Mayra Magiels (Muriel Bats)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Berichtdoor Kiki_Dee » do 08 feb 2018, 11:53

Zal Mayra nu nog de waarheid vertellen... of Zoë gewoon houden en van niets gebaren...
Kiki_Dee
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 69 keer

Berichtdoor xJxLxTx » do 08 feb 2018, 11:55

Ik denk dat Waldek zijn frank wel zal vallen zeker. Ok dat je erg emotioneel reageert als je weet dat een kennis z'n kindje overleden is, maar dat je zo hysterisch reageert.. Ze zal het nu wel aan hem gaan vertellen. Ik vroeg me ook vooral af waar Zoë was? Heeft ze die in een hysterie thuis achtergelaten en gelijk een zot naar Waldek gereden?
ochere...
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor satine » do 08 feb 2018, 12:06

Ik ben heel benieuwd of Mayra eindelijk alles gaat opbiechten.
En waar Zoë was, dat vroeg ik mij ook meteen af.
Misschien in de auto, alhoewel Mayra mij behoorlijk over haar toeren leek.
Dus of ze eraan gedacht heeft 'haar' dochter mee te nemen, is maar de vraag.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1402 keer
Is bedankt: 3149 keer

Berichtdoor xJxLxTx » do 08 feb 2018, 13:13

Hoe ze reageerde.. Kdenk dat ze Zoë zal thuis gelaten hebben. Ocharme dat kindje. Gelukkig krijgt ze wel veel liefde van Waldek. Eens benieuwd hoe hij zou reageren mocht hij te weten komen dat Zoë zijn dochter niet is.. Tegen dat hij het zal weten zal hij al zo gehecht zijn aan haar.. :(
xJxLxTx
Nog geen rang

Heeft bedankt: 26 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor martha » do 08 feb 2018, 14:43

Christel schreef:Ik ben wel benieuwd waardoor Magaly overleden is. Ze lieten zo duidelijk zien dat Nuria met haar in de auto stapte. :-?
Heel akelig allemaal... :(

Daar dacht ik ook aan gisteren : misschien heeft Nuria een auto-ongeluk gehad en was baby Magaly niet goed vastgegespt. Ik heb er wel niet opgelet of magaly in haar maxi cosi voor of achter in de auto werd gestoken. (airbags).

Vond het ook kenmerkend dat Mayra binnenstoof op de werf zonder baby Zoe, is die dan alleen achtergebleven in de flat ?
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 421 keer
Is bedankt: 623 keer

Berichtdoor Christel » do 08 feb 2018, 17:28

Het zou mij ook niks verbazen als Zoë nog gewoon thuis blijkt te zijn. Mayra was inderdaad wel heel erg in paniek door dat telefoontje, en ze was de laatste dagen sowieso al niet echt met Zoë meer bezig...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3272 keer
Is bedankt: 2171 keer

Berichtdoor Soapseut » do 08 feb 2018, 18:24

Volgens mij gaat Mayra nu net overtuigd geraken van haar gelijk wat betreft de babywissel.
Ik heb ook al gedacht dat ze uiteindelijk gewoon zal zeggen dat Waldek de vader niet is. Een DNA-test zou ook uitwijzen dat Waldek niet de vader is van Zoë, het is niet eens gelogen. En dan heeft ze Zoë voor zichzelf.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 285 keer

Berichtdoor ranske » vr 09 feb 2018, 00:16

Zogauw Waldek weet dat hij niet de vader is vraagt hij Mayra wie dan wel ?
Als Mayra dan zegt de papa van Magaly, dan is Zoë dus van hen beiden.
Zou hij denken aan de mogelijkheid dat zij evenmin de moeder is van Zoë ?
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1183 keer
Is bedankt: 559 keer

Berichtdoor satine » vr 09 feb 2018, 10:29

Soapseut schreef:Volgens mij gaat Mayra nu net overtuigd geraken van haar gelijk wat betreft de babywissel.
Ik heb ook al gedacht dat ze uiteindelijk gewoon zal zeggen dat Waldek de vader niet is. Een DNA-test zou ook uitwijzen dat Waldek niet de vader is van Zoë, het is niet eens gelogen. En dan heeft ze Zoë voor zichzelf.

Ik heb de indruk van niet, ze is niet blij met 'haar' baby en nog minder opgelucht dat 'haar' kindje nog leeft.
Ze is een hoopje zielige ellende en ik vind het moeilijk om haar als 'mama' te zien.
Ik vind haar harteloos tegenover Zoë - terwijl ze bij het zien van Magaly haast in trance was van blijdschap.

