Leo Vertongen (Walter Moermans)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)

Berichtdoor tvx1 » vr 15 jun 2018, 14:27

Kwast schreef:
apestaart schreef:Met die schermutseling met Stan is Leo ongelukkig gevallen, ik hoop voor Leo en vooral voor Stan dat het goed afloopt want anders ziet het voor Stan niet goed uit.

Niemand die weet dat Stan er iets mee te maken heeft. Mocht dat wél zo zijn en Leo is het hoekje om. Dan is het dood door schuld. Stan had niet de intentie om Leo om zeep te helpen. Hij duwde Leo en Leo kwam ongelukkig terecht.

Nee, dood door schuld is een heel ander gegeven. Dit zou eerder slagen en verwondingen met de dood tot gevolg of onopzettelijke doding zijn. Maar laten we positief zijn en ervan uitgaan dat Leo het wel overleeft.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 442 keer
Is bedankt: 582 keer

Berichtdoor heidiw » wo 05 sep 2018, 18:31

Hij leeft en aan zijn hersens en knorrepotgehalte scheelt er niets. Nu nog zijn geheugen een beetje op orde krijgen.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 726 keer

Berichtdoor apestaart » wo 05 sep 2018, 19:46

Neen mannekes, wij zijn nog niet van die hartvreter af. :mrgreen:
Maar goed ook, het zou jammer zijn moest Leo uit de serie verdwijnen.
Als hij opnieuw herinnerd wat er gebeurt is dan hangt Stan, zeker weten.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 12 keer

Berichtdoor apestaart » do 06 sep 2018, 00:03

Leo weet blijkbaar toch wat er met hem gebeurd is, hij heeft tegen Marianne verteld dat Stan hem geduwd heeft maar Marianne heeft blijkbaar nog niks tegen Tom en Judith verteld.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor heidiw » do 06 sep 2018, 08:44

Mevrouw Bastiaens heeft ook gebeld zei zijn assistent, maar voor Tommeke moest ze maar tot morgen wachten want Stanneke ging voor natuurlijk. En dan nog, zal het verhaal van Leo door Tunnelvisie Tom geloofd worden?
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor ikke » do 06 sep 2018, 12:30

heidiw schreef:Mevrouw Bastiaens heeft ook gebeld zei zijn assistent, maar voor Tommeke moest ze maar tot morgen wachten want Stanneke ging voor natuurlijk. En dan nog, zal het verhaal van Leo door Tunnelvisie Tom geloofd worden?

Als Tom Leo niet geloofd is dat Tom zijn probleem want Leo of Marianne zullen het ook wel aan de politie vertellen en die zullen dat zeker onderzoeken. Maar dat zal niet zo snel "verteld" worden in Thuis, vrees ik.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1843 keer
Is bedankt: 1765 keer

Berichtdoor heidiw » do 06 sep 2018, 13:35

Ja haha, onderzoek door het duo superflikken :razz:
Hopelijk staat er iets op de tablet van Britney over het ongeval dat Stan veroorzaakte.
Maar wel goed gelachen met Leo toen hij tegen Marianne zei: ge zijt daar eindelijk, 't werd tijd. Ook goed dat hij het tegen haar wel zei dat Stan hem geduwd had. Misschien wou hij het tegen die dokter niet zeggen omdat hij het eerst binnen de familie wil uitklaren.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » do 06 sep 2018, 14:34

Als ik denk aan de toestand waarin Stan zich bevindt momenteel, Leo wel eens meteen zou kunnen geloofd worden.
Tom is naïef wat Stan betreft, maar hij is niet blind.

Ik ben wel blij dat Leo er relatief goed vanaf gekomen is.
Hij is niet altijd mijn favoriet, maar de scènes tussen hem en Marianne vind ik meestal wel leuk. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1678 keer
Is bedankt: 3710 keer

Berichtdoor Kwast » do 06 sep 2018, 19:47

Hebben ze Leo nou een stuk maandverband op de knar geplakt? Gelukkig is die man weer compus mentis. Hoe lang zal het duren eer Stan wordt gepakt? Leo is er gelukkig goed vanaf gekomen.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 316 keer
Is bedankt: 445 keer

Berichtdoor apestaart » do 06 sep 2018, 22:16

Leo heeft nu aan Tom verteld dat Stan hem een duw gegeven heeft en tot mijn verbazing geloofd Tom Leo zijn verhaal, sterker nog hij gaat Stan er mee confronteren.
Leo zal tot mijn verbazing geen klacht neerleggen maar eist van Stan welgemeende excuses.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Berichtdoor heidiw » vr 07 sep 2018, 12:30

Sterk van Leo dat hij (voorlopig) geen klacht wil indienen tegen Stan. Niet om Stan te sparen maar wel Judith die volgens hem al genoeg te verwerken kreeg de laatste weken.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor ikke » vr 07 sep 2018, 12:34

heidiw schreef:Sterk van Leo dat hij (voorlopig) geen klacht wil indienen tegen Stan. Niet om Stan te sparen maar wel Judith die volgens hem al genoeg te verwerken kreeg de laatste weken.

Sterk? Hij had dood kunnen zijn! Ik ben heel benieuwd wat de toekomst brengen zal. Zo'n zaken mogen toch niet zonder gevolg blijven?
Akkoord, Stan moet niet naar de gevangenis, maar er moet toch iets gedaan worden als ze niet willen dat het van kwaad tot erger gaat met Stanneman? En dan weten ze (voorlopig) nog niets van het vluchtmisdrijf... :shock:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor heidiw » vr 07 sep 2018, 12:45

Ja juist daarmee. En ook gezien het koleriek trekje van Leo vind ik het sterk dat hij het eerst binnenskamers wil oplossen en Judith in gedachten heeft.
Maar natuurlijk mag het niet zonder gevolgen blijven, maar het zal aan Tom en Judith zijn om die gevolgen te bepalen. Enfin, als Stan zijn excuses aanbiedt tenminste. Als hij dat niet doet kan Leo nog altijd klacht indienen. En dan weet hij inderdaad ook nog niet dat Stan nog een ander slachtoffer gemaakt heeft. Dat zou zijn beslissing ook nog kunnen beïnvloeden.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor ikke » vr 07 sep 2018, 12:52

heidiw schreef:Ja juist daarmee. En ook gezien het koleriek trekje van Leo vind ik het sterk dat hij het eerst binnenskamers wil oplossen en Judith in gedachten heeft.
Maar natuurlijk mag het niet zonder gevolgen blijven, maar het zal aan Tom en Judith zijn om die gevolgen te bepalen. Enfin, als Stan zijn excuses aanbiedt tenminste. Als hij dat niet doet kan Leo nog altijd klacht indienen. En dan weet hij inderdaad ook nog niet dat Stan nog een ander slachtoffer gemaakt heeft. Dat zou zijn beslissing ook nog kunnen beïnvloeden.

Ik denk dat dat laatste(nog een slachtoffer) ervoor zal zorgen dat Leo het niet onder de mat kan vegen. Maar we zitten nu min of meer te speculeren, zeker? :oops:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » vr 07 sep 2018, 14:26

heidiw schreef:Ja juist daarmee. En ook gezien het koleriek trekje van Leo vind ik het sterk dat hij het eerst binnenskamers wil oplossen en Judith in gedachten heeft.

En Marianne ook, hè? Dat benadrukte hij nog. Leo heeft door Marianne heel die historie nu van dichtbij meegekregen het afgelopen jaar, en ik denk eerlijk gezegd dat dat gegeven vooral de reden is dat hij nu geen klacht indient.

Toch vraag ik me ook wel af of hij daarbij blijft wanneer de waarheid rond Stan boven water komt. Het is in elk geval inderdaad niet "des Leo's" om zoiets zachtjes onder de mat te vegen... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3938 keer
Is bedankt: 2503 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages