Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 163
x 206

Bericht door martha » do 26 mei 2022, 15:11

:clap: daffy.

Ik kan Judith goed begrijpen. Het is onmenselijk om in dergelijke omstandigheden nog goed te kunnen functioneren. Want die ene giftige opmerking van die vrouw zal wel niet de enige zijn. Zag er zo'n sloerie uit die direct op haar smartphone in wat voor internetgroepen ook victorie gaat kraaien dat zij die "dokter" eens goed op haar plaats heeft gezet. :roll: En geloof mij, er lopen er zo veel rond. :silent: Maar wat mij ook is opgevallen dat de "hoofdarts" wel heel gewillig Judith liet gaan. Leek dat hij toch opgelucht keek.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » do 26 mei 2022, 19:17

Die hoofdarts had een dubbele agenda.

Enerzijds zei hij dat ze zich niks te verwijten had en dat het ziekenhuis achter Judith bleef staan, maar tegelijk stelde hij haar voor tijdelijk thuis te blijven.

Beetje vreemd. Zoals Tom uitlegde kan dit aangegrepen worden door de tegenpartij om haar juridisch in een slecht daglicht te stellen.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » vr 27 mei 2022, 23:21

De ommezwaai die Judith op 24 uur maakte. Gisteren zag ze het niet zitten (ik heb nu wel andere dingen aan mijn hoofd) om zelfs maar na te denken over die bouwgrond en nu is ze ineens zo zeker van haar toekomst dat ze samen met Dries die bouwgrond gaat kopen.

Van een vluchtige LAT-relatie ineens naar samen een grond kopen om erop te bouwen is wel een grote stap. Met als argument "ik heb nog geld over" in plaats van "met jou wil ik graag oud worden" :think:
1 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 494
x 712

Bericht door satine » wo 22 jun 2022, 07:51

Ik heb toch wel met Judith te doen, hopelijk loopt dit voor haar met een sisser af.
Hoewel ik vrees dat de ouders van Robrecht koste wat kost iemand willen zien boeten en die zullen met het jaar dat Stefaan gekregen heeft waarschijnlijk niet tevreden zijn.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 23
x 440

Bericht door Tiboko » wo 22 jun 2022, 09:49

Als de Calliers aka de ouders van Robrecht dat jaar onvoldoende vinden, zullen ze toch eerst daartegen in beroep gaan en pas als dat niks oplevert hun pijlen op Judith richten?
0 x

Plaats reactie