Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Berichtdoor satine » za 24 nov 2018, 12:05

Ja Peter, dit is andere koek he... :mrgreen:
Ik geef toe dat ik stiekem hoop dat er nog meer dingen opduiken waar hij zich moet voor verantwoorden. :razz:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1722 keer
Is bedankt: 3829 keer

Berichtdoor heidiw » za 24 nov 2018, 14:18

x2 Satine... x2
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 479 keer
Is bedankt: 803 keer

Berichtdoor tisaltijdiets » za 24 nov 2018, 14:44

Ik hoop met jullie mee! Ik zou stiekem kei hard in mijn vuistje lachen moest de Withoeve in financiële problemen zitten en dat Peter dit al die tijd voor zichzelf gehouden zou hebben zodat Meneer en Mevrouw Streek van hun hoge toren geblazen worden.
tisaltijdiets
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 21 keer

Berichtdoor Donderkop » za 24 nov 2018, 17:32

Ik hoop dat de inspecteur vraagt hoe Peter aan de Wihoeve geraakt is. Hoeveel hem dat gekost heeft. Waarom hij dat gekregen heeft van een man die totaal geen familie is. Of hij de belasting op schenkingen betaald heeft (zelfs tussen familie kosten schenkingen geld, naar wildvreemden toe nog meer).
Dat die inspecteur maar eens goed graaft.
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor heidiw » za 24 nov 2018, 17:48

Verkeerde inspecteur helaas... het is maar de arbeidsinspectie. Wat wij wensen is een controleur van de FOD Financiën. En na 3 jaar zouden die zich in RL al eens beginnen roeren...
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Donderkop » zo 25 nov 2018, 21:29

heidiw schreef:Verkeerde inspecteur helaas... het is maar de arbeidsinspectie. Wat wij wensen is een controleur van de FOD Financiën. En na 3 jaar zouden die zich in RL al eens beginnen roeren...

Inderdaad. Ik dacht dat bij de erfenis van Luc iets zou uitkomen. Die mens had bezittingen en geld en Peter is met alles weg. Maar blijkbaar is er geen haan die daar naar kraait... Zelfs Lowieke vindt het allemaal maar normaal dat zijn pa de Withoeve bezat en die plots kwijt was aan Peter.
Donderkop
Nog geen rang

Berichtdoor tvx1 » ma 26 nov 2018, 19:30

tisaltijdiets schreef:Ik hoop met jullie mee! Ik zou stiekem kei hard in mijn vuistje lachen moest de Withoeve in financiële problemen zitten en dat Peter dit al die tijd voor zichzelf gehouden zou hebben zodat Meneer en Mevrouw Streek van hun hoge toren geblazen worden.

Donderkop schreef:Ik hoop dat de inspecteur vraagt hoe Peter aan de Wihoeve geraakt is. Hoeveel hem dat gekost heeft. Waarom hij dat gekregen heeft van een man die totaal geen familie is. Of hij de belasting op schenkingen betaald heeft (zelfs tussen familie kosten schenkingen geld, naar wildvreemden toe nog meer).
Dat die inspecteur maar eens goed graaft.

Het is wel een arbeidsinspecteur die daar op bezoek is. Geen inspecteur van het ministerie van financiën. Wat de financiën betreft gaat die enkel betreft of de verloningen correct inschrijven zijn. Meer niet.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 444 keer
Is bedankt: 584 keer

Berichtdoor jessie V. » ma 26 nov 2018, 21:59

Heeft die inspecteur alles goed gekeurd? Mochten wij niet weten wat hij nog allemaal te vragen had? En dan ook vooral de antwoorden op die vragen?
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1932 keer
Is bedankt: 1854 keer

Berichtdoor Devilex » di 27 nov 2018, 09:29

Hopla weer een mogelijke spannende verhaallijn die DIRECT de kop werd ingedrukt.
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 17 keer

Berichtdoor kingpietro105 » di 27 nov 2018, 09:58

Waarom moeten jullie niks van peter hebben ? Ik b en nog maar net naar thuis gaan kijken en vraag et me af waarom jullie zo hekel aan hem hebben.
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

Berichtdoor heidiw » di 27 nov 2018, 11:12

kingpietro105 schreef:Waarom moeten jullie niks van peter hebben ? Ik b en nog maar net naar thuis gaan kijken en vraag et me af waarom jullie zo hekel aan hem hebben.

Tip: als je kan, kijk vanaf nu naar de middagafleveringen. Dat zal al een deel verklaren. P was vroeger notaris, was getrouwd/gescheiden en had een nieuwe relatie met Sofie Bastiaens (achternichtje van Marianne), kreeg opnieuw een halve affaire met zijn ex en joeg Sofie zo in de armen van haar moordenaar. Toen kwam Femke die hij bedroog met zijn secretaresse Nina (De rosse vonk, vervreemde kleindochter van Leo) die er met de derdenrekening vandoor ging. Femke ging ook niet vrijuit want die had op haar beurt een affaire met haar halfbroer. Dan trouwde Peter maar met Peggy maar niet voor hij haar bedroog met Femke met de kleine Lucas als resultaat. Door een accident werd Peggy blind en liet hij haar vallen als een baksteen voor jawel Femke. Luc was mede-eigenaar van de Withoeve (gebouwen) maar was zo stom om Peter te laten investeren omdat de andere eigenaars Rosa en Jenny niet meegingen in zijn uitbreidingsverhaal. Toen Luc enkele facturen "verkeerd parkeerde" heeft Peter hem op een slinkse en illegale manier al zijn eigendommen ontfutseld, kreeg meerderheidsaandeel en zwierde Rosa en Peggy buiten. Niet vergeten dat hij hierdoor ook een nog steeds onwetende Lowie flink in 't zak heeft gezet.
Dat is waarom velen zo'n hekel aan hem hebben: omdat het een ordinaire r*tz*k is die met alles lijkt weg te raken.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Christel » di 27 nov 2018, 14:33

heidiw schreef:omdat het een ordinaire r*tz*k is die met alles lijkt weg te raken.

Dat vooral idd, en ook de manier waarop hij het brengt.
Hij hangt altijd de rechtschapene uit. met zijn uitgestreken manieren. En maar uit de hoogte doen...
Peter doet nooit iets verkeerd, het ligt altijd aan een ander, en ondertussen is hij geen haar beter of zelfs vele malen slechter dan de mensen waar hij commentaar op heeft.
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4058 keer
Is bedankt: 2573 keer

Berichtdoor Donderkop » di 27 nov 2018, 19:41

Het feit dat de scenaristen er een inspecteur hebben ingeschreven, is toch echt een wortel voor onze neus hangen??? Daar gaat toch nog iets van komen? Het zal toch eindelijk eens uitkomen allemaal?

En graag alles tegelijk. Zijn slecht advies aan Waldek, Marianne, enz..., de chantage van Luc, het feit dat hij Lowieke zijn erfenis heeft afgepakt, enz... echt de hele beerput mag ineens open gaan.

En dan wil ik Femke wel eens de vermoorde onschuld zien spelen, want ze weet heel goed hoe Peter is. Ze is geen haar beter.
Donderkop
Nog geen rang

Berichtdoor heidiw » di 27 nov 2018, 19:52

Maar Donderkop, dat vraag ik neen dat smeek ik nu al 3 jaar! Ik hoop al zo lang dat dat duivelse stel eindelijk door de mand valt... Wat vooral opviel was dat die inspecteur fijntjes opmerkte dat ze hun vele zaken met vele inkomsten met bijzonder weinig personeel bemannen. Dat is een kennis ook eens overkomen... veel miserie gehad.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor kingpietro105 » di 27 nov 2018, 20:53

heidiw schreef:Maar Donderkop, dat vraag ik neen dat smeek ik nu al 3 jaar! Ik hoop al zo lang dat dat duivelse stel eindelijk door de mand valt... Wat vooral opviel was dat die inspecteur fijntjes opmerkte dat ze hun vele zaken met vele inkomsten met bijzonder weinig personeel bemannen. Dat is een kennis ook eens overkomen... veel miserie gehad.

Gewoon uit interesse wat betekent dat ? dat je veel inkomsten hebt met weinig personeel? Dat je witwast ofzo?
kingpietro105
Nog geen rang

Heeft bedankt: 22 keer
Is bedankt: 6 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages