Rosa Verbeeck (Annick Segal)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Rosa Verbeeck (Annick Segal)

Berichtdoor apestaart » za 19 mei 2018, 23:00

Soapseut schreef:Rosa zijn we nog niet kwijt, Peggy zal nog wel terug komen. Eens de Withoeve uit Peter zijn handen is :yup: En ook om de banden aan te halen met Sandrine.

Rosa heeft het zwaar te verduren gehad, de sloor. Haar zus dood, Waldek weg, nu Luc dood. plezant is dat niet.

En binnenkort Steven ook dood maar dan heeft ze nog Kobe nog en wie weet kan ze nog meer contact hebben met Frank en Simonne.
Wat Peggy betreft: laat die maar in Portugal, ze zit daar goed want dat personage begon mij de laatste tijd me de keel uit te hangen met haar gedrag.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor satine » za 19 mei 2018, 23:29

'Officieel' heeft Rosa nog steeds een relatie met Steven, dus met die verhaallijn kunnen ze toch nog heel wat kanten uit.
Verder lijkt zij wel een beetje de 'gazet' die ons op de hoogte moet houden van Angèle - waar ze ook de tussenpersoon is voor Eddy.
En Leo komt af en toe nog eens langs...

Met het personage Rosa kan het nog alle kanten uit.
Er is een tijd geweest ('Oh, snuiteke, wat zijt ge toch geweldig' :razz: ) dat ik haar liever niet zag, maar deze Rosa heeft mijn sympathie.
Net zoals ze vroeger was, een warm iemand met een open hart voor iedereen.

Dus ik hoop dat ze een nieuwe en leuke verhaallijn krijgt.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1575 keer
Is bedankt: 3549 keer

Berichtdoor jessie V. » zo 20 mei 2018, 11:06

En laten we vooral de nadruk leggen op LEUK. Want er zijn toch maar weinig mensen in Thuis die het LEUK hebben.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1732 keer

Berichtdoor ikke » zo 20 mei 2018, 14:08

jessie V. schreef:En laten we vooral de nadruk leggen op LEUK. Want er zijn toch maar weinig mensen in Thuis die het LEUK hebben.

Tsja, wie zou nu nog, zo vlak voor het seizoenseinde iets leuk kunnen meemaken? Ik vrees ervoor.
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1797 keer
Is bedankt: 1689 keer

Berichtdoor Christel » di 29 mei 2018, 09:42

Rosa toch... :nope:
Zo wanhopig snotteren en jezelf wéér zo afhankelijk opstellen, en dat alles vanwege een man die je nog maar net (en dus amper) kent en die eigenlijk nooit echt het achterste van zijn tong heeft laten zien wat betreft zijn verleden (ook met Karin, bijvoorbeeld) en zijn bedoelingen.

Het is niet zozeer het verzorgende wat mensen na verloop van tijd tegen gaat staan, volgens mij, maar wel het slaafse. Ik hoop dat Rosa snel gaat beseffen dat ze echt wel meer waard is dan elke keer kerels opvangen die haar zien als brokken-lijmster, om haar vervolgens weer aan de kant te gooien als ze een veertje van hun lippen kunnen blazen.
Dit wordt echt een beetje zielig zo... :(
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3760 keer
Is bedankt: 2405 keer

Berichtdoor Tiboko » di 29 mei 2018, 10:49

Even dacht ik dat er weer troostseks ging van komen (Kobe was weer beschikbaar), maar gelukkig is ons dat bespaard gebleven. Wat een zielig vrouwtje, inderdaad.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor satine » di 29 mei 2018, 11:26

Tja, ze is wie ze is - maar ik kan me voorstellen dat het merendeel van de mannen een vrouw wil en geen tweede moeder.
Aan de andere kant kan ik haar verdriet goed begrijpen, ook al kende ze Steven nog niet zo lang.
Luc is pas overleden en nu dit...
Alleen zijn is ook niet alles, zeker als je enige dochter in het buitenland woont en je enige vriendin is niet meer in de buurt
En op haar leeftijd, veel keuze is er dan niet bepaald vrees ik.
Tiboko schreef:Even dacht ik dat er weer troostseks ging van komen (Kobe was weer beschikbaar)

Weer? :denk:
Ik dacht dat er buiten die ene accidentele kus nooit iets gebeurd was tussen Rosa en Kobe.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Soapseut » di 29 mei 2018, 17:17

In het echte leven blijven mensen soms jaaaaaren alleen, om even geen gedoe en gezever te hebben. Waarom kan Rosa dat niet? Ze is beter af alleen... de mannen die ze aantrekt zijn ronduit creepy (van zowel Waldek, als Luc en Steven gaan mijn nekhaartjes overeind staan).

Ze is ondertussen anders wel oud genoeg om haar conclusies te trekken. Dat onderdanige doen naar Luc toe was er ook serieus over, en niet nodig.

Enfin, ze mag eens gekoppeld worden aan een niet-creepy man.
Soapseut

Berichtdoor jessie V. » di 29 mei 2018, 22:27

Dat soort mannen is niet meer voorhanden in Thuis vrees ik. :razz:
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1871 keer
Is bedankt: 1732 keer

Berichtdoor apestaart » di 29 mei 2018, 22:33

Moest Rosa weten dat Steven nu met Karin aanpapt dan denk ik dat zij niet welgezind zal zijn en dat is nog zacht uitgedrukt.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor Tiboko » wo 30 mei 2018, 00:24

apestaart schreef:Moest Rosa weten dat Steven nu met Karin aanpapt dan denk ik dat zij niet welgezind zal zijn en dat is nog zacht uitgedrukt.

Wel zal niet lang duren, want stond Kobe niet voor Karins deur te wachten tot Steven straks (morgen) buiten komt. Allemaal redelijk kinderachtig, ook van Kobe uit. Waar moeit hij zich mee? Zijn pa heeft wellicht niet lang meer te leven en wil de korte tijd die rest doorbrengen met degene die hem als man ziet en niet als zorgbehoevende, zoals Rosa.

"Werk niet mee naar huis nemen" is een regel bij de opleiding die zij wellicht niet meegekregen heeft. Hoe vaak Luc daar op bezoek kwam, hoe ze met Steven omgaat (eigenlijk ging). Het houdt niet op...
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor satine » wo 30 mei 2018, 08:59

Tiboko schreef:Waar moeit hij zich mee? Zijn pa heeft wellicht niet lang meer te leven en wil de korte tijd die rest doorbrengen met degene die hem als man ziet en niet als zorgbehoevende, zoals Rosa.

Kan allemaal zijn, maar als hij dan echt als 'man' gezien wil worden, moet hij eerlijk zijn en zich er niet met een smoes van af maken bij Rosa.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » wo 30 mei 2018, 10:01

Dat vind ik ook. Net als Waldek, heeft hij zich het zorgende karakter van Rosa toch een hele tijd laten welgevallen.
En nu hij het beu is, wordt ze keihard gedumpt.
Mensen zijn geen pionnetjes die je op kunt pakken en weg kunt gooien naar gelang het uitkomt, en dat soort geprofiteer verdient Rosa ook echt niet.

Dat gezegd hebbend, hoop ik dat ze snel hoort van Steven's "switch" naar Karin en dat ze daaruit de conclusie trekt dat hij geen traan waard is. :bye:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3760 keer
Is bedankt: 2405 keer

Berichtdoor ILoveDidi » wo 30 mei 2018, 11:27

Tiboko schreef:
apestaart schreef:Moest Rosa weten dat Steven nu met Karin aanpapt dan denk ik dat zij niet welgezind zal zijn en dat is nog zacht uitgedrukt.

"Werk niet mee naar huis nemen" is een regel bij de opleiding die zij wellicht niet meegekregen heeft. Hoe vaak Luc daar op bezoek kwam, hoe ze met Steven omgaat (eigenlijk ging). Het houdt niet op...

Ja de lessen rond zowel 'afstand-nabijheid' als 'beroepsgeheim' als 'geen hulp aan betrokken partij' heeft ze volgens toch gemist hoor. Mja geeft wel opties voor verschillende verhaallijn. Wie weet komt binnenkort een burn-out ter sprake.
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 8 keer
Is bedankt: 22 keer

Berichtdoor Lolplayer » do 31 mei 2018, 09:54

satine schreef:Weer? :denk:
Ik dacht dat er buiten die ene accidentele kus nooit iets gebeurd was tussen Rosa en Kobe.

Dat was toch niet bij een kus gebleven toen :mrgreen:

Heb medelijden met rosa, zo hopeloos dat ze aanpapt met een man zonder toekomst en dan wordt ze nog gedumpt
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 16 keer
Is bedankt: 80 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages