Mayra Magiels (Muriel Bats)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Foruminfo
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Berichtdoor tvx1 » do 28 sep 2017, 13:06

Het enige dat ik mij kan bedenken is dat ze aan Frank gaan vragen is om zijn aandeel over te kopen.
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 432 keer
Is bedankt: 551 keer

Berichtdoor johan1969 » do 28 sep 2017, 13:08

Of om zich te excuseren bij Waldek
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 68 keer

Berichtdoor Christel » do 28 sep 2017, 16:11

satine schreef:Ik vraag me toch af wat Mayra bij Frank en Simonne is gaan bespreken.
En cash zwart geld in een zaak steken, kan dat wel?
En waarom moest ze eerst langs de Bomansen voor ze die beslissing aan Waldek kon meedelen?

Dat vraag ik me ook af, eigenlijk. :-?
En ik moest wel even lachen toen ze zo monter opmerkte dat Waldek haar toch wel vertrouwde?
Ze is net van zins om €50.000,- aan ontfutseld/gestolen geld in die zaak te steken, en dan heeft ze het over haar betrouwbaarheid.
En hij zegt dan nog "ja" ook.
Wat een duo! :nope: :lol:

tvx1 schreef:Het enige dat ik mij kan bedenken is dat ze aan Frank gaan vragen is om zijn aandeel over te kopen.

Ach ja, die heeft natuurlijk ook nog aandelen in de Kabouters. Zou goed kunnen dat ze daar voor langs is geweest :yup:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2997 keer
Is bedankt: 2002 keer

Berichtdoor Caligula » do 28 sep 2017, 21:43

Dat was werkelijk enig! Mayra tegen Waldek: ge vertrouwd me toch hé. Ja zeg!
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 912 keer
Is bedankt: 2246 keer

Berichtdoor ranske » vr 29 sep 2017, 00:37

Geen schijnheiliger mens als Mayra en geen onnozelere mens als Waldek. Zij wil alleen haar kind als het gezond is of hij kan er zijne plan mee trekken ?! Nu aandelen voor de Kabouters. Dit gaat nooit goed aflopen.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1033 keer
Is bedankt: 507 keer

Berichtdoor johan1969 » vr 29 sep 2017, 15:27

Waldek gedraagt zich al als chef of mede-eigenaar bij de Kabouters, hoewel het met Mayra's geld is !
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 68 keer

Berichtdoor satine » vr 29 sep 2017, 16:27

Ik had het gevoel gisteren dat de verstopte wc's opgezet spel waren, een voorstel van Mayra.
Een idee om Frank de kans te geven om te laten zien dat hij een betrouwbare loodgieter/klusjesman is, zodat hij in de toekomst nog meer dingen mag komen fiksen en opnieuw een nuttige bezigheid heeft.
Wat ik wel vreemd vond: als er zoveel toiletpapier in die buizen zat, moeten er ook zoveel rollen gebruikt zijn.
Dat valt toch op? :denk:
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1294 keer
Is bedankt: 2867 keer

Berichtdoor Christel » vr 29 sep 2017, 22:47

Dat zou ik normaal ook denken, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat vroeger bij ons op de lagere school de toiletten ook met grote regelmaat verstopt zaten door grote proppen toiletpapier. Ook daar viel dat in eerste instantie niet echt op, omdat er sowieso veel papier doorheen ging, maar na verloop van tijd hoopte zich dat dan op en dan stroomden de toiletten vanzelf een keer over.
Vermits de toiletten in de Withoeve ook door allerlei mensen gebruikt worden, kan ik me wel voorstellen dat het ze niet direct opvalt als 1 persoon wat extra papier gebruikt. :)

En om terug te komen op Mayra; ook ik had verwacht dat ze Frank op die manier vooruit zou helpen, aangezien ze weer in "kruipmodus" is en dus bij iedereen haar stoep probeert schoon te vegen.
Nu is ze met 65% dus hoofdaandeelhoudster van de Kabouters. Ik hoop dat Waldek beseft dat ze door dit cadeautje nu zo goed als alle touwtjes in handen heeft wat zijn leven betreft.
Ik wens hem veel succes in de toekomst... :doh:
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 2997 keer
Is bedankt: 2002 keer

Berichtdoor Caligula » vr 29 sep 2017, 22:51

Ja,het lijkt wel dat Waldek met grote vreugde zijn eigen graf aan het graven is. Mayra hoeft helemaal niks meer te doen!
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 912 keer
Is bedankt: 2246 keer

Berichtdoor martha » zo 01 okt 2017, 17:41

johan1969 schreef:Waldek gedraagt zich al als chef of mede-eigenaar bij de Kabouters, hoewel het met Mayra's geld is !

Mis : het is met het afgetroggelde geld van Marianne.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 386 keer
Is bedankt: 543 keer

Berichtdoor Kiki_Dee » wo 11 okt 2017, 20:42

Ben ik de enige die het raar vind dat Waldek niet meemag naar de gynaecoloog? :think:
Kiki_Dee
Nog geen rang

Heeft bedankt: 7 keer
Is bedankt: 54 keer

Berichtdoor satine » wo 11 okt 2017, 22:54

Nee, mij viel dat ook al op.
Ik vind dat wat haar dochter betreft, Mayra altijd opmerkelijk afstandelijk doet tegenover Waldek.
Ik begrijp dat ze nog altijd bezorgd is omdat ze niets liever wil dan een gezond kindje krijgen - maar als ik haar dan bij taxi LEV zie is ze altijd opvallend opgewekter dan wanneer ze in de buurt van Waldek is.
Als hij dan ook nog niet mee mag naar de gynaecoloog...
Aan de andere kant: ik kan me voorstellen dat Mayra daar niet wil zitten met een 'papa' die zegt dat hij de volledige zorg op zich zal nemen als het slecht afloopt.
Dat het voor hem allemaal niet uitmaakt.
Want dan komt zij als moeder heel belabberd over.
En Waldek denkt daar niet bij na, die zit teveel in zijn droom.

Ik hoop wel dat zijn droom niet als een zeepbel uiteenspat als blijkt dat het dochtertje gezond geboren wordt en hij opeens niet mee nodig is.
Want daar zie ik Mayra best wel voor in staat.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1294 keer
Is bedankt: 2867 keer

Berichtdoor ranske » do 12 okt 2017, 11:45

satine schreef:Ik hoop wel dat zijn droom niet als een zeepbel uiteenspat als blijkt dat het dochtertje gezond geboren wordt en hij opeens niet mee nodig is.Want daar zie ik Mayra best wel voor in staat.

Dat kan best want als haar droom uitkomt heeft ze wat ze wil. Dat ze alles bepaalt is geweten. An kreeg ze zover dat die haar eigen moeder zou buitenzetten. Guy kreeg ze gek, die schoot Jens zijn liefje dood in een waan dat het Mayra was. Ze probeert de babysit te verkrachten en maakt Waldek zo zat dat hij geen verweer heeft als zij zich zwanger van hem maakt.Het is eens iets anders dan in een taxi, nadat ze ook Kurt gek maakte.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Heeft bedankt: 1033 keer
Is bedankt: 507 keer

Berichtdoor ikke » do 12 okt 2017, 12:49

Waldek zal wel een rol zal mogen blijven spelen. Maar enkel als geldschieter, denk ik.
Daarom dat ze hem niet liet meegaan naar de gynaecoloog. Mayra probeert te voorkomen dat hij een band met HAAR (gezonde)dochter zal krijgen.
ikke
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 1490 keer
Is bedankt: 1426 keer

Berichtdoor tvx1 » do 12 okt 2017, 16:27

ranske schreef:
satine schreef:Ik hoop wel dat zijn droom niet als een zeepbel uiteenspat als blijkt dat het dochtertje gezond geboren wordt en hij opeens niet mee nodig is.Want daar zie ik Mayra best wel voor in staat.

Dat kan best want als haar droom uitkomt heeft ze wat ze wil. Dat ze alles bepaalt is geweten. An kreeg ze zover dat die haar eigen moeder zou buitenzetten. Guy kreeg ze gek, die schoot Jens zijn liefje dood in een waan dat het Mayra was. Ze probeert de babysit te verkrachten en maakt Waldek zo zat dat hij geen verweer heeft als zij zich zwanger van hem maakt.Het is eens iets anders dan in een taxi, nadat ze ook Kurt gek maakte.

Een beetje kort de bocht om dat allemaal op Mayra te steken. Die twee heren hebben vooral zichzelf gek gemaakt (voor zover dat die echt "gek" waren). Het is niet omdat Mayra haar relatie met Guy verbrak dat die dan maar andere meisjes moest gaan vermoorden en de bewoners van huize Bastiaens moest gaan gijzelen. Evenmin moest Kurt haar achtervolgen en zich aan haar vergrijpen. Ge moogt Mayra haten zo veel ge wilt, maar die twee heren waren nog altijd verantwoordelijk voor hun daden (en trouwens, Guy heeft Fien helemaal niet beschoten).
tvx1
Poster rang 5
Poster rang 5

Heeft bedankt: 432 keer
Is bedankt: 551 keer

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages