Rosa Verbeeck (Annick Segal)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Rosa Verbeeck (Annick Segal)

Berichtdoor satine » zo 29 apr 2018, 10:39

Ik vond het wel schattig hoe lief ze was met Luc, ondanks die draak van een jurk.
Maar goed, die paste dan weer perfect bij het liedje. ;)

Ik denk dat ALS Luc nog van gedachte zou veranderen, het eerder voor Rosa zou zijn dan voor Valencia.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor Tiboko » zo 29 apr 2018, 10:42

En ik weet niet wat te denken van de blik van Steven, die daar wel een paar minuten heel strak naar zat te kijken. Hij zag wél dat er een innige band was tussen die twee en ging dan maar weer weg.

Als dàt maar geen gevolgen heeft voor zijn relatie met Rosa, want plots klikt het ook weer met Karin.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor satine » zo 29 apr 2018, 10:55

Als Steven dit een reden vindt om jaloers te zijn, dan zou ik dat maar triestig vinden.
Hij kent de situatie Luc/Rosa toch? :denk:
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor martha » ma 30 apr 2018, 15:06

Inderdaad Satine, wat een draak van een (lange) jurk :shock: En het contrast met de elegante kledingstijl van Karin kon niet groter zijn. Rosa rosa toch, mest je kleerkast eens uit
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 448 keer
Is bedankt: 718 keer

Berichtdoor Soapseut » ma 30 apr 2018, 15:12

Ik vond die scène gênant om aan te zien. Ik zal het wel nooit snappen, waarom iedereen zoveel eieren onder Luc legt, na alles wat hij op zijn kerfstok heeft.
Hopelijk wordt de roadtrip niet uitgezonden en krijgen we enkel wat updates via telefoon, zoals een ander forumlid al opperde.

Waarom Steven zo vreemd stond te kijken, vraag ik me ook wel af. Voorlopig kan ik geen enkele reden bedenken die steek houdt... Tenzij... het feit dat hij ook in zo'n rolstoel zal eindigen en dat Rosa dan ook zo'n draak van een jurk zal aantrekken om met hem te slowen en dat hij niet eens zal kunnen tegenspartelen, omdat hij misschien niet meer kan praten tegen dan? Misschien vindt hij dat een gruwelijke gedachte?
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

Berichtdoor ikke » ma 30 apr 2018, 15:13

satine schreef:Als Steven dit een reden vindt om jaloers te zijn, dan zou ik dat maar triestig vinden.
Hij kent de situatie Luc/Rosa toch? :denk:

En zo is "Thuis" al een hele tijd: TRIESTIG.
Die jurk van Rosa kon er voor mij nog wel bij. :mrgreen:
Ik vrees dat Steven last had van een ferme steek van jaloezie, helaas.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1772 keer
Is bedankt: 1668 keer

Berichtdoor johan1969 » ma 30 apr 2018, 21:47

Soapseut schreef:Ik vond die scène gênant om aan te zien. Ik zal het wel nooit snappen, waarom iedereen zoveel eieren onder Luc legt, na alles wat hij op zijn kerfstok heeft.
Hopelijk wordt de roadtrip niet uitgezonden en krijgen we enkel wat updates via telefoon, zoals een ander forumlid al opperde.

Waarom Steven zo vreemd stond te kijken, vraag ik me ook wel af. Voorlopig kan ik geen enkele reden bedenken die steek houdt... Tenzij... het feit dat hij ook in zo'n rolstoel zal eindigen en dat Rosa dan ook zo'n draak van een jurk zal aantrekken om met hem te slowen en dat hij niet eens zal kunnen tegenspartelen, omdat hij misschien niet meer kan praten tegen dan? Misschien vindt hij dat een gruwelijke gedachte?

Idd Luc heeft zelfs bij de vrouw die hij heeft verkracht (Simone) gewoond, da's toch niet normaal ?
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor nounake » di 15 mei 2018, 07:00

Voor mij mag Rosa nu wel stoppen met dat hysterisch gehuil ! Ik snap dat Steven gisteren gevlucht is .
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5751 keer
Is bedankt: 762 keer

Berichtdoor Christel » di 15 mei 2018, 10:05

Mja, ik begrijp ergens wel dat Rosa onder de indruk is van Luc's dood, aangezien ze hem de laatste jaren toch verzorgd heeft en ook een verleden met hem heeft, maar dat verleden was zo leuk toch niet, en haar verdriet is idd wel héél overweldigend...

Ik vraag me af of ze bij iedere stervende bewoner van het verzorgingshuis zo over haar toeren gaat zijn, want dat is toch geen leven dan? En ook of ze zo'n circus zou verkopen als Waldek sterft, bijvoorbeeld. Want dat is ook een ex van haar die haar niet bepaald leuk behandeld heeft, en die ze nu dan ook vakkundig negeert.
En die heeft nog niet half zoveel op zijn kerfstok als Luc... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2370 keer

Berichtdoor ranske » di 15 mei 2018, 10:36

Vlak voor Rosa ging hertrouwen met Luc zegde ze dat hij de enige was die haar zekerheid gaf.
De breuk met Julia was niet door ontrouw maar door het uitkomen van zijn bedrog tegenover Peter.
die hem al even smerig daarop terugpakte. Waldek de oh zo eerlijke die zowel Rosa als Julia
respectloos weggooide bijna letterlijk. Daar gaat Rosa minder tranen voor laten.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1315 keer
Is bedankt: 578 keer

Berichtdoor heidiw » di 15 mei 2018, 13:02

Welke rol van betekenis is er nu nog weggelegd voor Rosa? Nu Luc er niet meer is moet het zorgcentrum niet meer in beeld komen. Ze kan toch niet hele dagen bellen met Angèle, koffie drinken met Marianne of eten met Kobe. En Steven gaat ofwel ook dood of naar Karin. Het enige logische is dat ze ook naar Portugal trekt, maar dan zijn we weer een ouder personage kwijt.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor satine » di 15 mei 2018, 13:23

Ze kan Lowieke helpen om zijn erfenis van Peter terug te krijgen, mocht het ooit aan het licht komen hoe het toen gegaan is.
Ik weet niet of Luc er toen met anderen over gepraat heeft.
Het zou dan voor Rosa een nieuw projectje kunnen zijn: de postume naamzuivering van Luc.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor frankbomans » di 15 mei 2018, 15:16

Christel schreef:Ik vraag me af of ze bij iedere stervende bewoner van het verzorgingshuis zo over haar toeren gaat zijn, want dat is toch geen leven dan?

Niet elke stervende bewoner kent ze al sinds haar achttiende :)
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Heeft bedankt: 35 keer
Is bedankt: 32 keer

Berichtdoor Tiboko » di 15 mei 2018, 16:33

heidiw schreef:Welke rol van betekenis is er nu nog weggelegd voor Rosa?

Waarom denk je dat ze maar blijft huilen :lol:

Op termijn zie ik haar dezelfde weg opgaan als Jenny, want wat rest er nu nog? Ooit moet ook Steven dood gaan en dan is het over & out met de laatste Verbeeck.
Gebruikers-avatar
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 3 keer
Is bedankt: 141 keer

Berichtdoor Soapseut » za 19 mei 2018, 22:14

Rosa zijn we nog niet kwijt, Peggy zal nog wel terug komen. Eens de Withoeve uit Peter zijn handen is :yup: En ook om de banden aan te halen met Sandrine.

Rosa heeft het zwaar te verduren gehad, de sloor. Haar zus dood, Waldek weg, nu Luc dood. plezant is dat niet.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 141 keer
Is bedankt: 308 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages