Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Berichtdoor martha » do 06 dec 2018, 15:29

jessie V. schreef:Frank is weer zijn gewone eigenwijze, onmogelijke zelf. Slaat er gewoon weer op los.
Hij weet precies wie hem heeft overvallen en wie hem heeft bestolen. Terwijl Dries hem helemaal niet kende, noch weet waar hij woont. Waarom zou Dries bij hem gaan inbreken?
En als de agenten hem dan niet geloven, begint hij weer tegen hen uit te varen.

Bwa Jessie, als er mij iemand zou zeggen dat mijn dochter een omgebouwd gedrocht is, dan zou ik er ook op kloppen, zeker weten :yup: Ieder normale ouder toch. En ik ben nochtans iemand die nooit klappen heb uitgedeeld. Het is dus maar meer dan waarschijnlijk dat Frank Dries gaat aanwijzen als zijn belager. Ik zou ook zo reageren :yup: Frank Bomans is zo iemand die zijn gedachten heeft en die daar niet van zal afwijken. Heb zelf zo'n broer met dezelfde denkwijzen waarvan hij niet afwijkt, het is ofwel zwart ofwel wit, grijs kennen ze niet. ik noem hem dan ook altijd onze Frank Bomans :lol:
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor satine » do 06 dec 2018, 15:52

Tja, Tim vroeg of Frank met iemand ruzie had - dan kom je al snel bij Dries uit.
Dat hij daarna weer in overdrive ging, daar ben ik het wel mee eens - dat was niet nodig.

Edit: het was blijkbaar niet Tim die dit vroeg, maar zijn collega.
Laatst bijgewerkt door satine op do 06 dec 2018, 16:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1721 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor martha » do 06 dec 2018, 16:07

Ook op gelet dat Tim op zeker moment zijn lach niet kon bedwingen ? Ik weet niet meer met wat maar het was iets wat Frank zei.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 493 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor satine » do 06 dec 2018, 16:20

Was het niet omdat Frank zei: 'Hoe kan ik dat weten, gij zijt van de flikken. Zoek het uit!'
Toen zag ik Tim wel even monkelen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 11 dec 2018, 10:30

Het kan aan mij liggen, maar Frank lijkt mij een veel aangenamer mens als zijn Suske niet in de buurt is.
:mrgreen:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » di 11 dec 2018, 11:00

Ja dat valt op, zal ook letterlijk het alleen zijn thuis. Frank heeft dat nodig om zijn geest tot rust te laten komen.
Als hem geen inbreker de kop inslaat natuurlijk. :eek:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1450 keer
Is bedankt: 580 keer

Berichtdoor heidiw » di 11 dec 2018, 11:56

satine schreef:Het kan aan mij liggen, maar Frank lijkt mij een veel aangenamer mens als zijn Suske niet in de buurt is.
:mrgreen:

Tuurlijk, geen gezaag of gesnauw noch zuur gezicht van Simonne, hij staat op als hij wakker wordt, eet als hij honger heeft, drinkt zijn slurfke als hij dorst heeft, speelt met de kindjes, gaat en staat waar hij wil en niemand die er commentaar op geeft. Een ongekende luxe :yup: en met die kinderen spelen geeft hem het gevoel dat bompa zijn best nog nuttig is en veel voldoening geeft.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 800 keer

Berichtdoor jessie V. » di 11 dec 2018, 16:01

Al bij al vind ik dat Simonne toch wel heel dikwijls reden heeft voor dat zure gezicht.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor jessie V. » di 11 dec 2018, 23:12

Mijn lelijke kant zegt dat Frank gewoon niet alleen kan zijn. Hij zit overal, behalve thuis. Laat zich overal van zijn beste kant zien. Uitnodigingen verzekerd.
Ik vraag me toch af, waarom hij zo ineens alleen naar huis gekomen is. Hij zat nou niet direct aan de overkant van de straat. Eigenaardig.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1931 keer
Is bedankt: 1853 keer

Berichtdoor Christel » wo 12 dec 2018, 10:56

Zoals ik het begreep, is hij eigenlijk zo'n beetje gegaan nadat Kaat daar toegekomen is, toch?
Als dat zo is, dan begrijp ik dat ergens wel...

Frank is volgens mij niet het type wat heel graag lang op vakantie gaat, en cultuur opsnuiven zie ik hem ook niet echt doen. Hij heeft het thuis wel naar zijn zin en is eigenlijk vooral naar Amerika gegaan om Luc's assen te verstrooien en om Simonne een plezier te doen.

Eigenlijk passen Frank en Simonne niet zo geweldig bij elkaar, vind ik (ik vraag me zelfs af of Frank wel echt bij iemand past. Het is dat hij vroeger nogal een "vrouwenzot" was, maar anders was hij qua karakter en de verdere rest eigenlijk veel beter vrijgezel gebleven), dus na een tijdje constant op elkaars lip, kan ik me zo voorstellen dat het voor beiden wel tijd was dat hij naar huis ging.

Dan kan Simonne zich nog even vermaken op vakantie, terwijl Frank thuis weer in z'n element is...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4056 keer
Is bedankt: 2570 keer

Berichtdoor apestaart » wo 12 dec 2018, 11:17

Simonne kan zich nu vooral met Kaat bezighouden, zo kan de moeder-dochter relatie volledig tot zijn plooi komen want het is nodig aangezien Kaat nu psychisch onderdoor is met dat geval van Dries.
Simonne kennende zal zij zodra zij thuis zijn Dries ferm zijn vet geven en het zal ferm stuiven.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 16 keer

Vorige

Keer terug naar Personages