Mayra Magiels (Muriel Bats)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Berichtdoor Soapseut » do 07 jun 2018, 14:02

heidiw schreef:Ook Paul uit neighbours is een slechterik maar wel een leuke en dat is wat ik bij Mayra mis.

Paul uit Neighbours is zoooo goed :-)

Inderdaad, bij Mayra ontbreekt de sympathieke hoek. En soms zou ik graag hebben dat bepaalde dingen gekaderd worden, dat er antwoorden komen. Waarom is Mayra zo? Haar vader weet misschien meer? Maar haar vader krijgen we zelden te zien. Want Mayra is niet gewoon 'slecht', ze is eigenlijk 'gestoord'. En ik wil wel eens weten waarom.

En die babywissel... ik denk dat het zal uitkomen, maar het is bijna niet aan te tonen dat zij dat gedaan heeft. En ze zal niet bekennen... Dus ze zal de dans weer ontspringen en misschien zelfs compassie krijgen van mensen die niet beter weten (want haar echte kind is dood en haar verkeerde kind moet ze 'teruggeven').
Soapseut

Berichtdoor Guapa » vr 08 jun 2018, 16:55

toch wer een herhaling hé, Marie die de dochter van Dré bleek te zijn ipv JeanPierre ?
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 36 keer

Berichtdoor satine » vr 08 jun 2018, 16:57

Dat was geen babywissel. :nope:
Dus is het een heel andere verhaallijn.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1678 keer
Is bedankt: 3710 keer

Berichtdoor tvx1 » vr 08 jun 2018, 20:25

heidiw schreef:
tvx1 schreef:
heidiw schreef:
ILoveDidi schreef:Waldek gaat dat kaartje vinden en dan gaat die bloedgroep niet kloppen met die van hem

En waarom zou dat moeten kloppen met die van hem? Je bent met 2 hoor om een kind te verwekken. Pas als het kind een bloedgroep heeft die onmogelijk het resultaat kan zijn van de combinatie van beide ouders kan er een lichtje beginnen branden. Het gaat dus niet over 1 bloedgroep maar over de mogelijke uitkomsten van combinatie van de bloedgroepen van beide ouders. Het enige dat zekerheid kan brengen is een DNA test en daar is geen reden voor.

Nee hoor. De bloedgroep van een kind kan ook al een lichtje doen branden bij één ouder met een bepaalde bloedgroep. Iemand met bloedgroep AB kan bijvoorbeeld onmogelijk een kind hebben met bloedgroep O.

Klopt, maar het zal ook niet noodzakelijk AB zijn, daarom dat ik verwijs naar combinaties. ;)
Maar ze gaan trouwen, dus nu zal zijn centje zeker niet meer vallen. De enige die zal vallen is Waldek

Voilà, het lichtje brandt zoals het voorbeeld dat ik aanbracht. Waldek heeft bloedgroep AB en kan dus geen Zoë met bloedgroep O hebben.
Laatst bijgewerkt door tvx1 op vr 08 jun 2018, 21:11, in totaal 1 keer bewerkt.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 442 keer
Is bedankt: 582 keer

Berichtdoor heidiw » vr 08 jun 2018, 21:01

Ja, zoals ik trouwens had gezegd dat dat klopt. Maar het is nu wel weer heeeeeeeeel toevallig dat Waldek AB heeft. En zoals Soapseut zegt, wie en wat zal bewijzen dat Mayra de babies verwisseld heeft? Voor zover het eruit zag denkt Waldek dat Mayra weer rijdend bordeel gespeeld heeft en zelfs dat zal ze plausibel laten klinken
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 726 keer

Berichtdoor Christel » ma 11 jun 2018, 10:17

Dat zou inderdaad ook nog best kunnen, dat ze gaat zeggen dat Waldek dan blijkbaar toch de vader niet is.
Dan is ze in het slechtste geval alleen Waldek kwijt, maar kan ze Zoë in elk geval houden...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3938 keer
Is bedankt: 2503 keer

Berichtdoor martha » ma 11 jun 2018, 12:29

Maar wij kijkers weten niet wat de bloedgroep van Mayra is. Zou Waldek die weten ?
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 481 keer
Is bedankt: 785 keer

Berichtdoor heidiw » di 12 jun 2018, 10:47

Oei, een rekening van het hotel :eek: hoe kon ze dat nu vergeten?
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 726 keer

Berichtdoor martha » di 12 jun 2018, 12:47

Maar waarom is ze eigenlijk eerst thuis gekomen om daarna direct te vertrekken ? ik dacht eerst dat zij dat schema mbt bloedgroepen had zien liggen maar toen ik terugspoelde was dat niet de reden :denk:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 481 keer
Is bedankt: 785 keer

Berichtdoor pnele » di 12 jun 2018, 15:14

martha schreef:Maar waarom is ze eigenlijk eerst thuis gekomen om daarna direct te vertrekken ? ik dacht eerst dat zij dat schema mbt bloedgroepen had zien liggen maar toen ik terugspoelde was dat niet de reden :denk:

Ik dacht dat eerst ook. Maar het was toch wel precies alsof ze wegging door iets wat ze zag. Misschien was het gewoon omdat ze Waldek zag liggen in de zetel waaruit ze kon afleiden dat hij met iets zat en dus zat te wachten op haar om wat meer uitleg te krijgen. Aangezien ze weet dat hij toch wel bezig was met die bloedgroepen, denk dat het zoiets zal zijn.
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 21 keer
Is bedankt: 47 keer

Berichtdoor Soapseut » di 12 jun 2018, 16:05

Ah ik dacht ook dat ze had gezien dat hij de bloedgroepen had zitten opzoeken. Was dat niet de reden dan?

Ze wordt in het nauw gedreven en het zal niet lang meer duren eer het uitkomt dat Waldek de vader niet is. De rest zal zo rap nog niet uitkomen vrees ik. Hun echte dochter is overleden, die 'ouders' zullen zich op termijn dus ook geen vragen beginnen stellen. Waarom zouden ze?

Als Mayra bloedgroep A, B of O heeft, is er geen haan die er naar kraait. Zelfs als Zoë ooit in een ziekenhuis belandt met een erfelijke ziekte kan ze nog altijd zeggen dat Zoë geadopteerd is. Waarom ook niet? Ik denk niet dat ziekenhuizen uitpluizen of zoiets de waarheid is, als er geen reden tot verdenking is.

Eigenlijk zie ik niet in waarom dit zou uitkomen. Tenzij Mayra bekent (maar waarom zou ze?), zal niemand zich vragen stellen.
Soapseut

Berichtdoor Tiboko » di 12 jun 2018, 18:19

Soapseut schreef:
Eigenlijk zie ik niet in waarom dit zou uitkomen.

Omdat het Thuis is. Zo'n dingen komen (vroeg of laat) altijd uit. Daarom nog niet meteen in de finale, deze verhaallijn zal zeer waarschijnlijk nog een tijdje doorlopen...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 159 keer

Berichtdoor ranske » di 12 jun 2018, 20:56

Ze doen maar, en me af en toe ergeren hoort toch bij een soap, ja maar dat Mayra met zulk misdadig geheim iedereen liggen heeft hoeft voor mij niet langer.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1411 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor johan1969 » wo 13 jun 2018, 21:16

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics.
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor ranske » do 14 jun 2018, 10:24

Mayra haar leugens worden wanhopig want Waldek zoals :
ik weet het zelf nog maar pas en ik weet niet wie de vader is ?
Niet verbazend dat er nog vragen zijn, ze zit eindelijk in de val.
:yup:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1411 keer
Is bedankt: 580 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages