Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 2251
- x 189
Beetje gek toch dat ze die direct herkende ...ze zag hem slechts in haar retroviseur en dan nog met een mondmasker ...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 868
In de spiegel, dus
Maar inderdaad, die verspreide foto was ook heel vaag. Ik denk dat ze hier toch wel een loopje met de werkelijkheid nemen.
Maar inderdaad, die verspreide foto was ook heel vaag. Ik denk dat ze hier toch wel een loopje met de werkelijkheid nemen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1446
- x 2201
- martha
- Poster rang 5
- x 688
- x 495
Ik vraag me af of Nancy vorig seizoen Chris heeft ontmoet en vice versa
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 37
- x 868
Hoewel begrijpelijk, toch weer een rare zet van Nancy. Ik bedoel dan het "afdreigen" van Maité. Denkt ze nu écht dat het hiermee ophoudt? Ik vrees dat ze het net erger heeft gemaakt.
Net zoals bij Karin (al was dat toen terecht) schuift ze trouwens weer de schuld volledig in de schoenen van de verleidster.
Alleen vergeet ze dat het haar "galante ridder" was die per se Maité naar huis wilde brengen en ook nog eens vrijwillig mee naar binnen ging.
Hij had voor zichzelf en zijn collega ook bijvoorbeeld een taxi kunnen bellen, dan was er niks gebeurd...
Net zoals bij Karin (al was dat toen terecht) schuift ze trouwens weer de schuld volledig in de schoenen van de verleidster.
Alleen vergeet ze dat het haar "galante ridder" was die per se Maité naar huis wilde brengen en ook nog eens vrijwillig mee naar binnen ging.
Hij had voor zichzelf en zijn collega ook bijvoorbeeld een taxi kunnen bellen, dan was er niks gebeurd...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 23
- x 231
En een agent afdreigen is niet echt slim... Ik vond het raar dat Maite de ware toedracht niet heeft verteld ...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3253
- x 1601
Nancy's galante ridder had destijds met Karin ook niet zoveel hoeven drinken dat hij zijn eigen naam niet eens meer wist en daardoor met Karin in de toiletten van Bar Madam belanddeTiboko schreef: ↑za 20 mei 2023, 08:29Net zoals bij Karin (al was dat toen terecht) schuift ze trouwens weer de schuld volledig in de schoenen van de verleidster.
Ik vind dat ze er in Thuis sowieso heel erg een handje van hebben om de schuld bij de "verleidsters" (sorry, maar er was in geen van de gevallen veel verleiding en overtuigingskracht voor nodig om de betreffende kerels over de streep te trekken. Integendeel...) neer te leggen, in welke situatie dan ook. Pas nog bij Silke & Dries, en nu ook weer bij Maité.
In dit geval wordt het hoog tijd dat Nancy eens beseft met wat voor infantiele en ruggengraatloze kleuter ze getrouwd is. Destijds was ze woest op Karin, nu weer op Maité, en zo staat ze elke keer aan de verkeerde deur te brullen. Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, zeggen ze dan...
5 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 102
Of misschien moet Nancy haar dan beginnen vragen stellen, is zij wel de ideale partner van Dieter, dat hij nu al 2 keer (weliswaar stomdronken) op een ander gaat.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 23
- x 231
Ik vind het wel frappant dat Dieter als n hondje achter Nancy loopt, altijd alles doet wat ze wil maar geen kans onbenut laat om haar te bedriegen.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3253
- x 1601
Sorry? Of zij de ideale partner voor Dieter is?
Het is - in mijn ogen toch - never nooit aan degene die bedrogen wordt om zich dergelijke dingen af te vragen, als zijn/haar partner het nodig vindt om op een ander te gaan. Dat is dus waar het zo vaak mis gaat met dit soort dingen; de schuld wordt gewoon bij de verkeerde gelegd.
Als Dieter het ergens niet mee eens was thuis, of hij kwam wat tekort, was het aan HEM om daarover te praten of daar iets aan te doen.
Het is makkelijk om op een ander te gaan onder het motto "ik was dronken" of "ik krijg thuis niet genoeg aandacht" of "we zijn uit elkaar gegroeid" of "ik lig met mezelf overhoop", of wat voor andere excuses er ook vaak gebruikt worden in zo'n geval. Maar wat er ook aan de hand is; hoe moet (in dit geval) Nancy dat weten als er niks tegen haar gezegd wordt daarover? Of hoe moest Judith dat bijvoorbeeld pasgeleden weten toen Dries daar ook niks van zei tegen haar, en maar gewoon naar Silke liep met zijn frustraties?
Maar nee...beide heren deden thuis hun mond niet open en liepen liever als een stel overjaarse pubers achter resp. Maité en Silke aan.
En dan maar zielig doen en klagen achteraf, als hun bedrog uitkomt en ze alles dreigen kwijt te raken.
3 x
-
- Poster rang 5
- x 2251
- x 189
Ik had begrepen dat het Silke was die Dries over de schreef trok ...dat is geen excuus natuurlijk: Dries had beter moeten weten maar ze is in geen geval een slachtofffer volgens mij
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 102
Tja, ik denk niet dat hij ook maar iets te zeggen heeft, Nancy beslist, en hij kruipt, enkel als hij stomdronken is denkt hij eens aan zichzelf, en ja, dit komt misschien raar over dat ik zo denk, maar Nancy is echt geen vrouw voor Dieter.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3253
- x 1601
Silke heeft Dries gekust waardoor hij eigenlijk afstand had moeten nemen, als oudere "stagebegleider" (over een cliché gesproken ook ) van Silke met ook nog eens een vaste relatie. Silke is vervolgens zelfs naar het buitenland vertrokken voor de herdenking van haar moeder én om Dries uit haar hoofd te zetten.
Maar wat deed Dries? Hij ging haar berichtjes sturen.
Hij praatte niet met Judith en had geen tijd om zich met hun verbouwing bezig te houden, maar zag wel de kans om talloze Whatsappjes naar Silke te sturen, waardoor hij logischerwijs verwachtingen schepte bij haar. Persoonlijk vind ik dan ook echt niet dat Silke hem op wat voor manier ook over de schreef getrokken heeft. Dries is daar willens en wetens, met zijn ogen open in verzeild geraakt.
En een slachtoffer zou ik Silke ook niet direct willen noemen, want ze wist waar ze aan begon met een gebonden man, maar ik vind niet dat ze netjes is behandeld. Door niemand, eigenlijk, maar nog wel het minste door Dries.
Dat kan allemaal prima zo zijn (ik vind ze ook totaal niet bij elkaar passen), maar Dieter is een volwassen man die oud genoeg is om Nancy dan duidelijk te maken dat hun huwelijk voor hem niet werkt op deze manier.
Hij kan toch ook te pas en te onpas brullen dat hij Vince niet in hun buurt wil? En uit protest bij Sam en Tim intrekken om zijn punt duidelijk te maken?
Dan kan hij ook gewoon over andere dingen met Nancy praten, voordat hij het voor de 2e keer op een ander gaat zoeken.
Dieter beslist zelf wanneer hij blaft en wanneer hij kruipt. Ruggengraatloos dus. Dat staat in mijn ogen volledig los van het gedrag van Nancy...
Maar ja, hij heeft het nu goed voor elkaar natuurlijk, met zijn woonst bij zijn schoondochter. Misschien dat hij dat allemaal niet kwijt wil? Profiteren, noemen ze dat ook wel eens...
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 23
- x 231
Raar dat het weer koek en ei is tussen Dieter en Nancy. Een lekker romantisch reisje maken. Dochter heeft heel belangrijke examens, maar die kan wel ff alleen blijven ... Vreemd.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 799
- x 1247
Dat is geen synoniem voor volwassen hé
(Ik bedoel mentaal volwassen, want dat is Dieter absoluut niet).
1 x