Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 61
x 96

Bericht door jessie V. » wo 22 apr 2020, 22:05

Ik snap ook niet (eigenlijk snap ik een heleboel niet) dat Peter die Reinhilde zomaar vertrouwt. Dat mens is even onbetrouwbaar als Karin.
En vergeet niet dat Dries haar een tweede keer aan de deur heeft gezet.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » wo 22 apr 2020, 23:36

Ik dacht dat de voorwaarde was dat Reinhilde haar klacht(en) tegen Dries introk.

Of ze dat ook effectief gaat doen, moeten we afwachten.

Ben ook heel benieuwd naar de "verklaring" die ze bij Tim & co gaat afleggen.

Dat Karin haar "gemanipuleerd" heeft om Dries te beschuldigen van aanranding lijkt me wel héél vergezocht. Want Tim & Lexie waren wél degenen bij wie ze die verklaring over aanranding aflegde en ze klonk toen héél overtuigend (met traantjes en al).
0 x

Icarus123
Nog geen rang
x 1
x 12

Bericht door Icarus123 » do 23 apr 2020, 18:05

Hoe slecht Peter doorgaans ook is in het verdedigen van zijn cliënten, als hij écht iemand wil buitenspel wil zetten, dan lukt het hem ook: Rosa en Peggy heeft hij buitengezwierd en hij heeft zelfs een einde gemaakt aan Luc. Ik denk dus dat het hem zal lukken om Karin helemaal te ruïneren. Jammer wel, want dan is er voor haar nog weinig toekomst in Thuis.
0 x

apestaart
Poster rang 3
Poster rang 3
x 30

Bericht door apestaart » do 23 apr 2020, 20:11

Icarus123 schreef:
do 23 apr 2020, 18:05
Jammer wel, want dan is er voor haar nog weinig toekomst in Thuis.
Dan moet Karin dan maar uit de serie verdwijnen nu dat iedereen stilletjes aan haar de rug toekeert.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 531
x 203

Bericht door Christel » vr 24 apr 2020, 12:12

Icarus123 schreef:
do 23 apr 2020, 18:05
Hoe slecht Peter doorgaans ook is in het verdedigen van zijn cliënten, als hij écht iemand wil buitenspel wil zetten, dan lukt het hem ook: Rosa en Peggy heeft hij buitengezwierd en hij heeft zelfs een einde gemaakt aan Luc. Ik denk dus dat het hem zal lukken om Karin helemaal te ruïneren.
Mja, maar op Luc had hij destijds een grote voorsprong (hij wist van zijn gesjoemel af en kon dat ook bewijzen), en vervolgens kon hij Peggy en Rosa buitenspel zetten omdat hij van Luc alles in handen gekregen had. Het een volgde het ander op, en er was niemand die daar voor nodig was verder of die er iets aan kon doen.
In dit geval heeft Peter (voor zover ik het bij heb kunnen houden :oops: ) enkel bewijzen d.m.v. getuigenissen, en als we dan gaan bekijken wie er moeten getuigen, komt dat op mij toch niet bepaald sterk meer over, eerlijk gezegd. Ik ben dus eens benieuwd of hij deze keer ook zo succesvol gaat zijn als de vorige keren toen hij alles zo goed als in zijn schoot geworpen kreeg. :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 56
x 87

Bericht door martha » vr 24 apr 2020, 13:44

Hij had precies moeite gisteren met de koffiemachine :lol: En dat voor de uitbater van de withoeve :lol:
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » vr 24 apr 2020, 14:11

Dacht ik ook, heeft die daar dan nog nooit koffie gezet?

Wat een mega sukkel.
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 176
x 311
Contacteer:

Bericht door daffy duck » vr 24 apr 2020, 17:41

Tiboko schreef:
vr 24 apr 2020, 14:11
Wat een mega sukkel.
Daarom zie je dat 'slimme mensen' niet altijd in alles even handig zijn. Voor mij is slim: iemand die voor elk probleem een oplossing weet te vinden.
Dus Peter.... :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 34

Bericht door tvx1 » vr 24 apr 2020, 18:13

Tiboko schreef:
vr 24 apr 2020, 14:11
Dacht ik ook, heeft die daar dan nog nooit koffie gezet?

Wat een mega sukkel.
Inderdaad. Drinkt hij dan nooit zelf eens een koffie?
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 34

Bericht door tvx1 » vr 24 apr 2020, 18:14

Christel schreef:
vr 24 apr 2020, 12:12
Mja, maar op Luc had hij destijds een grote voorsprong (hij wist van zijn gesjoemel af en kon dat ook bewijzen), en vervolgens kon hij Peggy en Rosa buitenspel zetten omdat hij van Luc alles in handen gekregen had. Het een volgde het ander op, en er was niemand die daar voor nodig was verder of die er iets aan kon doen.
In dit geval heeft Peter (voor zover ik het bij heb kunnen houden ) enkel bewijzen d.m.v. getuigenissen, en als we dan gaan bekijken wie er moeten getuigen, komt dat op mij toch niet bepaald sterk meer over, eerlijk gezegd. Ik ben dus eens benieuwd of hij deze keer ook zo succesvol gaat zijn als de vorige keren toen hij alles zo goed als in zijn schoot geworpen kreeg.
Eerlijk gezegd zou ik er niet rouwig om zijn moest deze actie nu eens volledig verkeerd uitpakken voor Peter...
0 x

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 176
x 311
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 25 apr 2020, 10:09

tvx1 schreef:
vr 24 apr 2020, 18:14
als we dan gaan bekijken wie er moeten getuigen, komt dat op mij toch niet bepaald sterk meer over, eerlijk gezegd.
misschien weegt de valse verklaring, die ze bij de politie heeft afgelegd wel door. Die laatste dan, want de vorige , waarbij ook haar toenmalige partner in crime en vriendin Reinhilde betrokken was, zal wel 2 schuldigen opleveren. Maar ja, bewijslast anders?
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » za 25 apr 2020, 11:49

Bij al die mensen die daar verklaringen afleggen kan je wel de vraag stellen of ze niet liegen uit eigenbelang.

Zo kan de getuigenis van Tom tegen zijn ex-kantoorgenoot ook geïnterpreteerd worden als een zet van hem om zonder veel "gedoe" en vooral financieel verlies van zijn zakelijke partner af te geraken.

De verklaring van Dries idem dito. Karin en Reinhilde hebben ervoor gezorgd dat hij zijn job bij Boowie kwijtraakte, misschien legt hij die verklaringen af uit wraak ?

De verklaring van Reinhilde. Zij is een dubieuze "getuige" die constant van wit naar zwart springt en terug. Wellicht wordt haar getuigenis wegens onbetrouwbaar gewoon in de prullenmand gekieperd.
1 x

heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 27
x 101

Bericht door heidiw » za 25 apr 2020, 12:05

tvx1 schreef:
Eerlijk gezegd zou ik er niet rouwig om zijn moest deze actie nu eens volledig verkeerd uitpakken voor Peter...
Maar dan zou het ook verkeerd uitpakken voor Dries, en dat zou dan wel weer jammer zijn.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 531
x 203

Bericht door Christel » za 25 apr 2020, 17:00

tvx1 schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Van de andere kant is het wel kiezen tussen allerlei slechte opties, want Karin mag bijvoorbeeld ook wel eens op haar plaats gezet worden, vind ik, en Dries mag bijvoorbeeld wel eens een meevaller hebben in dit hele verhaal.
Maar goed, Peter gun ik in elk geval geen enkele overwinning meer. Die konkelfoest zich nou al jarenlang een slag in de rondte om er zelf beter van te worden. Walgelijk vind ik dat...
heidiw schreef:
za 25 apr 2020, 12:05
Maar dan zou het ook verkeerd uitpakken voor Dries, en dat zou dan wel weer jammer zijn.
Dat is waar, en Dries gun ik elke overwinning tegenover dat stelletje leugenaars. Maar van de andere kant gaat hij nu zelf wel met mensen in zee waarvan hij inmiddels weet dat ze nergens voor terugdeinzen. Hij begeeft zich al maandenlang in een soort wespennest en kiest er nu willens en wetens voor om daar wéér opnieuw in te duiken. Echt verstandig vind ik dat ook niet... :nope:

Dus ja... ik denk dat mijn wens om Peter eens zijn neus te zien stoten, dit keer toch zwaarder doorweegt dan de hoop dat Dries hier helemaal ongeschonden uit komt. Hoe rot ik dit alles ook voor hem vind verder, dat wel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 176
x 311
Contacteer:

Bericht door daffy duck » za 25 apr 2020, 17:38

Christel schreef:
za 25 apr 2020, 17:00
Echt verstandig vind ik dat ook niet...
Ik had toch zo het lichtblauw vermoeden dat Dries met een andere motivatie meeging met Reinhilde. Hij keek in de auto met een blik die verdere stappen doet vermoeden.
0 x

Plaats reactie