Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 176
x 311
Contacteer:

Bericht door daffy duck » di 16 feb 2021, 23:11

Karin met haar grote glazen rode wijn...hoe dat ze geen baxter aanleggen bij haar, zoveel makkelijker om haar dagelijkse :yup: dosis binnen te krijgen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 531
x 203

Bericht door Christel » wo 17 feb 2021, 10:27

Tiboko schreef:
di 16 feb 2021, 21:19
Paulien gedraagt zich als een verwende kleuter. Iedereen moet haar foto's de hemel in prijzen (anders zijn ze onvriendelijk), ze wil voorrang in de badkamer (nochtans hebben Tom en Karin een échte job) en ze klaagt erover dat Tom verbeteringswerken aan "hun" huurhuis uitvoert.

Nochtans stopt niemand hen om (1) tijdelijk op hotel te gaan of (2) tijdelijk bij Jacques en Rosa in te trekken (helaas gaat dat niet, want Kobe heeft dan weer een hekel aan Jacques).
Dit is eigenlijk precies de "overkoepelende" reden waarom ik me groen en geel erger aan die 2. Natuurlijk zijn zij niet altijd degenen die het eerst iets vervelends zeggen, of die zich alleen vervelend gedragen tegenover anderen, maar in de grond vind ik hen het meest "fout bezig" gewoon omdat ze zo gemakzuchtig en verwend zijn. 2 Volwassenen die koste wat kost de verantwoordelijkheid willen voor een jong mensje, terwijl ze iedere dag laten zien dat ze volkomen afhankelijk van anderen zijn om zelf hun gewenste leventje te kunnen leiden, en dus eigenlijk niet eens de verantwoordelijkheid voor zichzelf nemen. Alleen dat gegeven al, doet het op mij overkomen dat die 2 gewoon op een egoïstische manier op zoek zijn naar een nieuw speeltje of een nieuwe uitdaging, in plaats van zich te realiseren wat er allemaal komt kijken bij een kind en de wens te hebben dat kind een goed leven te bieden.
Tenenkrommend over de hele lijn gewoon :sick: :thumbdown:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..

nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 189
x 27

Bericht door nounake » zo 21 feb 2021, 10:39

Bob met zijn "stomme film" grimassen !
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 61
x 96

Bericht door jessie V. » zo 21 feb 2021, 14:31

Paulien. Dat zeurderige, chagrijnige, drammerige en dat verbeten gezicht.
0 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » di 23 feb 2021, 10:08

Tania.

Lowie vraagt haar nadrukkelijk voorlopig niks tegen Bob te zeggen (kan hij er dat NU nog bij hebben?) en ze loopt meteen naar kwebbeltrien Tamara om het nieuws te brengen. Nice :thumbdown:

Nu weten we ook meteen waarom Bob bij Judith logeert. Zodat Tania hem wel in zijn puppy ogen moet kijken "alles goed bij Boowie?".

Kortom. Veel drama op komst.

Nochtans is Tania (als het over haar zelf gaat, remember Xander) heel goed in het bewaren van geheimen.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 61
x 96

Bericht door jessie V. » di 23 feb 2021, 15:45

Lowie heeft gemakkelijk praten. Moet Tania dan leugens gaat vertellen aan Bob , verhaaltjes gaan verzinnen om Lowie uit de storm te houden?? Lowie moet zijn eigen zaakkjes eens regelen. Laat hem zelf Bob in kennis stellen van zijn wangedrag. Sukkel
1 x

Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 4
x 132

Bericht door Tiboko » di 23 feb 2021, 20:52

Dat hij drugs neemt, is natuurlijk fout. Maar we weten ook wel dat hij weken lang dubbele shiften draaide, in de periode dat Bob zogezegd een griepje had, maar er veel projecten af moesten zijn.

Zonder die opkikkertjes was hij gewoon gecrasht en had Boowie een hoop deadlines niet gehaald.

Wat nu ook het geval zal zijn, want Simonne & Tania doen administratie en planning, terwijl Lowie de creatieve kant deed.
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 61
x 96

Bericht door jessie V. » di 23 feb 2021, 22:39

Dus het was gewoon een "opkikkertje". Gezien de staat waarin hij iedere ochtend op zijn werk verscheen .................
0 x

Kiki_Dee
Poster rang 2
Poster rang 2
x 6
x 61

Bericht door Kiki_Dee » do 25 feb 2021, 21:07

Angèle en haar 'allez beer'
0 x
I do not have a bitch resting face. I am a mom. I just have a bitch face. There is no resting going on here!

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 176
x 311
Contacteer:

Bericht door daffy duck » do 25 feb 2021, 23:06

de hooghartige Roxanne! :wtf:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 14

Bericht door vdbemdsa » vr 26 feb 2021, 10:06

Bob, die echt denkt dat Boowie enkel om hem draait hoe hij gisteren reageerde, hij wist zelfs nog niet waarom Lowie in ziekenhuis was.
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 14

Bericht door vdbemdsa » vr 26 feb 2021, 10:13

En nog eentje voor Bob, hij verwijt o.a. Tamara dat ze het hem verzwegen heeft van Lowie, maar verzwijgt dan zelf de reden aan Tamara waarom hij langer bij Judith wil blijven.
1 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 61
x 96

Bericht door jessie V. » vr 26 feb 2021, 11:50

Ik denk inderdaad dat Bowie voor een groot deel om Bob draait. Als je terug denkt aan de tijd dat Bob nog werkte en je ziet dan hoe Lowie op kwam dagen en weg liep van zijn werk wanneer hij daar zelf zin in had.
En als niemand hem iets vertelt (verboden door Lowie) kan hij ook niet weten dat Lowie in het ziekenhuis ligt.
0 x

vdbemdsa
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 14

Bericht door vdbemdsa » vr 26 feb 2021, 14:56

jessie V. schreef:
vr 26 feb 2021, 11:50
En als niemand hem iets vertelt (verboden door Lowie) kan hij ook niet weten dat Lowie in het ziekenhuis ligt.
Dan moest hij ook niet zo reageren, Lowie kon er evengoed voor iets anders ergs liggen, niet alleen hij kan iets ergs voorhebben, maar dat komt nu bij mij precies zo over. Wij weten dat het een overdosis was, die hij zelfs niet zelf genomen heeft, maar Bob vliegt zo maar ineens uit omdat hij Lowie daar zag, voor het zelfde geld kwam Lowie zelfs Frank ophalen, kon je toch niet opmaken uit het fragment.
0 x

tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5
x 7
x 34

Bericht door tvx1 » vr 26 feb 2021, 16:44

vdbemdsa schreef:
vr 26 feb 2021, 10:13
En nog eentje voor Bob, hij verwijt o.a. Tamara dat ze het hem verzwegen heeft van Lowie, maar verzwijgt dan zelf de reden aan Tamara waarom hij langer bij Judith wil blijven.
Hij heeft haar toch niets verzwegen? Hij heeft haar toch duidelijk uitgelegd daat hij haar zijn ziek-door-chemo zelf wil besparen?
0 x

Plaats reactie