Leo Vertongen (Walter Moermans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)

Berichtdoor johan1969 » vr 26 okt 2018, 11:25

Leo heeft totaal geen rol meer, idem Marianne. Dan verzinnen de scenaristen maar wat : ruzie stoken, roddelen etc
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 97 keer

Berichtdoor Kwast » za 27 okt 2018, 03:00

Jullie zeggen toch iets als "te goed is ook half zot?" Nou die vlieger gaat voor Leo zeker op. Marianne roept, Leo draait. Compleet van de pot gerukt ouwe! Laat mens lekker in d'r sop gaarkoken. Al vrees ik dat Leo net zo weinig matties heeft als Marianne. Dus ja, als je niets beters hebt, moet je het er maar mee doen.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 317 keer
Is bedankt: 447 keer

Berichtdoor martha » za 27 okt 2018, 13:01

Waarom loopt die de ene dag met een kruk en de andere niet ? En hij staat ook beter zonder een frou frou.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 495 keer
Is bedankt: 801 keer

Berichtdoor ikke » za 27 okt 2018, 13:11

martha schreef:Waarom loopt die de ene dag met een kruk en de andere niet ? En hij staat ook beter zonder een frou frou.

Verandering van spijs dat doet toch eten???
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1877 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Kwast » za 27 okt 2018, 15:34

Frou frou? Ik heb op Malta een klapper gemaakt van een traptrede. De ene dag kan ik beter lopen dan de andere. Het zal zoiets zijn peis ik.

Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor nounake » za 27 okt 2018, 16:19

martha schreef:Waarom loopt die de ene dag met een kruk en de andere niet ? En hij staat ook beter zonder een frou frou.

Zijn haar was wonderlijk gegroeid op één dag ...door de schok van de boksmatch van de 2 dames?
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5862 keer
Is bedankt: 779 keer

Berichtdoor ikke » di 30 okt 2018, 09:46

Hij verwijt zijn beste vriendinnen van kinderachtig gedrag. Hoe volwassen gedraagt hij zich?
Zo staan roepen en tieren en niet luisteren naar wat Marianne wil zeggen.... heel volwassen! Bravo Leo, als jij een hartaanval krijgt heb je het volledig aan jezelf te danken, mijn gedacht!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » di 30 okt 2018, 10:39

ikke schreef:Bravo Leo, als jij een hartaanval krijgt heb je het volledig aan jezelf te danken, mijn gedacht!

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan begrijpen dat hij boos is, maar je kunt het ook overdrijven... :shock: :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2575 keer

Berichtdoor apestaart » di 30 okt 2018, 10:56

ikke schreef:Hij verwijt zijn beste vriendinnen van kinderachtig gedrag. Hoe volwassen gedraagt hij zich?
Zo staan roepen en tieren en niet luisteren naar wat Marianne wil zeggen.... heel volwassen! Bravo Leo, als jij een hartaanval krijgt heb je het volledig aan jezelf te danken, mijn gedacht!

Dat is hem het juist, hij wil niet meer luisteren naar Marianne, sterker nog hij gelooft niks meer wat Marianne te zeggen heeft.
Voor hem is Marianne een ordinaire dievegge en hij heeft klacht willen neerleggen bij Dieter voor diefstal maar deze heeft de klacht afgewimpeld wegens onvoldoende bewijs.
Het liefst had Leo gewild dat Marianne voor een tijd in de gevangenis zou vliegen.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

Berichtdoor ikke » di 30 okt 2018, 14:17

apestaart schreef:
ikke schreef:Hij verwijt zijn beste vriendinnen van kinderachtig gedrag. Hoe volwassen gedraagt hij zich?

Dat is hem het juist, hij wil niet meer luisteren naar Marianne, sterker nog hij gelooft niks meer wat Marianne te zeggen heeft.
Voor hem is Marianne een ordinaire dievegge en hij heeft klacht willen neerleggen bij Dieter voor diefstal maar deze heeft de klacht afgewimpeld wegens onvoldoende bewijs.
Het liefst had Leo gewild dat Marianne voor een tijd in de gevangenis zou vliegen.

Wel? Dat bewijst toch hoe kinderachtig hij zelf is?
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » di 30 okt 2018, 17:35

ikke schreef:
apestaart schreef:

Wel? Dat bewijst toch hoe kinderachtig hij zelf is?

Inderdaad...
Leo zei een paar dagen geleden nog dat hij Marianne graag heeft, maar dat blijkt echt bijna nergens uit. Het is zonder meer heel mooi hoe hij een paar keer (terecht overigens) opgekomen is voor haar tegenover haar kinderen, maar verder doen die 2 niks anders dan steggelen en ruzie maken. Ook weer in dit geval; het is ineens allemaal Marianne haar schuld, hij laat haar niet eens uitpraten en staat daar compleet uit zijn dak te gaan.
Als hij toch zo laag over Marianne denkt dat hij haar er zelfs van beschuldigd een dievegge te zijn, wat doet hij dan bij haar elke keer? Want Marianne is zoals ze is, en dat weet Leo al jaren.

Het wordt in mijn ogen hoog tijd dat hij in gaat zien dat vriendschap en schrik om alleen te zijn niet hetzelfde is, en hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Marianne. De "vriendschap" tussen die 2 vind ik met de week ongemakkelijker worden om naar te kijken. Ik zie "het" gewoon écht niet... :nope:
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Kwast » di 30 okt 2018, 21:24

Ik vraag me af in hoeverre Leo gelijk heeft. Zou Marianne Rosa hebben gebeld als Nancy niet was binnen komen stormen? Het is natuurlijk wel raar dat Marianne die ring bij zich hield en Rosa niet inlichtte. Pas toen Nancy op kwam dagen

Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » wo 31 okt 2018, 11:21

Tsja, dat zullen we nou eigenlijk nooit meer zeker weten...
Feit is dat Marianne die ring wel echt gewoon gevonden heeft en niet gestolen. Feit is dat ze Rosa niet heeft ingelicht toen ze hem had, maar feit is ook dat mensen daar waarschijnlijk wel vaker niet zo snel meer toe geneigd zijn als ze eerder al meteen beschuldigd werden van het opzettelijk laten verdwijnen van die ring. Wat Marianne verder van plan was, daar hebben we helaas het raden naar, maar dat ze vreemd deed staat als een paal boven water.

In mijn ogen is het vooral een feit dat alle betrokken dames heel moeilijke mensen zijn (en dan druk ik me nog voorzichtig uit :mrgreen: ), dat Leo dat weet en dat hij zich nou niet ineens zo moet aanstellen. Het is voor hem altijd al te nemen of te laten geweest... ;)
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Tiboko » wo 31 okt 2018, 12:34

Christel schreef:
In mijn ogen is het vooral een feit dat alle betrokken dames heel moeilijke mensen zijn (en dan druk ik me nog voorzichtig uit), dat Leo dat weet en dat hij zich nou niet ineens zo moet aanstellen.

Klopt, maar dat hij zich zo extreem opwond, blijft toch een beetje on-Lejooos.

Met die zaak rond Stan was hij toch precies een beetje meer begripvol geworden, je denkt dat die mens dat stilaan wel de dingen leert te relativeren, maar nee dus.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 178 keer

Berichtdoor apestaart » wo 31 okt 2018, 12:40

Hij zou dat beter wel doen relativeren sterker nog, hij zou beter niet teveel van alles aantrekken of nog beter nog niks van aantrekken als hij nog lang van zijn pensioen wil genieten want als hij nog vele keren in een Franse colère gaat schieten gaat hij nog een beroerte krijgen die hij niet zal overleven.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Is bedankt: 16 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages