Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Berichtdoor nounake » vr 12 okt 2018, 09:57

En sindsdien is het alleen maar erger geworden ! Onmogelijk mens !
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5862 keer
Is bedankt: 779 keer

Berichtdoor satine » vr 12 okt 2018, 10:32

En ergens kan ik haar begrijpen.
Waarom wordt Kaat met fluwelen handschoenen aangepakt als haar gevraagd wordt of zij het ziet zitten dat Kobe terug komt, terwijl tegen Nancy NIKS gezegd wordt?
Zij moet het van Kaat horen, haar omhooggevallen dochter en schoonzoon hebben niet eens het lef om het zelf tegen haar te vertellen.

Als het echt zo slecht gaat, moeten Peter en Femke maatregelen nemen.
Maar dan moeten ze zelf werken en dat zie ik die twee niet echt veel doen.
Als het gaat om het werk dat Nancy verzet terwijl de twee anderen wat hangen te lanterfanten, dan is het OK, maar verder wordt ze gewoon compleet genegeerd en moet ze haar mond houden.
Die twee hebben niet eens het lef om open en eerlijk tegen haar te zijn.

Dat Nancy overdrijft, daar ben ik mee akkoord.
Maar haar geweldige, zelfingenomen 'bazen' maken ook fouten.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1724 keer
Is bedankt: 3838 keer

Berichtdoor heidiw » vr 12 okt 2018, 16:24

... omhooggevallen dochter en schoonzoon... :clap:
Dat is nu eens een juiste omschrijving!
Aan de ene kant begrijp ik Nancy ook wel, ze is alleen goed genoeg om haar... af te draaien.
Aan de andere kant, ze kwam toch goed overeen met Kobe?
Of zouden de woorden van Simone zijn blijven plakken toen ze dramaqueen Nancy de vergelijking Britney/Kaat en accident/straf voorschotelde?
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 483 keer
Is bedankt: 807 keer

Berichtdoor Christel » vr 12 okt 2018, 17:21

heidiw schreef:Aan de andere kant, ze kwam toch goed overeen met Kobe?
Of zouden de woorden van Simone zijn blijven plakken toen ze dramaqueen Nancy de vergelijking Britney/Kaat en accident/straf voorschotelde?

Dat zou best eens kunnen.

En eerlijk...: ik kan zowel Simonne als Nancy wel begrijpen, eigenlijk, dat ze moeten slikken bij het vooruitzicht dat Kobe daar weer komt werken. Ik vind Kaat's vergevingsgezindheid wat dat betreft veel verbazender.

Iedereen verdient een tweede kans in mijn ogen, maar wat Kobe gedaan heeft is echt niet niks. Dat Kaat zich over iets ernstigs als een schedelbasisfractuur én het feit dat Kobe haar voor dood heeft achtergelaten (!) heen kan zetten vind ik heel bijzonder en ook mooi, en dan vooral voor Kaat zelf, want het maakt haar leven een stuk makkelijker lijkt me. Maar dat mensen het lastig hebben met zoiets, vind ik niks meer dan normaal.

En ja, ook ik vind dat Nancy gewoon netjes zoals de rest ingelicht had mogen worden. De acties van Kobe hebben haar net zo goed geschokt.
Nancy is misschien irritant in Peter en Femke's ogen, maar dat is nog geen excuus om haar minderwaardig te behandelen en op haar neer te kijken, en dat doen ze naar mijn mening wel...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4063 keer
Is bedankt: 2579 keer

Berichtdoor apestaart » wo 07 nov 2018, 00:28

Nancy was bezig met de gasten te verwittigen dat ze hun persoonlijke spullen goed in het oog moeten houden omdat er dieven actief zijn in de Withoeve maar werd direct door Peter tot de orde geroepen en hij maant Nancy aan om er onmiddellijk mee op te houden en stuurt haar vervolgens terug naar de keuken.
Peter is namelijk bang dat de Withoeve een slechte reputatie zal krijgen.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 17 keer

Berichtdoor heidiw » wo 07 nov 2018, 10:44

Het nummer van de psychiatrische kliniek van Djoelia? Iemand? Alstublieft???
Ze begint nu toch echt wel door te slaan ipv gewoon prettig gestoord te zijn. Ik vind het trouwens zeer ongeloofwaardig dat ze tijdens evenementen contact met de gasten mag hebben.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 483 keer
Is bedankt: 807 keer

Berichtdoor Christel » wo 07 nov 2018, 11:11

De manier waarop ze die mensen daar stond te waarschuwen vond ik echt compleet belachelijk. Ze lijkt inderdaad wel niet helemaal goed snik meer tegenwoordig... :crazy:

Een soort persiflage op een slechte karikatuur van "de domme en loslippige kuisvrouw". Het een heeft totaal niks te maken met het andere, het is generaliserend en dan ook nog eens slecht uitgevoerd vind ik. (Overigens met alle respect voor Ann Pira, hoor, want die kan ook maar spelen wat haar aangereikt wordt.)

Alles waar Nancy tegenwoordig in voorkomt, lijkt wel een klucht... :-?
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 4063 keer
Is bedankt: 2579 keer

Berichtdoor martha » wo 07 nov 2018, 11:34

En alhoewel ik me ook erger aan de dommigheid van Nancy zou ze wel eens gelijk kunnen hebben mbt Arne. En ook het verband tussen de carjacking en de diefstal. Maar ja, zoals ze hysterisch doordraait luistert er niemand meer naar haar.
Gebruikers-avatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 497 keer
Is bedankt: 802 keer

Berichtdoor ikke » wo 07 nov 2018, 13:29

martha schreef:En alhoewel ik me ook erger aan de dommigheid van Nancy zou ze wel eens gelijk kunnen hebben mbt Arne. En ook het verband tussen de carjacking en de diefstal. Maar ja, zoals ze hysterisch doordraait luistert er niemand meer naar haar.

Toet, toet, wij luisteren nog... :yup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1879 keer
Is bedankt: 1797 keer

Berichtdoor Donderkop » vr 09 nov 2018, 21:15

Nancy heeft deze keer een punt. Wat Kobe gedaan heeft was heel erg. Wat Arne gedaan heeft en doet ook. Het feit dat Femke en Peter die criminele freaks daar binnenlaten, is inderdaad reden tot ongerustheid. Britney loopt daar ook rond, Vic ook... die kinderen zouden 'veilig' moeten zijn.

De manier waarop ze het aanpakt is irritant natuurlijk. Om een statement te maken zou ze moeten verhuizen met Dieter en Britney naar een eigen adres. Misschien valt Peter zijn frank dan. Femke ja... die holt slaafs achter haar Peterke aan, daar moeten we niet veel inzicht meer van verwachten.
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor johan1969 » wo 14 nov 2018, 11:57

Nancy heeft weer een beroepsgeheim ontfutstelt van Dieter en hij trapt er nog in ook
Gebruikers-avatar
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 100 keer

Berichtdoor nounake » vr 16 nov 2018, 13:42

Wanneer gooien ze die daar buiten ? Dat mens maakt iedereen gek :boo: :boo: :boo: ! Ocharme haar dochter :sick:
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 5862 keer
Is bedankt: 779 keer

Berichtdoor satine » zo 18 nov 2018, 15:10

Nancy is soms onuitstaanbaar de laatste tijd - en toch heb ik met haar te doen soms.
Er is namelijk niemand die ooit de moeite neemt om haar wat af te remmen, niemand bij wie ze haar hart eens kan uitstorten, behalve misschien dan bij Marianne.
Maar om de schijn hoog te houden, vertelt ze daar ook niet alles tegen.
Waar Nancy het moet mee doen is haar oudste dochter, die haar altijd toespreekt alsof ze een stout kind is: 'Maar mama toch' of 'Mammaaaa!'
Nooit eens een gesprek tussen twee vrouwen die allebei moeder zijn en kunnen praten over alles wat met kinderen te maken heeft.
En Dieter die zelden tot nooit tegen Nancy in gaat - hoewel ze dat wel nodig heeft.

En ik begrijp heel goed dat Eddy probeert zoveel mogelijk leuke dingen te doen met Britney en dat zij dan ook bij haar papa wil blijven.
Maar dat maakt wel dat Nancy degene is die altijd de strenge moet zijn: huiswerk maken, spullen opruimen, op tijd naar bed, op tijd opstaan...
Dat ze Britney tot aan de schoolpoort brengt en haar daar weer afhaalt, vind ik er ook over.
Met de auto, tot daar aan toe, maar te voet?
Tenslotte zit dat kind al in het middelbaar.
Maar ook hier is er niemand die aan Nancy zegt dat haar dochter hier mogelijk om uitgelachen wordt, alleen Britney zelf - en die vindt ze dan te jong om haar eigen ding te mogen doen. Maar alle anderen zwijgen.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Donderkop » zo 18 nov 2018, 16:59

Zit Nancy niet gewoon in de menopauze? Zou dat niet één en ander verklaren?
Donderkop
Nog geen rang

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 27 keer

Berichtdoor satine » zo 18 nov 2018, 17:10

Gewoon? :denk:
Ik ken wel wat vrouwen die allerlei kwaaltjes hadden toen ze in de menopauze kwamen, maar niets vergeleken met de hysterie die we soms bij Nancy zien.
Niet alles kan in de schoenen geschoven worden van 'veranderende hormonen'.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages