Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Berichtdoor Soapseut » vr 01 dec 2017, 20:14

Zou dat ooit nog uitkomen dat Peter de Withoeve onrechtmatig gekregen heeft, door Luc af te persen en fraude onder de mat te vegen? Ligt daar nu niemand van wakker? Ik heb het zeker niet voor Luc, hij verdient al zijn miserie dubbel en dik, maar Peter is niet correct Verre van... Hij heeft enkele zware kloppen gekregen privé, maar een vos verliest zijn streken niet.
Soapseut
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 132 keer
Is bedankt: 279 keer

Berichtdoor Kwast » vr 01 dec 2017, 20:40

Als Peter aan de poen denkt dan accepteert hij het voorstel van Judith, als hij zich wil wreken op Tom dan ook. Als hij verstandig is accepteert hij het voorstel niet. Het zal de zaken alleen nog maar complexer maken. Ik denk trouwens niet dat Tom moeilijker zal doen als Peter de raadsman van Judith is. Tom mag Peter nog altijd graag en heeft zelfs al eens gezegd Peter te missen. Tom loopt misschien zijn *** achterna maar zo een slecht en vals mens is het nou ook weer niet.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 280 keer
Is bedankt: 409 keer

Berichtdoor Christel » vr 01 dec 2017, 21:24

Kwast schreef:Als hij verstandig is accepteert hij het voorstel niet. Het zal de zaken alleen nog maar complexer maken.

Inderdaad... Het verbaasde me echt dat hij er zelfs maar over na moest denken. Voor het geld hoeft Peter het niet te doen lijkt mij, aangezien de Withoeve goed lijkt te lopen, dus ik snap niet dat hij ook maar overweegt om zich nog een keer in dat wespennest te steken. Was dat niet een van de redenen dat hij eigenlijk op wilde houden als advocaat? :eh:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 3151 keer
Is bedankt: 2104 keer

Berichtdoor jessie V. » vr 01 dec 2017, 22:29

Het zou niet erg slim zijn en de zaken alleen maar gecompliceerder maken mocht Peter daarin toestemmen.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1724 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor satine » za 02 dec 2017, 00:31

Ik dacht toch ook dat hij alleen nog advocatenwerk doen voor mensen die al (langer) klant bij hem waren voor hij bij Tom weg ging.
Het zou niet fair zijn - ook niet tegenover zichzelf - als hij die zaak nu zou aannemen.
Hij heeft de Withoeve, zijn gezin - nu ook duidelijk een kok in de problemen, ik hoop dat hij verstandig is en het niet doet.

Misschien vond hij het moeilijk om vlakaf nee te zeggen tegen Judith?
In ieder geval vond ik het wel fijn dat Tom en hij sinds kort toch weer opnieuw door dezelfde deur kunnen.
Dus ik twijfel heel sterk of hij zijn vroegere vriend op deze manier zal afvallen.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1361 keer
Is bedankt: 3033 keer

Berichtdoor ranske » za 02 dec 2017, 01:04

satine schreef:In ieder geval vond ik het wel fijn dat Tom en hij sinds kort toch weer opnieuw door dezelfde deur kunnen.Dus ik twijfel heel sterk of hij zijn vroegere vriend op deze manier zal afvallen.

Het is een soap, ja alles kan maar evengoed kan ik het mij ook niet voorstellen.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1100 keer
Is bedankt: 550 keer

Berichtdoor tvx1 » za 02 dec 2017, 14:34

Als Peter verstandig is dan beseft hij dat Judith hem niet gevraagd heeft om zijn kwaliteiten als advocaat maar gewoon om zijn geschiedenis met Tom en ze zo hoopt Tom te raken. En dan aanvaardt hij deze zaak dus beter niet.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 434 keer
Is bedankt: 554 keer

Berichtdoor jessie V. » za 02 dec 2017, 15:16

Opgestookt door An.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1724 keer
Is bedankt: 1537 keer

Berichtdoor Caligula » za 02 dec 2017, 17:16

Wel,Ann heeft Judith opgestookt om Peter te nemen als advocaat. Nu zou het ook wel kunnen dat Peter een oplossing zoekt en vindt voor het probleem Tom-Judith. Dat zou toch ook niet zo slecht zijn?
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor Dr. Wijnants » do 07 dec 2017, 14:17

Caligula schreef:Wel,Ann heeft Judith opgestookt om Peter te nemen als advocaat. Nu zou het ook wel kunnen dat Peter een oplossing zoekt en vindt voor het probleem Tom-Judith. Dat zou toch ook niet zo slecht zijn?

De oplossing zal wel een scheiding zijn zeker? Ik kijk wel uit naar de nieuwe spanningen tussen Peter en Tom. Peter is niet vies van wraak dus ik veronderstel dat dat zijn motivatie is om Judith bij te staan.
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 5 keer

Berichtdoor annekeHU » do 07 dec 2017, 16:15

Dr. Wijnants schreef:
Caligula schreef:Wel,Ann heeft Judith opgestookt om Peter te nemen als advocaat. Nu zou het ook wel kunnen dat Peter een oplossing zoekt en vindt voor het probleem Tom-Judith. Dat zou toch ook niet zo slecht zijn?

De oplossing zal wel een scheiding zijn zeker? Ik kijk wel uit naar de nieuwe spanningen tussen Peter en Tom. Peter is niet vies van wraak dus ik veronderstel dat dat zijn motivatie is om Judith bij te staan.

Ik hoop eerlijk gezegd, dat Peter gaat proberen om de brokken tussen die 2 te lijmen..
annekeHU
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 287 keer
Is bedankt: 422 keer

Berichtdoor Tiboko » do 07 dec 2017, 16:23

annekeHU schreef:
Dr. Wijnants schreef:

Ik hoop eerlijk gezegd, dat Peter gaat proberen om de brokken tussen die 2 te lijmen..

Dat mogen we hopen, maar ik vrees dat hij als advocaat toch eerder de wens van zijn cliënt moet uitvoeren. En die wil op dit moment wel degelijk een echtscheiding, hierin aangemoedigd (om wat voor reden dan ook) door zijn zus.
Tiboko
Poster rang 2
Poster rang 2

Heeft bedankt: 2 keer
Is bedankt: 92 keer

Berichtdoor ranske » do 07 dec 2017, 20:11

annekeHU schreef: Ik hoop eerlijk gezegd, dat Peter gaat proberen om de brokken tussen die 2 te lijmen..

Hoe klein de kans ook is, als dat zou kunnen en dan Ann in het zand zien bijten :dance:
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1100 keer
Is bedankt: 550 keer

Berichtdoor Caligula » vr 08 dec 2017, 12:40

Nu is de vraag natuurlijk of Tom zichzelf gaat verdedigen of ook een advocaat gaat nemen. En wie zou dat dan wel zijn?
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 927 keer
Is bedankt: 2265 keer
Gebande gebruiker

Berichtdoor Kwast » vr 08 dec 2017, 17:24

Peter zal hoe dan ook voor de winst gaan. Ik denk dat dit voor hem de kans bij uitstek is om Tom terug te pakken. Kan me niet voorstellen dat Peter gaat proberen te lijmen. Jammer dat Peter de zaak toch heeft aangenomen.
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 280 keer
Is bedankt: 409 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages