Mayra Magiels (Muriel Bats)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Berichtdoor heidiw » di 05 jun 2018, 23:50

Waldek is een (ongeschoolde?) vijftiger uit Polen. Ik denk niet dat dat ooit in zijn lessenpakket heeft gezeten. En als Mayra de kinderarts exact napraat heeft hij geen reden tot twijfel.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 404 keer
Is bedankt: 622 keer

Berichtdoor Christel » wo 06 jun 2018, 00:18

Inderdaad...
Het verbaasde mij dan ook wel dat hij wat verbaasd keek toen hij dat kaartje las. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat hij het niet in Mayra's portemonnee verwachtte.

Hoe dan ook vraag ik me wel af of Mayra kalm die uitleg van de dokter zal kunnen herhalen. In het verleden heeft ze al haar streken met een akelige kalmte kunnen "verkopen" aan iedereen omdat ze loog zonder ook maar met haar ogen te knipperen, maar deze hele geschiedenis met Zoë lijkt haar toch wat van haar melk te brengen elke keer. Ze is precies wat van haar meedogenloosheid kwijt en komt een stuk onzekerder over, dus dat kan in haar nadeel werken...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3760 keer
Is bedankt: 2405 keer

Berichtdoor satine » wo 06 jun 2018, 08:57

Zelfs als het wel in zijn lessenpakket zat, wie onthoudt zo'n schema als je het al die jaren nooit nodig gehad hebt? :denk:

Aan de andere kant is Waldek wel zo begaan met 'zijn' dochter, dat het me niet zou verwonderen als hij merkt dat Zoë nu opeens een andere bloedgroep heeft.
Er staat trouwens een datum op zo'n bloedgroepkaartje, dat zal zijn aandacht heus wel trekken.
Dus hij kan zich afvragen waarom Mayra hier niks over gezegd heeft.
Wat zij kan wegwuiven door inderdaad de uitleg van de dokter te herhalen.
Ze kan er ook nog bij zeggen dat ze op dat moment zo opgelucht was dat Zoë terug naar huis mocht, dat ze dat helemaal vergeten te melden is.

Ik ben benieuwd of ze ook deze keer haar cool zal kunnen bewaren.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1575 keer
Is bedankt: 3549 keer

Berichtdoor Soapseut » wo 06 jun 2018, 09:22

Dus: als Waldek bloedgroep O heeft, kan hij daaruit afleiden dat Zoë onmogelijk van hem kan zijn. Ervan uitgaande dat hij over die kennis beschikt. Wat ik niet denk ...
Zoë heeft AB he?
Soapseut

Berichtdoor martha » wo 06 jun 2018, 14:06

Ik dacht O negatief
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 466 keer
Is bedankt: 744 keer

Berichtdoor heidiw » wo 06 jun 2018, 15:34

O, maar ik heb de rhesusfactor niet gezien. Dit is enkel onmogelijk als de moeder of beide ouders AB hebben. Dit is in België ongeveer 4% van de bevolking. Het zou er nu toch echt moeten om doen dat zowel Mayra als Waldek AB hebben. Maar een verrassing zou dat niet zijn in Thuis.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » wo 06 jun 2018, 15:35

Het is inderdaad O-
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » wo 06 jun 2018, 17:19

Als Mayra volgend seizoen nog met deze onvoorstelbare leugen nog wegkomt is het hier bye Thuis , :angry-cussingblack:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1339 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor ikke » wo 06 jun 2018, 18:37

ranske schreef:Als Mayra volgend seizoen nog met deze onvoorstelbare leugen nog wegkomt is het hier bye Thuis , :angry-cussingblack:

Sorry: :lol: :lol: :lol: hoe vaak hebben we (jij en ik en wie weet hoeveel kijkers nog) dit al gedacht?
En toch blijven we maar kijken. Dat heet een verslaving, denk ik? :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1689 keer

Berichtdoor Soapseut » wo 06 jun 2018, 19:02

Ik vind het wel een coole verhaallijn :yup: Ik weet dat ik me daarmee niet populair maak, maar ik ben fan van Mayra. Ze is de meest complexe slechterik ooit in de geschiedenis van Thuis!
En de actrice doet dat heel goed.
Mayra houdt Thuis overeind.

De verhaallijn is wel gevoelig, dat geef ik toe... maar het is fictie, dan mag het al eens zeker?
Soapseut

Berichtdoor Christel » do 07 jun 2018, 10:07

Soapseut schreef:Ik vind het wel een coole verhaallijn :yup: Ik weet dat ik me daarmee niet populair maak, maar ik ben fan van Mayra.

Zoveel mensen, zoveel smaken, toch? En da's maar goed ook... ;)

Zelf heb ik Mayra door de jaren heen altijd wel interessant gevonden, maar ik vind wel dat er een moment mag komen dat ze eens de gevolgen van haar acties moet dragen, anders wordt het eenzijdig en ook irritant. Mayra heeft inmiddels zoveel ellende aangericht en eigenlijk ook vijanden gemaakt, dat het in feite onbegrijpelijk is dat er nog mensen zijn die met haar om willen gaan. Voor alles wat ze aangericht heeft, heeft ze eigenlijk nog nooit verantwoording af moeten leggen.
Dat mag nu (eindelijk!) wel eens veranderen, vind ik... :yup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3760 keer
Is bedankt: 2405 keer

Berichtdoor ranske » do 07 jun 2018, 10:18

Oef, dat is het en laat het nu snel gebeuren. Hopelijk begint Waldek zich ander af te vragen.
Heel haar houding is altijd kunstmatig, die is nooit eens gewoon bereikbaar. 8)
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1339 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor satine » do 07 jun 2018, 11:27

Christel schreef:Voor alles wat ze aangericht heeft, heeft ze eigenlijk nog nooit verantwoording af moeten leggen.

Inderdaad, denken we gewoon nog maar even aan de Jessica-affaire.
Daar heeft ze alles uit de kast gehaald om Jessica te kraken omdat die niet met haar de koffer in wou duiken.
De bewijzen van haar leugens stonden op beeld, Jessica legde klacht neer en wat gebeurde er?
Niks.
En sullige Waldek denkt nu dat hij DE vis der vissen aan de haak geslagen heeft.
Van mij mogen er best slechteriken in Thuis zitten, maar die moeten ook af en toe eens flink op hun bek gaan.
En dat gebeurt bij Mayra niet.

Persoonlijk vind ik ook dat de schrijvers te veel te vroeg hebben weg gegeven.
Het had voor de kijker veel interessanter geweest als we Mayra naar de kamer van Nuria hadden zien gaan en ons hadden afgevraagd wat ze daar ging doen.
Dan was het nog een béétje spannend geweest.
Nu weten we wat ze gedaan heeft en is het alleen maar afwachten tot haar gedoe uitkomt.
Dit is een gemiste kans, vind ik.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Robin23 » do 07 jun 2018, 11:55

Ik ben ook fan van Mayra, maar idd, ze had eens op de blaren mogen gezeten hebben voor één van haar acties en niet altijd er onderuit gekomen mogen zijn.
Robin23
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor heidiw » do 07 jun 2018, 13:25

Er moet inderdaad altijd wel een slechterik zijn die met veel wegraakt, en ik zit soms ook wel te kijken en mij af te vragen hoe en waarom ze iets doet en hoe ze ermee wegraakt maar ze roept bij mij geen sympathie op in tegenstelling tot andere slechterikken zoals (voor de 45-plussers onder ons :mrgreen: ) J.R. Ook Paul uit neighbours is een slechterik maar wel een leuke en dat is wat ik bij Mayra mis.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages