Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 188
x 317

Bericht door satine » di 23 feb 2021, 12:32

Tiboko schreef:
di 23 feb 2021, 11:53
Maar laten uitschijnen dat er minder klanten komen door corona
Dat heb ik dan toch gemist.
Ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat er een Corona-achtergrond is.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » di 23 feb 2021, 12:57

satine schreef:
di 23 feb 2021, 12:32
Ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat er een Corona-achtergrond is.
Toch wel, zoals hier iemand al terecht aanhaalde zijn er buiten Frank & Simonne al maanden geen betalende gasten meer in de Withoeve geweest én komt er zo goed als niemand meer "koffietjes drinken". Zal uiteraard mee te maken hebben dat er geen figuranten meer op de set mogen komen vanwege de corona proof maatregelen hé.

Dus klopt als Peter zegt "het is hier wel heel rustig" :lol:
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 188
x 317

Bericht door satine » di 23 feb 2021, 13:06

Dat is al wel veel langer zo, dat ze altijd druk-druk-druk zijn maar dat je amper iets ziet gebeuren.
Dat er minder of geen figuranten op de set mogen, heeft inderdaad met de maatregelen te maken, maar daarom nog niet met de verhaallijn.

En Peter 'staat 2 maanden achter' - wie weet hoe lang is hij al maandelijks 900 euro aan het doorsluizen naar iemand waar Femke geen weet mag van hebben.
1 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 6
x 61

Bericht door Kiki_Dee » di 23 feb 2021, 16:42

Ik vind niet dat ze Corona in de verhaallijn aan het steken zijn. Er mogen minder figuranten op de set door Corona.
Het kan niet altijd even druk zijn in gelijk welke sector. Het feit dat het daar altijd zo druk was, was eigenlijk belachelijk.
1 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 61
x 96

Bericht door jessie V. » di 23 feb 2021, 22:33

Ben ik volkomen met je eens Kiki_Dee.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » wo 24 feb 2021, 10:39

Heel onrealistisch toch.

Er komen al maanden zo goed als geen klanten meer over de vloer (laatste evenement was de benefiet en dat was niet eens voor eigen winst, dat koste hen geld).

In plaats van te bezuinigen op bv personeel (dat niks te doen heeft, want geen klanten), vindt Femke dit hét moment voor zware investeringen :doh:

Ook zonder zijn "gesjoemel" zou Peter tegen dit alles nee hebben gezegd. Begrijpelijk.
0 x

Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7

Bericht door Sandertje » wo 24 feb 2021, 11:03

Ik heb niet het gevoel dat deze verhaallijn een Corona invloed heeft. Misschien dat ze wel van een nood een deugt hebben gemaakt en een verhaallijn hebben geschreven om zo het kleinere aantal figuranten te verklaren. Maar daar stopt het ook. Veel meer op personeel bezuinigen kunnen ze ook niet nu Dieter terug flik is en Tamara de boel daar draaiend houdt als Femke en Peter bezig zijn. Peter en Femke waren daarom ook niet rouwig dat Dieter terug ging werken bij de politie,er werd toen ook door Peter gezegd dat een loonkost minder hen goed uit kwam.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » wo 24 feb 2021, 13:15

Sandertje schreef:
wo 24 feb 2021, 11:03
...en Tamara de boel daar draaiend houdt als Femke en Peter bezig zijn.
De vraag is natuurlijk met wat Femke bezig is, behalve met "business plannen opstellen" en Vic naar school brengen/halen. Ook Peter heeft niet echt al te veel omhanden, buiten "hengelen" naar wat advocatenwerk.

Brengt me ook ineens bij StevenSon. Klanten in die shop zien we daar ook nooit meer, maar ze werken wél alle drie fulltime. Moet makkelijk leven zijn, daar in Thuisland :lol:
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 531
x 203

Bericht door Christel » do 25 feb 2021, 09:39

Zoals hierboven al meermaals geschreven, denk ik dat iedereen wel zo'n beetje weet waarom er momenteel zo goed als geen klanten te zien zijn, toch? ;)
We hebben jarenlang gezien dat het ook anders kan in zo goed als alle etablissementen in Thuis.
Dat ze op dat gebied nu tegen problemen aan lopen vind ik dus ook begrijpelijk, en ik kijk daar met plezier doorheen. Ze hadden ook gewoon kunnen stoppen met uitzendingen maken, dan was het gewoon klaar geweest.

Dat ze dat probleem op deze manier in de verhaallijnen willen verwerken zonder het op Corona te moeten gooien, vind ik eigenlijk ook wel een goede oplossing. Ik zie dit echt wel veel liever dan het zoveelste geforceerde "beauty-evenement" waarbij Tamara wat vrienden en kennissen een gezichtsbehandeling geeft midden in de eetzaal.

Femke heeft er al een behoorlijk brokkenparcours opzitten omdat ze nou niet bepaald veel zakelijk inzicht heeft als puntje bij paaltje komt, en Peter heeft in het verleden al meermaals laten zien dat hij niet bepaald zo zuiver op de graat is als hij altijd wil doen geloven. Dat dit nu weer de kop opsteekt, vind ik dan ook wel leuk. Ik ben benieuwd waar dit heen gaat :yup:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 6
x 61

Bericht door Kiki_Dee » do 25 feb 2021, 12:43

Christel schreef:
do 25 feb 2021, 09:39
Dat dit nu weer de kop opsteekt, vind ik dan ook wel leuk
Inderdaad, eindelijk eens iets anders, iets wat totaal onverwacht komt. Een barst in het "perfecte" imago
1 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

Plaats reactie