Sandrine De Decker

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Sandrine De Decker

Berichtdoor nounake » do 26 jan 2017, 16:06

Caligula schreef:
nounake schreef:Misschien maar liever de moeders laten behandelen ...daar zijn kosten aan ! :boo:

Mijns inziens teveel kosten om het nog goed te maken. Ik denk dat hier de kosten/baten analyse (dixit Bob) teveel overhelt naar de kosten kant. De ene is een schotelvod en de andere liegt dat ze zwart ziet.
Wat gaan die twee doen als Sandrinneke begint te puberen?
Ik denk dat als dat de moderne opvoeding is ik het toch bij het "oude" ga houden. :whistle:
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5851 keer
Is bedankt: 778 keer

Berichtdoor heidiw » do 26 jan 2017, 19:33

Ja inderdaad, daar zijn geen kosten aan, er is gewoon geen doen meer aan :mrgreen:
Maar serieus, Sandrine wordt door beide "moeders" gezien als de slechte in het verhaal want ze maakt de moekes het leven toch zo zuur... Tja, makkelijker zoiets zeggen dan onder ogen zien dat Sandrientje alweer het slachtoffer is van hun fratsen, enfin, de fratsen van Mayra en de wereldvreemdheid van Ann.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 447 keer
Is bedankt: 740 keer

Berichtdoor heidiw » di 11 apr 2017, 23:05

Hebben beide oorlogvoerende moeders eigenlijk al eens aan Sandrine gevraagd wat ze er van vindt. Ze zit in het 2de leerjaar en op die leeftijd hebben die ook al een mening. Maar ja, het arm schaap zal zoals gewoonlijk over het hoofd worden gezien.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » wo 12 apr 2017, 10:42

Ze hebben natuurlijk een mening, maar een scheiding is altijd heel verwarrend voor een kind.
Om haar dan ook nog eens te gaan vragen welke mama ze kiest - wat inhoudt dat ze de andere mama 'afwijst - dat lijkt mij niet zo'n goed plan.
Niet op die leeftijd, daar lijkt ze me toch nog te jong voor.
Als het omgangsrecht bepaald wordt door een jeugdrechter, wordt een kind ook pas 'gehoord' als het 12 jaar is.

Dus ik begrijp wel dat Ann er voor kiest om Sandrine op dit moment 'een zo normaal mogelijk' leven te laten leiden.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1687 keer
Is bedankt: 3743 keer

Berichtdoor heidiw » wo 12 apr 2017, 13:14

O neen, ik heb het helemaal niet over kiezen en afwijzen! Wel over hoe ze zich erbij voelt dat beide mama's haar van de ander willen afsluiten, want behalve dat mama Mayra stout is geweest en dat ze even elders wonen weet dat kind van niets. Zelfs niet dat de relatie tussen beide mama's niet meer goed komt. En natuurlijk is een scheiding voor kinderen verwarrend, juist daarom dat ik vind dat ze wel eens wat meer uitleg mogen verschaffen want als het tot een rechtszaak komt zal iedereen en vooral Sandrine voor voldongen feiten worden geplaatst.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » wo 12 apr 2017, 13:22

Op de leeftijd van Sandrine (7-8 jaar) is het niet slecht om vragen te beantwoorden als ze gesteld worden.
Ik neem aan dat Ann en haar omgeving Sandrine goed in het oog houden en uitleg geven als dat nodig mocht blijken.

Haar nu vertellen dat de kans bestaat dat ze 1 van haar mama's niet meer zal zien, lijkt mij hier niet aangewezen.
Haar zeggen dat het haar fout niet is dat haar mama's ruzie hebben, is wel een goed idee.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1687 keer
Is bedankt: 3743 keer

Berichtdoor Christel » wo 12 apr 2017, 13:43

satine schreef:Haar zeggen dat het haar fout niet is dat haar mama's ruzie hebben, is wel een goed idee.

Vooral dat lijkt me inderdaad heel erg belangrijk...

Maar verder iets uit proberen te leggen, lijkt me echt heel lastig. Een scheiding op zich is al moeilijk te plaatsen voor een kind, laat staan als ze ook nog eens niet meer naar 1 van de ouders mag...
Wat dat betreft vraag ik me af of Ann er wel goed aan doet om Mayra de oorlog te verklaren sinds haar vlucht naar Kaapverdië. Van de andere kant begrijp ik heel goed dat Ann schrik heeft dat Mayra nog eens een verdwijntruc uithaalt, en deze keer niet eerlijk zegt waar ze naartoe is.
Hoe doe je het dan eigenlijk nog goed voor je kind, hè? Ik zou werkelijk waar geen idee hebben... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3958 keer
Is bedankt: 2513 keer

Berichtdoor nounake » wo 12 apr 2017, 13:56

Zou peggy hier niets te zeggen hebben ? Zij heeft Sandrine wel aan Anne "gegeven" en niet aan Mayra; Tom is toch de biologische vader , zou die dan niets gevraagd worden ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » wo 12 apr 2017, 13:58

Als ze nu Sandrine laten kiezen denk ik dat de kans bestaat dat ze Jessica kiest en wie gaat haar dat kwalijk nemen ?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor hannanaske » di 25 apr 2017, 21:17

Sandrientje was zo mondig vandaag. Denk ook dat ze de truken gaat leren over hoe je voordeel haalt uit gescheiden ouders :lol:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gebruikers-avatar
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 165 keer
Is bedankt: 683 keer

Berichtdoor karolien85 » wo 26 apr 2017, 07:51

Ik dacht al dat Matra onmiddellijk ja ging zeggen op haar vraag van de Ipad.
Gelukkig deed ze dat niet.
Gebruikers-avatar
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 285 keer
Is bedankt: 246 keer

Berichtdoor Soapseut » do 18 mei 2017, 21:29

Eerst pannenkoeken met suiker bij mama Mayra en papa Wally, dan chocomelk bij oma Marianne... straks kunnen ze dat kind van het behang schrapen met al die suiker...
Soapseut

Berichtdoor nounake » vr 19 mei 2017, 07:50

Ze is bijna grootgebracht op pannekoeken ; in de periode dat ze bij Peggy en Rosa mocht logeren at ze niets anders ! Maat toen vond Anne dat ok .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor jessie V. » vr 19 mei 2017, 10:22

Inderdaad, altijd pannenkoeken. :lol:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1916 keer
Is bedankt: 1821 keer

Berichtdoor Captain Cuckoo » za 20 mei 2017, 09:16

Stel dat Sandrine zelf een keuze zal moeten maken en uitspreken, wat zal haar voorkeur zijn. Een leugenachtige maar vrolijke mama Mayra en vrolijke papa Wally of een eerlijke maar norse mama Ann? :denk:
Gebruikers-avatar
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 594 keer
Is bedankt: 1142 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages