Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Berichtdoor Tiboko » vr 18 mei 2018, 11:48

heidiw schreef:
ranske schreef:
KOCHT??? Nadat hij ontdekte dat Luc wel eens iets in het zwart kocht voor de Zus en Zo mocht Luc kiezen: ofwel aangegeven worden bij politie en fiscus ofwel alles wat met Zus en Zo te maken had aftekenen en gratis en voor niks overdragen aan hem.

De meest idiote verhaallijn die ze ooit in Thuis hebben uitgesponnen en ik kijk toch al wel een jaar of zes :))))

Situatie. Ik kan kiezen tussen boetes betalen aan de fiscus en eventueel voorkomen voor de rechter (die mild zal zijn, want voor moord kreeg hij ook geen cel) en alles verliezen wat ik ooit opgebouwd heb, inclusief mijn vrouw (Djoelia).

Ojee, heb ik toch de foute keuze gemaakt, want ik koos voor het tweede. Nogal wiedes dat je daarna probeert zelfmoord te plegen. Dat was niet uit wroeging, maar omdat hij besefte dat hij zichzelf geruïneerd had.

Terug naar Vlerick. Dit alles zal nooit uitkomen, want het gezin rond Femke-Nancy en de Withoeve/taxi's vormt het hart van Thuis. Als dat verdwijnt, verlies je de helft van je personages :D
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor heidiw » vr 18 mei 2018, 13:42

En zou je daar rouwig om zijn? Ik in elk geval niet want ze worden daar collectief met de dag onnozeler. En de focus verandert af en toe. Vroeger draaide het rond de Dedeckers/Bastiaensen, dan rond de Bomansen en nadien rond de Verbeecks in Ter Smissen en de Zus en Zo. Tussendoor draaide het ook nog eens rond Marianne en William en rond Ann/Mayra/Jessica. Ik bedoel maar, er staat altijd wel iemand op de voorgrond. En volgens thuisnormen gaat het al veel te lang veel te goed met Peter en Femke.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 610 keer

Berichtdoor ranske » vr 18 mei 2018, 21:08

Inderdaad heidiw, ik dacht dat Peter de Zus Zo kon kopen dank zij chantage bij Luc
door die voor de keuze te zetten : hem niet aangeven als hij het geld aan Peter gaf.
Luc moest dus de Zus en Zo gratis overdragen aan Peter.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1318 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor heidiw » vr 18 mei 2018, 22:07

Iemand moet dat stel toch eens een woordenboek geven met een bladwijzer bij "schaamte"
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Kwast » za 19 mei 2018, 17:11

Vaag figuur is dat toch.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gebruikers-avatar
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 312 keer
Is bedankt: 443 keer

Berichtdoor ikke » za 19 mei 2018, 17:46

Kwast schreef:Vaag figuur is dat toch.

Ja, zo'n figuur waar ik liever niets mee te maken heb: een opportunist tot in de kist. :thumbdown:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1794 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor Soapseut » za 19 mei 2018, 22:03

Heeft Peter de Withoeve 'gekocht' onder dwang of heeft Luc alles 'afgestaan' onder dwang? Want er is wel een verschil natuurlijk. In het eerste geval is het moeilijk aan te tonen dat er dwang was. In het tweede geval is dat overduidelijk.

Kijk, Thuis heeft een geslepen slechterik nodig. Luc is dood nu en het is al een tijd duidelijk dat Peter die taak zal overnemen.
Ik zou het wel fijn vinden moest dat eens duidelijk worden. Ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben die Peter een geslepen hypocriet vind.
Soapseut

Berichtdoor apestaart » za 19 mei 2018, 22:56

Kijk, Luc heeft gefraudeerd en Peter heeft gewoon van de situatie geprofiteerd om Luc aan de kant te schuiven en tevens hem een koekje van eigen deeg te geven.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor heidiw » zo 20 mei 2018, 10:39

Soapseut schreef:Ik heb soms het gevoel dat ik de enige ben die Peter een geslepen hypocriet vind.

Serieus??? Ik heb al een hekel aan die kerel sedert Sofie door zijn schuld stierf. Toen de rosse vonk, dat was nog een schepje erbij en wat hij Peggy en Eddy heeft gelapt was de finale druppel. Ja ook Eddy, want Eddy heeft de camionette gesaboteerd waardoor Lucas omkwam, maar had die kwakkelt zijn kwak toe gehouden ipv constant te zitten stoken was het ook niet gebeurd.
Ik hoop dat je hiermee van je "eenzaamheid" verlost bent.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor satine » zo 20 mei 2018, 10:56

apestaart schreef:Kijk, Luc heeft gefraudeerd en Peter heeft gewoon van de situatie geprofiteerd om Luc aan de kant te schuiven en tevens hem een koekje van eigen deeg te geven.

En nu loopt hij daar fier te wezen en baasje te spelen over een eigendom dat hij verkregen heeft op een compleet illegale manier.
Hij is een even grote fraudeur als dat Luc was.
En dan hebben we het inderdaad nog niet over Rosa en Peggy - en Eddy en Lukas.
En nu speelt hij het gelukkige gezinnetje met Femke, die de beste vriendin was van Sofie.
Sommige kijkers zijn nog niet alles vergeten.

Soapseut en Heidi: ik denk dat we toch al minstens met 3 zijn. ;)

Edit: en ik hoop echt dat Peter zichzelf in zijn been geschoten heeft door het verhaal over 'frauderende Luc' tegen Kobe te vertellen.
Dat de bal zo gaat rollen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1565 keer
Is bedankt: 3522 keer

Berichtdoor apestaart » zo 20 mei 2018, 11:44

Kobe is niet zo iemand die alles doorvertelt dus zal er voorlopig niks gebeuren.
Als Kobe daarentegen wel zou doorvertellen aan Rosa dan is dat een ander verhaal want Rosa is wel zo iemand die haar mond niet kan houden en dan zou wel eens de bal aan het rollen gaan.
Ik hoop dus voor Peter dat Kobe zijn mond houdt want anders heeft Peter een probleem, een zeer groot probleem zelfs.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor heidiw » zo 20 mei 2018, 13:42

apestaart schreef:Ik hoop dus voor Peter dat Kobe zijn mond houdt.

Dat hoop ik dus niet :nope:

apestaart schreef:want anders heeft Peter een probleem, een zeer groot probleem zelfs.

Dát hoop ik dus wel :twisted: al enkele jaren zelfs.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Christel » zo 20 mei 2018, 15:09

satine schreef:En nu loopt hij daar fier te wezen en baasje te spelen over een eigendom dat hij verkregen heeft op een compleet illegale manier.
Hij is een even grote fraudeur als dat Luc was.
En dan hebben we het inderdaad nog niet over Rosa en Peggy - en Eddy en Lukas.
En nu speelt hij het gelukkige gezinnetje met Femke, die de beste vriendin was van Sofie.
Sommige kijkers zijn nog niet alles vergeten.

Soapseut en Heidi: ik denk dat we toch al minstens met 3 zijn. ;)

Edit: en ik hoop echt dat Peter zichzelf in zijn been geschoten heeft door het verhaal over 'frauderende Luc' tegen Kobe te vertellen.
Dat de bal zo gaat rollen.

We zijn al met 4... :mrgreen:

Wat mij betreft mag de bal ook wel eens eindelijk gaan rollen, hoor, want Peter komt ook in mijn ogen al veel te lang met alles weg. Hij is idd geen haar beter dan Luc. :nope:
Tenenkrommend dat hij zich überhaupt liet zien op de begrafenis van Luc. Die kwibus kent echt geen schaamte...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3745 keer
Is bedankt: 2385 keer

Berichtdoor martha » zo 20 mei 2018, 18:12

apestaart schreef:Kijk, Luc heeft gefraudeerd en Peter heeft gewoon van de situatie geprofiteerd om Luc aan de kant te schuiven en tevens hem een koekje van eigen deeg te geven.

Inderdaad. Is onlangs gepasseerd in de middagherhalingen.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 463 keer
Is bedankt: 741 keer

Berichtdoor pnele » di 22 mei 2018, 11:37

Christel schreef:We zijn al met 4... :mrgreen:

Wat mij betreft mag de bal ook wel eens eindelijk gaan rollen, hoor, want Peter komt ook in mijn ogen al veel te lang met alles weg. Hij is idd geen haar beter dan Luc. :nope:
Tenenkrommend dat hij zich überhaupt liet zien op de begrafenis van Luc. Die kwibus kent echt geen schaamte...

Maak er maar 5 van...

Ik heb nooit begrepen hoe het nooit aan het licht gekomen is dat hij en Eddy 'samen' die sabotage aan die auto gedaan hebben.
In mijn ogen had hij evenveel schuld als Eddy (Eddy voerde wel uit maar die was dan ook zijn naïeve 'hulpje' om plannen tegen Peggy te bedenken), terwijl hij zich als het grote slachtoffer ging gedragen.
Eddy mocht de Withoeve niet meer binnen, Nancy had hem helemaal aan de kant geschoven, Femke kon zijn naam niet horen en Peter kwam er zonder kleerscheuren vanaf (in tegendeel, hij maakte het voor Eddy alleen maar erger door iedereen tegen hem op te zetten).
Gebruikers-avatar
pnele
Nog geen rang

Heeft bedankt: 18 keer
Is bedankt: 45 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages