Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Had Stan nu echt gedacht: ik ga naar de gerechtszaal, zodra Danny wordt binnen geleid ga ik naar de beklaagdenbank en steek hem dood. Wij gaan naar huis, leven nog lang en gelukkig, en ik heb eeuwige bewondering van Emma en (vooral) van Renée?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als hij hier achteraf over nadenkt, zal het dan niet bij hem op komen dat hij toch wel iets van de gewelddadige aard van zijn vader en oma heeft? 

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
En dat gecombineerd met de "talenten" van zijn moeder? Arm Stanneke!jessie V. schreef:Als hij hier achteraf over nadenkt, zal het dan niet bij hem op komen dat hij toch wel iets van de gewelddadige aard van zijn vader en oma heeft?

0 x
-
- Poster rang 5
Ik vraag me het nu toch af of hij zich niet laten manipuleren heeft door zijn zus om zoiets te doen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat denk ik niet - hij ziet zijn zus graag en wou in zijn jeugdige overmoed er voor zorgen dat Danny haar nooit meer wat kon maken.
En misschien de gedachte dat Renée hem dan wel supercool zou vinden...
Maar manipulatie van Emma, dat denk ik niet.
Toch niet bewust.
Toch niet bewust.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Ik had persoonlijk de indruk dat ze het hier niet bij zouden laten. Ze wilden allebei perse al na avondeten naar bed.satine schreef:Dat denk ik niet - hij ziet zijn zus graag en wou in zijn jeugdige overmoed er voor zorgen dat Danny haar nooit meer wat kon maken.
Toch niet bewust.
Het gaf mij toch het gevoel dat ze samen iets aan het bedisselen zijn.
Daarom deed Stan dit niet perse onder druk van Emma, volgens mij wou het het zelf ook wel doen, maar wist ze wel dat hij iets van plan was. Of mss was dat een plan van hen samen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hmz, dat zou ook kunnen natuurlijk.
Het lachje van Emma naar Stan toen ze binnenging in de rechtszaal was misschien niet alleen een 'bedankje', maar ook een blik van verstandhouding?
We zullen zien - liefde tussen broers en zussen kan heel sterk zijn, dus misschien heb je wel gelijk.
Maar ik denk dat het toch ook wel een héél klein beetje met 'indruk maken op Renée' te maken had.
Het lachje van Emma naar Stan toen ze binnenging in de rechtszaal was misschien niet alleen een 'bedankje', maar ook een blik van verstandhouding?
We zullen zien - liefde tussen broers en zussen kan heel sterk zijn, dus misschien heb je wel gelijk.
Maar ik denk dat het toch ook wel een héél klein beetje met 'indruk maken op Renée' te maken had.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Stan bestelt pepperspray met de visakaart van zijn mama. Als dat niet stoer is? Dat gaat nooit ofte nooit uitkomenKwast schreef:Stan, met zijn stoere praat! Man, man, man, dat mannetje is nog nat achter de oren en wil nu al bij de stoere mannen horen.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Huh heb ik dat dan gemist of is dat een veronderstelling?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik heb het ook gezien.. slordige Judith laat haar handtas op het keukenaanrecht liggen, en gaat slapen. Stan is nog wakker, en aan het surfen naar pepperspray, hij pakt laptop , zet die naast de handtas, pakt visakaart, en vult de gevraagde gegevens in, en verstuurt zijn bestelling.Kwast schreef:Huh heb ik dat dan gemist of is dat een veronderstelling?
0 x
-
- Poster rang 2
Stan zal zo redeneren dat tegen dat zijn mama het ziet op de afrekening die spray toch al gediend heeft.
Lapje mag ook deze keer en serieus afspreken waaraan hij zich kan verwachten de volgende keer.
Lapje mag ook deze keer en serieus afspreken waaraan hij zich kan verwachten de volgende keer.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
En dan vraagt men de code van de Visakaart en zit Stan daar!annekeHU schreef:Ik heb het ook gezien.. slordige Judith laat haar handtas op het keukenaanrecht liggen, en gaat slapen. Stan is nog wakker, en aan het surfen naar pepperspray, hij pakt laptop , zet die naast de handtas, pakt visakaart, en vult de gevraagde gegevens in, en verstuurt zijn bestelling.Kwast schreef:Huh heb ik dat dan gemist of is dat een veronderstelling?
Verhaallijn klopt dus niet, tenzij het over een schimmige site gaat waar codes niet van tel zijn
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Trouwe kijker schreef:En dan vraagt men de code van de Visakaart en zit Stan daar!annekeHU schreef:Ik heb het ook gezien.. slordige Judith laat haar handtas op het keukenaanrecht liggen, en gaat slapen. Stan is nog wakker, en aan het surfen naar pepperspray, hij pakt laptop , zet die naast de handtas, pakt visakaart, en vult de gevraagde gegevens in, en verstuurt zijn bestelling.Kwast schreef:Huh heb ik dat dan gemist of is dat een veronderstelling?
Verhaallijn klopt dus niet, tenzij het over een schimmige site gaat waar codes niet van tel zijn

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Een veronderstelling? Moi? Toen ik dit las was mijn reactie exact zoals die van uw avatarKwast schreef:Huh heb ik dat dan gemist of is dat een veronderstelling?

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Hahaha tja ik kan niet altijd kijken.Captain Cuckoo schreef:Een veronderstelling? Moi? Toen ik dit las was mijn reactie exact zoals die van uw avatarKwast schreef:Huh heb ik dat dan gemist of is dat een veronderstelling?.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß