Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Frank Bomans (Pol Goossen)

Berichtdoor Ganja » wo 13 apr 2011, 22:11

Ik heb me suf gezocht naar een topic over Frank Bomans en als er nu iemand met zo'n postje op komt dagen eet ik mijn schoenen op :lol: :mrgreen: :P Nee écht wel raar dat die hier geen postje heeft ! ! ! is toch veel besproken figuur?!

Enfin....
Zijn reactie op Franky was de max - ik ken homo's en gij zijt geen janet :lol:
Dikke ontkenning dus van zijn kant
En nu hij Max en zijn vriendje heeft ontmoet zal het er volgens mij niet op beteren
Zijn gezicht sloeg alles toen Max en dat vriendje onozel deden in zijne Taxi.
En denk dat het verhaal nog een staartje krijgt...
En hopelijk voor Franky dat Frank de macho nog zal bij draaien en dat het niet te lang duurt.
Frank de macho gaat het nog moeilijk krijgen...
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer

Re: Frank Bomans

Berichtdoor satine » wo 13 apr 2011, 22:19

Tot nu toe had Frank Bomans geen eigen topic, er was wel dit:

viewtopic.php?f=1&t=2760

;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Ganja » wo 13 apr 2011, 22:30

satine schreef:Tot nu toe had Frank Bomans geen eigen topic, er was wel dit:
viewtopic.php?f=1&t=2760
;)

OEF :mrgreen:

En heb ff een fotoke gestolen uit creatief van Thomsten omdat die fotokes wel lol zijn en dit fotoke hier wel past :mrgreen:

Afbeelding

Franky zal wel een paar jongens verslijten :lol: :mrgreen: :P ;) ;)
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor dylan » wo 13 apr 2011, 22:50

hij mag mij ook wel eens komen verslijten (franky hé)
ja vraag me idd wel af hoe hij zal reageren als hij hoort dat franky een 'ex' was van max :P
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Gebruikers-avatar
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Berichtdoor ThomSten » wo 13 apr 2011, 23:25

Ganja schreef:En heb ff een fotoke gestolen uit creatief van Thomsten omdat die fotokes wel lol zijn en dit fotoke hier wel past :mrgreen: )

Op die fotokes van mij staat geen copyright of zo he, iedereen mag die kopiëren over het ganse forum. Daar zijn ze voor, nietwaar?
Gebruikers-avatar
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 1 keer

Berichtdoor jessie V. » do 14 apr 2011, 13:32

Het gedrag van Franky lijkt zo weinig op dat van die twee die Frank in zijn taxi kreeg, dat Frank alleen nog maar gesterkt zal worden in zijn mening dat Franky alleen maar denkt dat hij homo is en dat dat wel overwaait.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1849 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor Ganja » do 14 apr 2011, 15:15

jessie V. schreef:Het gedrag van Franky lijkt zo weinig op dat van die twee die Frank in zijn taxi kreeg, dat Frank alleen nog maar gesterkt zal worden in zijn mening dat Franky alleen maar denkt dat hij homo is en dat dat wel overwaait.

Ik heb zo een roze vermoeden :mrgreen: dat dit de bedoeling is.
Net zoals ik denk dat het niet de bedoeling is dat Frank zich snel neerlegt bij de homoseksualiteit van zijn zoon.
En denk dat het nog in de taxi gaat uitkomen van Franky & Max en anders later mss?
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Ganja » do 21 apr 2011, 21:10

:clap: dat Frank op zijn plaats werd gezet door zijn lievelings dochter Bianca :clap: :thumbup:
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Crackers » wo 27 apr 2011, 19:29

wel grappig hoe frank tijdens zijn werk informatie zit op te zoeken over homoseksualiteit
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gebruikers-avatar
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 407 keer
Is bedankt: 698 keer

Berichtdoor Ganja » wo 27 apr 2011, 21:06

Frank zoekt via Google alles over homoseksualiteit maar blijkbaar gebruikt hij zijn eigen Google versie :crazy: :P
Want je moet maar is in Google homoseksualiteit in typen dan kom je op sites die het tegendeel bewijzen van wat hij gelezen heeft. Maar Frank zou natuurlijk Frank niet zijn als hij dan niet bleef zoeken tot hij iets gevonden had wat in zijn kraam past en blijkbaar is hij dan heeeeeeeeeeeel lang aan het zoeken geweest op zijn eigen Google :mrgreen: mss heeft hij een Frank google uitgevonden :lol:

En dan dat gesprek met Waldek. Ja mss is homoseksualiteit iets zoals roken dan geeft iemand je een cigaret en ga je roken :crazy:
Zoals die twee dat zegde zou het dan zijn van... iemand biedt je een homo aan en floep je bent homo
Afbeelding
De zotten zijn de wereld nog niet uit die dat geloven :P
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor hannanaske » do 28 apr 2011, 01:30

Hij is wel zo slim om raad te vragen bij iemand waarvan hij weet dat die er net zo over denkt als hijzelf, zo voelt hij zich toch weer een beetje gesteund :clap:

Eerst Mo die er zo negatief over doet, en nu ook de Waldeck! Weer het clichébeeld van migranten die ni zo tolerant zijn? :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 124 keer
Is bedankt: 681 keer

Berichtdoor satine » do 28 apr 2011, 07:03

hannanaske schreef:Hij is wel zo slim om raad te vragen bij iemand waarvan hij weet dat die er net zo over denkt als hijzelf, zo voelt hij zich toch weer een beetje gesteund :clap:

Eerst Mo die er zo negatief over doet, en nu ook de Waldeck! Weer het clichébeeld van migranten die ni zo tolerant zijn? :lol:

Ik zou die migranten vervangen door gelovigen.
Het is vanuit hun overtuiging dat zij tegen zijn, niet vanuit hun etniciteit. ;)
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Christel » do 28 apr 2011, 11:03

satine schreef:
hannanaske schreef:Hij is wel zo slim om raad te vragen bij iemand waarvan hij weet dat die er net zo over denkt als hijzelf, zo voelt hij zich toch weer een beetje gesteund :clap:

Het is vanuit hun overtuiging dat zij tegen zijn, niet vanuit hun etniciteit. ;)

Zo komt dat op mij toch ook over inderdaad... :)
En tsja, ik denk dat Frank zo'n beetje weerspiegeld wat de meesten in zijn plaats zouden doen: die willen alleen hun eigen visie horen omdat dat volgens hen de juiste is. Hij zegt dat hij zoekt naar informatie maar dat doet hij alleen niet om wijzer te worden, maar eerder om zijn punt te bewijzen. Was wel te verwachten, helaas... ;)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor Ganja » do 28 apr 2011, 22:05

Afbeelding

JA dat hebben we daarstraks gezien toen hij Max bedreigde terwijl dat wel het vriendje is van zijn zoon.
Voor Franky gaat hij blijkbaar niet (meer) door een vuur integendeel het wordt hoe langer hoe erger :crazy:
Maar ja hij zegde het al....

Afbeelding
Arme Franky, en dan te weten dat in real life er nog mensen zijn zoals Frank die zo reageren op hun kind :cry:
Gebruikers-avatar
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor hannanaske » do 28 apr 2011, 23:49

satine schreef:

Maar niet elke gelovige mens is zo kortzichtig en zéker niet elke religie is conservatief. Ik kan onmogelijk geloven dat er één God zou bestaan die mensen zo zou discrimineren. Het fobische gedrag is geen religie, maar een cultuur! Daar heb je 100 procent gelijk in.
Maar het is weer een Marokkaan die zo negatieve uitlatingen doet...terwijl er marokkanen bestaan die wél heel openminded zijn.

Maar bon...Frank zijn cultuur is ook maar beperkt tot de gastronomie van verschillende biersoorten en de tempels en vrouwen! :P
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 124 keer
Is bedankt: 681 keer

Volgende

Keer terug naar Personages