Ik zal nu eens een heel eigenaardige gok doen, eigenlijk niet helemaal een gok na hetgeen ik meende gehoord te hebben in de gang, dat er sprake is van incest.

Ik zal nu eens een heel eigenaardige gok doen, eigenlijk niet helemaal een gok na hetgeen ik meende gehoord te hebben in de gang, dat er sprake is van incest.
Anders moeten Tom en Karin deze zaak overnemen.daffy duck schreef: ↑zo 12 jan 2020, 17:33Wat gebeurt er nu met Adil...is hij ook z'n advocaat kwijt? In zo'n toestand kan hij toch niemand anders bijstaan!
Dat is ook waar ik behoorlijk overtuigd van ben. In die herinneringen ging het er toch over dat hij dingen moest doen dat hij niet wilde maar dat Els vond dat dat bij zijn ontwikkeling hoorde.daffy duck schreef: ↑zo 12 jan 2020, 08:38Ik zal nu eens een heel eigenaardige gok doen, eigenlijk niet helemaal een gok na hetgeen ik meende gehoord te hebben in de gang, dat er sprake is van incest.
Ik denk dat hij met 'curieuzeneuze' schoonma niet anders zal kunnen en Femke zal ook wel aandringen op een gesprek.
Laten we nu niet meteen zware conclusies maken. We weten nog niet eens of dat echte herinneringen waren of hallucinaties van Peter.
Peter?
Inderdaad. En dan was er nog zijn plan om samen met Eddy Peggy nog eens "aan te pakken", wat onrechtstreeks tot de dood van zijn zoon leidde. Allesbehalve rationeel dus...ikke schreef: ↑wo 15 jan 2020, 08:18Peter?
Hij is koud en afstandelijk wat soms/meestal die indruk geeft, maar hij is lang niet altijd rationeel.
Hoe hij Peggy te stekken had toen die Lucas van de vuurkorf wou weg halen ben ik nooit vergeten.
En dan mag dat 1000 keer om zijn kind gaan, als je zo reageert, ben je niet rationeel.
Evenmin als hij dat bij Els was.
Ja. Inbeelding. Peter was duidelijk erg verward toen hij daar boven in de gang liep. We hebben dus geen idee hoe echt die stemmen waren. En er bestaat ook zoiets als valse herrineringen. Els had alleszins geen enkel idee waarom Peter zou razend werd toen hij haar en Vic op haar kamer zag...
Natuurlijk niet - maar Els staat dan ook niet bekend om haar openheid, me dunkt.