Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Berichtdoor satine » vr 20 apr 2018, 14:00

Dat zou inderdaad een interessante wending kunnen zijn.

Maar veel dingen in Thuis blijven onbestraft: de dood van Freddy, Frank die Waldek halfdood stampt...
Dit is wat mij zo direct te binnen schiet, er zullen nog wel meer dingen zijn.
Dus ik vrees ervoor.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1619 keer
Is bedankt: 3610 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 20 apr 2018, 14:07

heidiw schreef:Nu Luc wilsbekwaam is hoop ik dat hij een notaris heeft geroepen om zijn testament te laten maken met bijhorende brief aan Lowie wat Peter gedaan heeft met wat Lowie eigenlijk zou toekomen. Ik ben zeker dat Luc dit heel goed beseft, vooral als ik mij het moment herinner dat Rosa hem eens meenam nazr de Withoeve. Het wordt nu echt méér dan tijd dat die nu eens zijn verdiende loon krijgt.

Dat ben ik al vergeten, hoe ging dat nu weer ?
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 87 keer

Berichtdoor satine » vr 20 apr 2018, 14:28

johan1969 schreef:Dat ben ik al vergeten, hoe ging dat nu weer ?

Hier staat het in het kort uitgelegd:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150619_01739846
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor tvx1 » ma 23 apr 2018, 21:07

heidiw schreef:Nu Luc wilsbekwaam is hoop ik dat hij een notaris heeft geroepen om zijn testament te laten maken met bijhorende brief aan Lowie wat Peter gedaan heeft met wat Lowie eigenlijk zou toekomen. Ik ben zeker dat Luc dit heel goed beseft, vooral als ik mij het moment herinner dat Rosa hem eens meenam nazr de Withoeve. Het wordt nu echt méér dan tijd dat die nu eens zijn verdiende loon krijgt.

Het zou mij sterk verwonderen dat Luc daar nog iets van weet. Hij herrinert zich nog amper iets van voor zijn zelfmoordpoging. Ook van wat hij Jana heeft aangedaan wist huj bvb niets meer.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 438 keer
Is bedankt: 576 keer

Berichtdoor heidiw » di 15 mei 2018, 13:10

tvx1 schreef:

Het zou mij sterk verwonderen dat Luc daar nog iets van weet. Hij herrinert zich nog amper iets van voor zijn zelfmoordpoging. Ook van wat hij Jana heeft aangedaan wist huj bvb niets meer.

Wel, ik blijf hopen dat hij dat voor zijn mislukte zelfmoordpoging gedaan heeft. Luc was een smeerlap als het op zaken doen aankwam maar Peter moet er niet voor onderdoen. Ik hoop echt dat dit uitkomt, zo voor de seizoensfinale... een clash tussen Peter en Lowie, want het is tenslotte de erfenis van Lowie die hij op onrechtmatige wijze verkregen heeft
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 425 keer
Is bedankt: 676 keer

Berichtdoor Tiboko » di 15 mei 2018, 16:42

heidiw schreef:Ik hoop echt dat dit uitkomt, zo voor de seizoensfinale... een clash tussen Peter en Lowie, want het is tenslotte de erfenis van Lowie die hij op onrechtmatige wijze verkregen heeft

Ik vrees ervoor, als het tot een clash komt, zal het om iets anders zijn.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 145 keer

Berichtdoor heidiw » di 15 mei 2018, 18:28

Hoop doet leven Tiboko :yup:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Berichtdoor Soapseut » wo 16 mei 2018, 19:28

Bij de erfenis (of het gebrek eraan) gaat dat toch uitkomen dat er veel geld en eigendom van Luc ineens "weg" is. Dat is trouwens altijd van de pot gerukt geweest: op een schenking betaal je massa's belastingen als het niet om familie gaat. Dit zal zeker uitkomen; kan niet anders. De Belgische fiscus wil zijn geld, altijd. Eén van de weinige zekerheden in het leven.

Ik weet eigenlijk niet hoe Peter vorig jaar zijn belastingen heeft ingevuld. Van geen eigendom (en zelfs schulden door die kleindochter van Leo) naar een ganse Withoeve?? Het is niet mogelijk dat de fiscus zich daar geen vragen bij stelt. Dat kan gewoon niet.

Het kan elk moment zo ver zijn. I can't wait!
Soapseut

Berichtdoor ikke » wo 16 mei 2018, 19:38

Soapseut schreef:Bij de erfenis (of het gebrek eraan) gaat dat toch uitkomen dat er veel geld en eigendom van Luc ineens "weg" is. Dat is trouwens altijd van de pot gerukt geweest: op een schenking betaal je massa's belastingen als het niet om familie gaat. Dit zal zeker uitkomen; kan niet anders. De Belgische fiscus wil zijn geld, altijd. Eén van de weinige zekerheden in het leven.

Ik weet eigenlijk niet hoe Peter vorig jaar zijn belastingen heeft ingevuld. Van geen eigendom (en zelfs schulden door die kleindochter van Leo) naar een ganse Withoeve?? Het is niet mogelijk dat de fiscus zich daar geen vragen bij stelt. Dat kan gewoon niet.

Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar dit gaat wel om "Thuis", hé. Echt realistisch is het niet allemaal. Om niet te zeggen dat meer en meer verhaallijnen compleet van de pot gerukt zijn.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1821 keer
Is bedankt: 1714 keer

Berichtdoor Soapseut » wo 16 mei 2018, 19:45

ikke schreef:Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar dit gaat wel om "Thuis", hé. Echt realistisch is het niet allemaal. Om niet te zeggen dat meer en meer verhaallijnen compleet van de pot gerukt zijn.

Dat is waar, maar in Thuis moet wel beweging zitten. Het ene moment staat iemand aan de top, twee afleveringen later is het kaartenhuisje ingestort. Ik hoop dat de seizoensfinale draait om een audit in de Withoeve. Want het heeft lang genoeg geduurd, nu mag het wel uitkomen.
Soapseut

Berichtdoor apestaart » do 17 mei 2018, 17:49

Soapseut schreef:Bij de erfenis (of het gebrek eraan) gaat dat toch uitkomen dat er veel geld en eigendom van Luc ineens "weg" is. Dat is trouwens altijd van de pot gerukt geweest: op een schenking betaal je massa's belastingen als het niet om familie gaat. Dit zal zeker uitkomen; kan niet anders. De Belgische fiscus wil zijn geld, altijd. Eén van de weinige zekerheden in het leven.

Als dat uitkomt dan zou het nog kunnen gebeuren dat Peter de Withoeve zal verliezen en dan staan Peter, Femke, Nancy en Dieter en zelfs Britney op straat.
Alhoewel niet helemaal, Peter kan dan nog terug voor advocaat spelen, Dieter heeft zijn job als politieagent nog en Femke heeft te samen met Simonne haar taxibedrijf nog als die niet in de ondergang wordt meegesleurd tenminste.
De grootste sukkelaar of zou ik zeggen sukkelesse zou Nancy zijn, zij zal dan terug voor kuisvrouw mogen spelen, de vraag is bij wie, alleszins niet bij die 2 dokters want die hebben haar buitengegooid, misschien bij Tom want Marianne wordt ook een dagje ouder en kan zij niet blijven dat huis onderhouden.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor satine » do 17 mei 2018, 18:37

Moest het ooit zover komen, dan wil dat nog niet meteen zeggen dat de Lowieke iedereen zomaar op straat zet om de Withoeve zelf te runnen.
Misschien gooit hij het wel op een akkoordje met Peter, maar dan is die laatste niet meer de gewichtige baas die hij nu is.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ranske » vr 18 mei 2018, 10:02

apestaart schreef:

Dat belastingen in Thuis nu eenmaal niet bestonden is een feit maar deze keer kunnen ze daar niet omheen.
En inderdaad, liever elk moment aub.
maar zoiets lukt niet bij de fiscus.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1360 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor ranske » vr 18 mei 2018, 10:27

Peter is de perfecte echtgenoot van de vrouw van zijn dromen en kocht zelfs de Zus en Zo.
Als het hem uitkomt maakt diezelfde Peter vlot gebruik van morele wreedheid.
Denkt hij de belastingen wijs te kunnen maken dat hij de Withoeve kocht met monopoly geld ?
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1360 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor heidiw » vr 18 mei 2018, 11:26

ranske schreef:Peter is de perfecte echtgenoot van de vrouw van zijn dromen en kocht zelfs de Zus en Zo.
Als het hem uitkomt maakt diezelfde Peter vlot gebruik van morele wreedheid.
Denkt hij de belastingen wijs te kunnen maken dat hij de Withoeve kocht met monopoly geld ?

KOCHT??? Nadat hij ontdekte dat Luc wel eens iets in het zwart kocht voor de Zus en Zo mocht Luc kiezen: ofwel aangegeven worden bij politie en fiscus ofwel alles wat met Zus en Zo te maken had aftekenen en gratis en voor niks overdragen aan hem. Zo kon hij Rosa buitenborstelen, tegelijk al een deel wraak nemen op Peggy en de grote jan uithangen. En Simonne is dan ook nog eens zo stom geweest de taxi's -die toen een onafhankelijk bedrijf genaamd taxi Leo- te laten opgaan in de vennootschap Lev omdat alles dan zogezegd onder dezelfde firmanaam zou zitten. :boo:
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages