waldek, doet vermoeden dat ze er mentaal sowieso niet geweldig aan toe was.
Dan doe je rare dingen...

Als ik mij goed herinner, was Mayra bewusteloos toen Waldek bij de auto kwam. Ze is wel op slag weer bij bewustzijn gekomen zodra Waldek op het venster klopte en aan het schreeuwen was.

Dat is ook zo, maar toen ze bij bewustzijn kwam, had ze ook meteen de hulpdiensten kunnen bellen in plaats van een discussie starten met Waldek.
Hoe dan ook kan ik me toch wel voorstellen dat het niet het eerste was waar ze aan dacht toen ze bijkwam, dat bedoelde ik te zeggen. Mayra was er met haar gedachten duidelijk niet meer bij, en we weten allemaal wel hoe dat komt inmiddels.
En Waldek weet dat nu ook... :mrgreen: ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3767 keer
Is bedankt: 2408 keer

Berichtdoor heidiw » do 06 sep 2018, 13:39

Allé vooruit, ze is weg. En toch komt ze er al bij al weer goed mee weg.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 404 keer
Is bedankt: 622 keer

Berichtdoor jessie V. » do 06 sep 2018, 15:12

Ze komt er inderdaad te goed mee weg. Maar misschien krijgt het verhaal toch nog een staartje als An gaat spitten.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1734 keer

Berichtdoor Christel » do 06 sep 2018, 15:50

Té goed, inderdaad. Ik heb het al zo vaak frustrerend gevonden dat Mayra altijd de dans is ontsprongen als het om haar misdragingen ging. Ze heeft letterlijk en figuurlijk nog nooit ergens voor hoeven boeten... :nope:

Waldek kan Zoë nou wel teruggeven aan haar biologische ouders onder het excuus dat het ziekenhuis een fout gemaakt heeft, maar als die ouders eraan zouden denken om daar werk van te maken (wat me toch wel heel erg logisch lijkt, aangezien niemand zo'n verwisseling klakkeloos zou accepteren, denk ik), dan ga ik er toch vanuit dat het ziekenhuis ook hun onderzoek zal doen.

Ik hoop in elk geval wel dat het nog een staartje krijgt. Niet dat Mayra nou heerlijk bij haar vader in het zonnetje op Kaapverdië kan gaan zitten doen alsof haar neus bloedt, want dat zou wel heel wrang zijn...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3767 keer
Is bedankt: 2408 keer

Berichtdoor Kwast » do 06 sep 2018, 19:46

Eucalypta lijkt er wel erg goedkoop van af te komen. Mocht heel deze kwestie uitkomen, heeft Kaapverdië een uit lever verdrag met België? Mayra hoort eigenlijk achter slot en grendel lieve vrienden. Waar dat schepsel zoal niet mee weg is gekomen, dat is niet te bevatten. Gelukkig is ze nu de hort op. Tot nooit meer ziens als dat kan.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 312 keer
Is bedankt: 443 keer

Berichtdoor heidiw » do 06 sep 2018, 20:42

@Kwast. Eucalypta... Wie gaat dan Paulus spelen???
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 404 keer
Is bedankt: 622 keer

Berichtdoor Soapseut » di 11 sep 2018, 22:23

Mayra heeft inderdaad haar verdiende loon niet gekregen... Maar de actrice deed dat heel goed, dus om die reden zal ik Mayra wel missen :yup: Hopelijk komt ze terug. Niet veel acteurs spelen een slechterik zo goed, zonder karikaturaal te worden.
Soapseut

Vorige

Keer terug naar Personages