En als ze tegen Waldek zegt dat Zoë zijn kind niet is, dan ontploft er een bom in het Thuisdorp denk ik.
Dus of dat een goed idee is?

Trouwens, ik heb mij laten vertellen dat bij DNA-testen om afstamming te bewijzen, het DNA van beide ouders wordt nagekeken.
Of het waar is weet ik niet, maar dit zou zeker niet in het voordeel van Mayra zijn.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1402 keer
Is bedankt: 3149 keer

Berichtdoor Christel » vr 09 feb 2018, 10:43

Op dit moment zie ik in Mayra ook op geen enkele manier blijdschap met Zoë, eigenlijk. Ze heeft de band met haar eigen vlees en bloed blijkbaar toch schromelijk onderschat toen ze de kindjes omwisselde...

Van de andere kant zou het niet de eerste keer zijn dat Mayra uit opportunisme en puur egoïsme haar kar draait, dus het zou zomaar kunnen dat dit deze keer ook nog gaat gebeuren. Vooral nu Waldek weet dat Magaly gestorven is door een soort wiegendood en ze dus blijkbaar wel iets mankeerde. Als Mayra dit te horen krijgt van hem, zou het mij helemaal niks verbazen als ze daaruit juist de conclusie gaat trekken dat ze juist gehandeld heeft toen ze de meisjes verwisselde.

Eerder leek Magaly juist de "goede" van de 2 (hoe verknipt dit ook klinkt :sick: ) omdat ze nooit huilde. Dat blijkt nu toch anders uit te pakken...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » vr 09 feb 2018, 13:21

Christel schreef:Vooral nu Waldek weet dat Magaly gestorven is door een soort wiegendood...

Dat heb ik niet meegekregen, heb ik gisteren iets gemist? Kan wel omdat ik er niet zo met mijn hoofd bij was :)
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 108 keer

Berichtdoor heidiw » vr 09 feb 2018, 13:34

Christel schreef:Vooral nu Waldek weet dat Magaly gestorven is door een soort wiegendood en ze dus blijkbaar wel iets mankeerde.

Er hoeft niets te mankeren hoor opdat een kindje zou sterven aan wiegendood. Maar, net omdat het wiegendood is moet wettelijk gezien een autopsie uitgevoerd worden. Daar zou wel eens iets kunnen uitkomen natuurlijk...
heidiw
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 243 keer
Is bedankt: 409 keer

Berichtdoor Christel » vr 09 feb 2018, 15:22

Tiboko schreef:
Christel schreef:Vooral nu Waldek weet dat Magaly gestorven is door een soort wiegendood...

Dat heb ik niet meegekregen, heb ik gisteren iets gemist? Kan wel omdat ik er niet zo met mijn hoofd bij was :)

Twan vertelde tegen Waldek dat hij Magaly dood in haar wiegje gevonden had toen hij haar wilde wekken voor haar flesje...

heidiw schreef:
Christel schreef:Vooral nu Waldek weet dat Magaly gestorven is door een soort wiegendood en ze dus blijkbaar wel iets mankeerde.

Er hoeft niets te mankeren hoor opdat een kindje zou sterven aan wiegendood. Maar, net omdat het wiegendood is moet wettelijk gezien een autopsie uitgevoerd worden. Daar zou wel eens iets kunnen uitkomen natuurlijk...

Dat is helemaal waar... Ik zet het er behoorlijk krom neer, maar wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen is dat Magaly niet door een externe factor (zoals bijvoorbeeld een auto ongeval oid) is overleden. Ik kan me dan zo voorstellen dat Mayra daaruit de conclusie gaat trekken dat ze "juist" gehandeld heeft, gewoon omdat ze al de hele tijd bang was dat haar kind niet gezond zou zijn... ;)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Soapseut » vr 09 feb 2018, 17:45

Mayra had spijt omdat ze er van uitging dat haar echte kind dan toch gezond was. Haar echte kind is nu dood... ze zal nu wel bijdraaien ten opzichte van Zoë.

En dan acht ik het mogelijk dat ze tegen Waldek zegt dat die de vader niet is (tenzij ze inderdaad wettelijk verplicht wordt om ook zichzelf te laten testen, maar Mayra kennende vindt ze daar ook wel een oplossing voor...).
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 133 keer
Is bedankt: 285 keer

Berichtdoor Christel » vr 09 feb 2018, 22:14

En ja hoor...; Magaly is toch dood, dus mevrouw gooit simpelweg de foto van haar telefoon en gaat door met haar leven.
Door met Zoë... :sick:
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages