Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Berichtdoor apestaart » zo 10 jun 2018, 20:00

Nancy had nochtans van Peter en Femke een verbod gekregen om Marianne in huis te nemen en Nancy heeft het toch gedaan, het zou me niet verwonderen dat Peter en Femke haar goed onder haar vijs zullen geven en het zou me niet verwonderen dat Marianne terug buiten zal vliegen.
apestaart
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 4 keer

Berichtdoor ikke » ma 11 jun 2018, 07:27

apestaart schreef:Nancy had nochtans van Peter en Femke een verbod gekregen om Marianne in huis te nemen en Nancy heeft het toch gedaan, het zou me niet verwonderen dat Peter en Femke haar goed onder haar vijs zullen geven en het zou me niet verwonderen dat Marianne terug buiten zal vliegen.

Nee, Marianne zal niet buitenvliegen, dat is niet de stijl van Peter, noch van Femke.
Ik denk eerder dat Nancy, na een fikse uitbrander van Femke en Peter, zal mogen uitleggen aan Marianne dat ze niet lang kan blijven.
Stop met zagen, er zijn al zo weinig bomen...
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1770 keer
Is bedankt: 1667 keer

Berichtdoor satine » ma 11 jun 2018, 16:49

apestaart schreef:Nancy had nochtans van Peter en Femke een verbod gekregen om Marianne in huis te nemen en Nancy heeft het toch gedaan,

Nancy ging er van uit dat Peter en Femke het wel goed zouden vinden en daardoor heeft ze niet meer de kans gekregen om Marianne te vertellen dat zij niet akkoord waren.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1549 keer
Is bedankt: 3484 keer

Berichtdoor johan1969 » wo 13 jun 2018, 21:15

Als ik Peter was, had ik Nancy al lang buitengesmeten en ontslagen ! Ze loopt er rond alsof het haar bnb is terwijl ze er gewoon werkt en huurt ! Met haar voldongen feit en dan nog het beroepsgeheim van Didier schenden (niet de eerste keer). Volgens mij gaat dat morgen ook vuurwerk geven !
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Is bedankt: 86 keer

Berichtdoor jessie V. » wo 13 jun 2018, 22:17

Het zou handig zijn als Didier helemaal zijn mond hield over alles wat met zijn beroep te maken heeft. Dan kan Nancy ook niks door vertellen.
Ook zou het handig zijn als er tussen die 2 de afspraak werd gemaakt dat Nancy niet steeds bij Didi ging zitten vissen naar zaken waar hij niks over mag zeggen.
Hij weet nou toch onderhand wel dat ze haar mond niet kan houden.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1848 keer
Is bedankt: 1703 keer

Berichtdoor Christel » do 14 jun 2018, 09:53

jessie V. schreef:Het zou handig zijn als Didier helemaal zijn mond hield over alles wat met zijn beroep te maken heeft. Dan kan Nancy ook niks door vertellen.

Dat vind ik ook nogal achteloos van hem.
Het is daar echt een roddelbedoening zo, en hij komt hiermee ook niet echt professioneel over, vind ik. Waarom moet Nancy precies weten wie hij die dag allemaal gesproken heeft? :-?
Als hij gewoon globaal vertelt wat er gebeurd is, zonder daarbij alle namen op tafel te leggen, dan zou dat al een hoop schelen...

En ja, dan komt daar ook nog eens bij dat Nancy op geen enkele manier haar mond kan houden. Dat is geen fijne eigenschap, maar ik vrees dat Nancy gewoon niet wijzer is. Ze heeft er geen verkeerde bedoelingen mee in elk geval, en dan is het inderdaad ook een beetje aan haar omgeving om daar rekening mee te houden en haar dus niet alles klakkeloos te vertellen.

Wat Peter betreft, is het natuurlijk niet makkelijk om Nancy gewoon buiten te gooien. Het is tenslotte zijn schoonmoeder.
En hoewel ik me voor kan stellen dat hij af en toe nogal wat aan zijn hoofd heeft met haar, heeft hij ook heel vaak ontzettend profijt van Nancy. Bovendien hebben ze zelf ooit besloten dat Nancy en Britney ook in de Withoeve konden komen wonen, en heeft Nancy dus in mijn ogen wel een punt als ze zegt dat zij daar ook wel iets te zeggen heeft. Het is tenslotte ook haar huis.

Als Peter dan staat te blaffen dat Nancy haar plaats moet weten, en haar eigenlijk zo goed als rechtuit zegt dat ze niks in de pap te brokken heeft, stoot dat bij mij toch tegen het zere been. Ik vind hem daar ontzettend arrogant in, met zijn afliggen en bibberen houding. Hij zou wel eens mogen beseffen dat Nancy net zo goed een belangrijk aandeel heeft in de WIthoeve, net als de rest van het personeel wat het daar toch draaiende houdt.

Wat dat betreft zie ik Peter zelf maar weinig bijdragen aan de hele gang van zaken, eerlijk gezegd..
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2369 keer

Berichtdoor satine » do 14 jun 2018, 10:06

Inderdaad, Nancy moet soms tegen zichzelf beschermd worden, uiteindelijk heeft Dieter een even grote fout gemaakt als zij, indien niet groter.
Hij heeft beroepsgeheim gezworen, Nancy niet.
En hij zou ondertussen beter moeten weten.

Wat Peter en Femke betreft: Nancy is inderdaad familie.
En toen Peter zo schamper deed over 'zijn schoonmoeder' een paar dagen geleden wou ik hem nog zeggen om ook eens aan zijn eigen moeder te denken.
Dat was ook niet bepaald een cadeau. :nope:
Nog véél minder dan Nancy.

Verder: als ze Nancy buiten gooien, gaan ze dan zelf de handen uit de mouwen steken?
Zelf wc's ontstoppen en kamers en 'de zaal' poetsen?
Het enige wat ik Peter zie doen is aan 'de administratie' werken of zo (misschien zit hij wel gewoon op FB als hij op zijn laptop zit te tokkelen) of hij is 'naar de leverancier'.
Ik dacht dat een leverancier levert, maar in Thuis moet alles zelf afgehaald worden blijkbaar.
Zelfs voor de moestuin heeft hij geen tijd - om te gaan vissen dan weer wel.
En Femke, die zit gewoon baas te wezen aan de dispatch - late of lange rit? Niet voor de bazin! Nooit. :nope:
En af en toe dient ze eens iets op...

Ik denk niet dat ze Nancy zomaar kunnen missen.
Zelfs als ze iemand anders in dienst zouden nemen, valt het nog maar af te wachten welk vlees ze in de kuip krijgen.
En of die even enthousiast en altijd paraat zal zijn als Nancy, daar twijfel ik sterk aan.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor heidiw » do 14 jun 2018, 12:58

Femke heeft een strafblad Satine, dus krijgt ze geen licentie om met een taxi te rijden, tenzij de wet aangepast is.
Peter... verloren Vlaams. Van mij mag Nancy de beruchte emmerscene nog eens herhalen maar met het hoofd van Peter eronder en iets anders dan kuiswater.
En Dieter, och arme, ze zeggen altijd dat de partner de laatste is om iets te weten te komen maar dit? IEDEREEN weet dat Nancy het gesproken dagblad is... Behalve Didi.
heidiw
Poster rang 3
Poster rang 3

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 586 keer

Berichtdoor johan1969 » za 16 jun 2018, 14:54

Idd grappig dat de leveranciers daar niet leveren maar alles gehaald moet worden !
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor ILoveDidi » za 16 jun 2018, 16:29

johan1969 schreef:Idd grappig dat de leveranciers daar niet leveren maar alles gehaald moet worden !

Werken zij niet enkel met streekproducten? Want in dat geval zijn de leveranciers de lokale boeren en die leveren niet zelf
ILoveDidi
Nog geen rang

Heeft bedankt: 6 keer
Is bedankt: 15 keer

Berichtdoor satine » ma 18 jun 2018, 19:47

^Dat kan - maar dan nog vind ik dat Peter heel vaak weg is en dat hij voor de rest eigenlijk weinig doet.
Als je elke dag naar de leverancier moet, scheelt er iets met je planning.

Maar goed, dit is het topic van Nancy.
Ik vind het erg dat ze vaak zo afgeblaft wordt door haar dochter en schoonzoon, terwijl die geen van beiden veel hebben om trots op te zijn.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor johan1969 » wo 20 jun 2018, 10:57

Ik vind het wel heel raar dat Nancy Didi 'the silent treatment' geeft en mokt als hij zijn beroepsgeheimen niet verteld.

Ik denk niet dat bv een huisarts s avonds thuis ff alle kwaaltjes van zijn patienten op tafel gooit
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Berichtdoor Christel » wo 20 jun 2018, 14:23

johan1969 schreef:Ik vind het wel heel raar dat Nancy Didi 'the silent treatment' geeft en mokt als hij zijn beroepsgeheimen niet verteld.

Ik denk niet dat bv een huisarts s avonds thuis ff alle kwaaltjes van zijn patienten op tafel gooit

Dat is waar, maar zo is Nancy nou eenmaal. Die ziet het nut van een beroepsgeheim totaal niet in, en ze ziet ook niet in waarom mensen elkaar niet gewoon alles vertellen. Dat is de afgelopen jaren al keer op keer gebleken en is iets wat je gratis bij Nancy krijgt. :)
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3692 keer
Is bedankt: 2369 keer

Vorige

Keer terug naar Personages