Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Dries Van Aken (Yemi Oduwale)

Berichtdoor ikke » vr 14 sep 2018, 07:24

apestaart schreef:Ongelooflijk, die Dries blijft toch maar proberen om Tamara te versieren. :mad:
Gelukkig houdt Tamara de boot af maar hoe lang gaat zij dat volhouden? :|

Tamara houdt de boot af??? Tamara heeft de motor op gang gebracht!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1795 keer
Is bedankt: 1686 keer

Berichtdoor satine » vr 14 sep 2018, 11:12

Inderdaad, Tamara heeft haar best gedaan om de aandacht te trekken van Dries en die heeft ze nu.
Net zoals ze wou.
Alleen staat Bob in de weg, dus speelt ze nu de onschuld.
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1565 keer
Is bedankt: 3527 keer

Berichtdoor ikke » vr 14 sep 2018, 17:18

satine schreef:Inderdaad, Tamara heeft haar best gedaan om de aandacht te trekken van Dries en die heeft ze nu.
Net zoals ze wou.
Alleen staat Bob in de weg, dus speelt ze nu de onschuld.

Echt ergerlijk!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor apestaart » ma 17 sep 2018, 00:12

Dat geniepig ventje is toch maar in geslaagd om Tamara te kussen en zij kon daar niet aan weerstaan. :mad:
Ik had het nog gezegd van hoelang zij de boot nog kon afhouden en zie mijn woorden zijn nog niet koud of het is al van dat.
Gebruikers-avatar
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor ikke » ma 17 sep 2018, 09:57

apestaart schreef:Dat geniepig ventje is toch maar in geslaagd om Tamara te kussen en zij kon daar niet aan weerstaan. :mad:
Ik had het nog gezegd van hoelang zij de boot nog kon afhouden en zie mijn woorden zijn nog niet koud of het is al van dat.

Zij heeft volgens mij nooit de intentie gehad om die boot af te houden, wel integendeel!
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » ma 17 sep 2018, 11:13

ikke schreef:
apestaart schreef:Dat geniepig ventje is toch maar in geslaagd om Tamara te kussen en zij kon daar niet aan weerstaan. :mad:

Zij heeft volgens mij nooit de intentie gehad om die boot af te houden, wel integendeel!

Ze heeft inderdaad vanaf het begin laten merken aan Dries dat ze interesse in hem heeft en heeft hem zelf uit lopen dagen. Niet moeilijk dat hij toehapt, en hij hoeft ook geen rekening met Bob te houden. Tamara wel, aangezien het haar vriend is, en daar heeft ze zelf flinke steken laten vallen.

Er is een groot verschil tussen een beetje onschuldig flirten en uit zijn op iets meer, en Tamara was duidelijk uit op iets meer. Dat heeft ze nu voor elkaar, en dat besluiteloos gemekker van haar over Bob is alleen maar schijn. Als ze daar echt rekening mee had willen houden, dan had ze Dries vanaf het begin af aan veel meer gemeden i.p.v. hem bewust op te zoeken en na te lopen...
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3747 keer
Is bedankt: 2388 keer

Berichtdoor ikke » ma 17 sep 2018, 16:06

Christel schreef:
ikke schreef:

Ze heeft inderdaad vanaf het begin laten merken aan Dries dat ze interesse in hem heeft en heeft hem zelf uit lopen dagen. Niet moeilijk dat hij toehapt, en hij hoeft ook geen rekening met Bob te houden. Tamara wel, aangezien het haar vriend is, en daar heeft ze zelf flinke steken laten vallen.

Er is een groot verschil tussen een beetje onschuldig flirten en uit zijn op iets meer, en Tamara was duidelijk uit op iets meer. Dat heeft ze nu voor elkaar, en dat besluiteloos gemekker van haar over Bob is alleen maar schijn. Als ze daar echt rekening mee had willen houden, dan had ze Dries vanaf het begin af aan veel meer gemeden i.p.v. hem bewust op te zoeken en na te lopen...

Voilà, dit is exact wat ik bedoelde! :thumbup:
Gebruikers-avatar
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor satine » di 18 sep 2018, 10:22

En nu hoorden we het ook uit de mond van Dries zelf: 'een gemakkelijke prooi'.
Waarmee hij overigens niet in mijn achting stijgt.
Hij is niet degene die een relatie heeft, maar als hij dit dan toch als 'een tussendoortje' beschouwt, kan hij even goed iemand anders kiezen, iemand die geen relatie heeft met een man die hij wel ok vindt.
Er zullen wel meer vrouwen vallen voor 'zijn charme'.

Zou hij trouwens al door hebben dat Karin hierover gaat zwijgen tegen Tom (voorlopig...) maar daar vroeg of laat wel wat voor in de plaats zal willen?
Gebruikers-avatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1565 keer
Is bedankt: 3527 keer

Berichtdoor jessie V. » di 18 sep 2018, 12:57

Ook tegenover Bob, denk ik. Eigenlijk ziet ze Dries ook wel zitten. Daarop is hij, volgens mij, ook gekozen uit de sollicitanten.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1868 keer
Is bedankt: 1721 keer

Berichtdoor Christel » di 18 sep 2018, 14:29

Dries ademt het ook zo'n beetje uit, eigenlijk, dat hij gemakkelijk te hebben is. Karin valt daarop en Tamara eigenlijk ook. Ze kunnen misschien een hekel hebben aan elkaar, maar Tamara en Karin lijken meer op elkaar dan ze hardop zouden willen toegeven. Ze kunnen allebei tot op zekere hoogte wel van een man houden, maar houden allebei dat heel onzekere kantje wat blijkbaar alleen bevestiging vindt in een kerel die laat blijken dat hij interesse in ze heeft. En dan is "trouw zijn" geen prioriteit meer...

Dries is zo glad als een aal en maakt het volgens mij gewoon niet uit wie hij zijn bed in praat, en dus ook niet of diegene een relatie heeft. Ik vind het een akelige praatjesmaker zonder karakter.
Hij zal vanzelf zijn neus nog wel eens stoten, of dat nou door een kwade Bob komt of door iemand anders die bijvoorbeeld niet zit te wachten op dat soort onzin op het werk.
Want fatsoenlijk en professioneel zijn ze in elk geval allesbehalve, en dat geldt zowel voor Dries als voor Karin... :nope:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gebruikers-avatar
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3747 keer
Is bedankt: 2388 keer

Berichtdoor heidiw » di 18 sep 2018, 22:53

:boo: slijmbal die denkt dat hij god's gift to women is.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 396 keer
Is bedankt: 610 keer

Vorige

Keer terug naar Personages